Sunday 28 June 2015

KOLEKSI GAMBAR PROGRAM SULUNG PENERANGAN PAS PUSAT DI PULAU PINANG SELEPAS MUKTAMAR KE-61 BERSAMA PIMPINAN BAHARU PAS TIADA SAMBUTAN DAN HAMBAR??????



Kesiannnnn sungguh!!!!! ... tanpa disedari menitis air mata Omak apabila melihat beberapa rakaman gambar program sulung Penerangan PAS Pusat, bersama-sama dengan Dato' Seri Presiden PAS, Timbalannya Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man, Naib Presiden YB Ustaz Idris Ahmad dan Ketua Pengarah Pilihanraya PAS Dato' Mustafa Ali yang berlangsung di Dewan Nahdhah Pulau Pinang petang semalam.

Dewan hampir kosong ... maklumlah negeri yang diterajui oleh DAP yang buat keputusan anggap PAS bukan lagi rakannya dalam Pakatan Rakyat.

Nampak gayanya benar dan tepat sekali kata-kata para pemimpin G18 dan PasMa .. PAS bakal berkubur sebaik sahaja parti "Islam" baharu ditubuhkan selepas Aidil Fitri ini ... hari pertama penubuhan 70% ahli PAS akan melompat dan dakap erat parti yang cukup inklusif kerana terbuka kepada semua kaum dan fahaman agama ... kalau tidak kena gaya mungkin habis anggota PKR dan DAP sekali melompat sebab parti terhebat ini terbuka kepada semua kaum yang sokong pemimpin Islam yang profesional lagi progresif.

Ternyata silap peringatan dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang ... bukan G18 dan PasMa yang akan tenggelam tetapi PAS.

HIDUP G18!!!!! ..... HIDUP PasMa!!!!! .... HIDUP DAP!!!!!

8 comments:

  1. Buat di tempat tertutup....kasi rapat2.. :)

    ReplyDelete
  2. kalau dilihat yang hadir golongan veteran? berita yang diampaikan tuan tanah tak memberi kesan apa@ sebab dipenuhi dengan dendam kesumat. bagi tuan tanah tu semua takpe janji anak aku dapat makan . tokey suruh buat ikut aje

    ReplyDelete
  3. sarkastik skit pada pemimpin DAP PASMA PKR. kehkehkeh

    http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Kehadiran adalah wajib dan direkodkan.

    Sesiapa yang tidak wala' dianggap DERHAKA dan JEBON.

    Agak2 gitu lah...

    ReplyDelete
  5. Tengok muka ngantuk je.

    Yang main game pon ramai nampaknya.

    Kehadiran terpaksa kot.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loser nampak. Hang back last meloyawaves, Nepal tu sedih aebab blog tak laku

      Delete
  6. Hahaha......kesian dgn omak kau yg berbelit2 utarakan alkisah sambir menyindir kekuasaan dap malah melaung mb kesayangannya kembali berkuasa.

    ReplyDelete
  7. Dah jadi batu api omak kau nie.... Makan daging saudara sendiri...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...