Tuesday 16 June 2015

TEMBELANG SUDAH PECAH .... RUPA-RUPANYA PRESIDEN MIC BUKAN PUN SEORANG AHLI MIC


Pergolakan dalam MIC semakin tenat apabila Presidennya, Datuk Seri G Palanivel diumumkan tidak lagi layak memegang jawatan itu.


Pengumuman itu dibuat oleh Timbalannya, Datuk Seri S Subramaniam dalam sidang akhbar pada petang Selasa.


Subramaniam pula berkata, Palanivel tidak lagi layak menjadi Presiden MIC kerana telah hilang kelayakan sebagai ahli MIC sebaik sahaja beliau mengheret Pendaftar Pertubuhan (RoS) ke mahkamah tanpa kebenaran parti.


Keputusan itu tidak sampai beberapa jam selepas Palanivel menerusi kenyataan media mengumumkan menggantung 15 ahli MIC termasuk Subramaniam.


Palanivel mengambil tindakan itu kerana Subramaniam dan 14 yang lain melanggar Perlembagaan parti apabila mengeluarkan notis untuk mengadakan mesyuarat tanpa kebenaran Setiausaha Agung MIC.

3 comments:

  1. Ayo yo ane.

    Kasi gaduh lagi la ane.

    Itu macam kalu kasi BN gaduh juga ada baik la ane.

    Itu Najib sama Madeth ada gaduh juga.

    Belakang, kalau tak cukup worang kasi panggil PPP, Gerakan satu kali gaduh-gaduh la ane.

    Amma, appa yellek.

    Manakam.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Kasi tindang itu Subramanian. Diya suda libeh punya worang.

    ReplyDelete
  3. Anney2 MIC jangan gaduh minta mapeley najib itu tanik geregaa banyak2..
    anney todi ada fikir ada sinang lagi sudah happy kasi tido ramai2 itu railway tunggu sikijam apikereta kasi hantam anney semua kasi mati anney itu tuhan dewa sudah tunggu anney2 semua..sinyum jugaa

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...