Tuesday 16 June 2015

PRESIDEN MIC GANTUNG TIMBALAN PRESIDEN, NAIB PRESIDEN, SPEAKER PERAK, KETUA WANITA MIC DAN 10 LAGI DENGAN SERTA MERTA.




Presiden MIC Datuk Seri G Palanivel menggantung 14 orang ahli parti, termasuk timbalannya Datuk Seri Dr S Subramaniam, kerana cuba meneruskan mesyuarat Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) hari ini.

Palanivel berkata, mesyuarat yang dijadualkan pada 12.30 tengah hari hari ini, tidak sah kerana notis untuk mesyuarat itu tidak dikeluarkan oleh setiausaha agung parti .

Pemimpin tertinggi lain yang digantung ialah Naib Presiden Datuk M Saravanan, Speaker Perak Datuk Seri SK Devamany dan Ketua Wanita Mohana Muniandy .

MIC berada dalam krisis kepimpinan susulan arahan Pendaftar Pertubuhan (RoS) supaya ia mengadakan pemilihan parti baharu.

Semalam, Mahkamah Tinggi menolak dua permohonan Palanivel untuk ulasan kehakiman terhadap perintah RoS supaya diadakan pemilihan baru itu.

5 comments:

  1. Apa lagi wan Azizah suruh Anak hang nurul nuha tu Jadi vice President mic. Laki kao tu nepotism.pasti dua happy macsm hippies kena dam

    ReplyDelete
  2. Jom makan nasi goreng ahmad maslan

    ReplyDelete
  3. lebih kurang macam pas jugak rupanya mic kita nih

    ReplyDelete
  4. Dei thamby ! macai pkr2 dan jebon pasma jom bergerak pantas pakat2 masuk mic kita guling presiden dan kita perkukuhkan PR .

    ReplyDelete
  5. umno, pas, mic, pkr.....
    kami undi awak2 semua bukan suruh bergaduh...
    tapi kerja bela rakyat... lancau lu semua makan gaji buta..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...