KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 4 June 2015

KENYATAAN MAUT DARI AZMIN KEPADA PEMBENCI HADI AWANG



Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali meminta supaya semua pihak berlaku adil terhadap Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhubung pendiriannya tentang tahaluf siyasi (kerjasama politik) bersama Pakatan Rakyat.

Menurut Azmin, perkara itu perlu dilakukan memandangkan selaku presiden parti, Abdul Hadi telah menggunakan muktamar untuk mengajak anggota PAS mempertahankan Pakatan.

"Saya kira semua pihak perlu berlaku adil kepada Datuk Seri Hadi kerana selaku presiden PAS beliau telah menggunakan muktamar dalam ucapan dasarnya mengajak anggota PAS mempertahankan Pakatan melalui prinsip tahaluf siyasi," katanya.

Beliau berkata demikian semasa ditemui pemberita selepas menghadiri perasmian Muktamar Tahunan PAS kali ke-61 di Kuala Selangor hari ini.

Azmin ditanya pemberita sama ada ucapan dasar Abdul Hadi dilihat untuk menamatkan hubungan bersama Pakatan.

Hadi dalam ucapan dasarnya hari ini mempertegaskan bahawa PAS akan terus bersama Pakatan selagi prinsip dan dasar parti tidak tergadai.

Sambil menuntut ketaatan kepada parti, Hadi mengingatkan sekutunya dalam Pakatan bahawa mereka tidak pernah campuri dasar dan perjuangan sekular rakan mereka.

Nada berbeza bagaimanapun terungkap dalam muktamar Dewan Ulama di Gombak semalam yang meluluskan usul memutuskan hubungan dengan DAP tetapi bersama PKR dalam Pakatan.




ULASAN OMAK KAU:-



Apakah akan ada suara-suara garang tapi sumbang yang maukan agar Azmin tarik balik kenyataan maut ini sebab yang ramai pembenci Dato' Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang ialah kalangan macai taraf cicak mengkarung jer.

Atau sebagai cicak mengkarung akan terus membisu membatu buat tak tahu kononnya kenyataan ini tidak pernah wujud sebab nak jaga tembolok sendiri.

11 comments:

  1. Azmin ni quality bakal pm. Anuar plakkkk total lebih.


    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong lim kit sial jadi PM dan timbalan lim guan end. Kihkihkih.

      Delete
  2. Total splagi total nepotism degamboot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok la tu
      Nepotisme jo lo lagi total

      Delete
  3. omak kau tak sedar dap tak suka azmin dah lama, ada itu sebab dia suka pilih anwar dari azmin itu, anwar senang nak perkudakan, azmin tahu tampa undi amal pas dun gombak tak berkesan, cuba tengok siapa paling ramai ahli pas ke ?ahli pkr? dulu aku tengok jentera kempin pas lebih buat kerja di bandingkan jentera pkr hanya tahu arahkan unit amal pas dan ahli pkr duduk pejabat kempin je

    ReplyDelete
  4. DAP anti islam walaupun UMNO mahupun PAS tak wujud sekalipun selepas ini bila tertubuhnya parti lain atas nama ISLAM DAP tetap anti...DAP cuma nak pemimpin melayu cuma rajin datang upacara rumah ibadat bukan islam sahaja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau pulak kat M'sia ni DAP jer parti bukan islam. Rupanya MCA dgn MIC tu parti Islam. hahaha

      Delete
  5. Apalagi Azmin, bila lagi nak belasah parti dapigs biadap tak boleh diajar ni. Sampai bila parti pkr ni nak jadi budak suruhan dapigs aje. cina dapigs ni bukannya berani sangat pun. disebabkan adanya jebon2 ni yang dapigs berani bersuara. it's time to show those kiasus who's the boss. AMACAM BERANI?

    ReplyDelete
  6. jebon2 semua tengah pening... kerana ramai abang, kakak, bapa dan ibu jebon kalah dlm pemilihan kali ini...
    elok beri jebon2 itu minum air ketum biar tambah pening dan cepat mampos ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu dn lihat je pihak konservatif ni buat..

      Delete