KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 9 June 2015

KOLEKSI GAMBAR SEBUAH LORI PASIR REMPUH 20 BUAH KERETA.



Beberapa keping gambar yang memaparkan satu kemalangan yang berlaku di Jalan Setiawangsa ke Jelatek, Kuala Lumpur petang tadi.

Menurut laporan, kemalangan tersebut membabitkan sebuah lori pasirdan hampir 20 buah kereta.

Setakat ini, masih lagi tiada laporan penuh mengenai kejadian. Tiada kemalangan jiwa dilaporkan.

8 comments:

  1. Mana jeff ulu bernam ni.lambat nye komen.tengah kena liwat ke pun.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sepul la kena liwat dgn nuwar.kan dah setel kes kt mahkamah aritu aparaa

      Delete
    2. Sepul xkena.liwat pun.jeff ulu bernam.yg kena liwat
      Kahkahjah

      Delete
  2. Oiiii omak kau ..hg dah baca msiakini ka..1000 jawatan org pas dok pegang di pp...hg suruh la sat depa berenti..hg kan batu ranson...batu api..hg buat la ayat power hg tu..pooodah..hg geng mana..hg hetro ka..

    ReplyDelete
  3. Wan azizah bukan nak menolong rakyat sabah tapi nak suami beliau berada di penjara, kami benar kecewa pada beliau tengah2 rakyat sabah memelukan bantuan, wan azizah cuba minta simpati rakyat sabah tentang suami nya berada sungai buluh. Kami bosan dengan perangai nya. Ketika kelantan landa banjir keluarga anwar sebuk naik basikal di new zealand, tak ada keluarga nya melawat kelantan ketika rakyat menderita

    Kami ahli veteran pkr dari tahun 2000 lagi akan terus kan perjuanan sehinggakan istana segambut itu di roboh kan dan akan meneruskan perjuanan anti nepotisma dan anti kronima kami laung2 ketika 1998 dulu kami masti keluarga istana segambut itu meletakan jawatan nya, ingat umno boleh buang tun onn jaffar sebab melupa perjuang melayu kenapa pkr tak boleh buang pengaruh anwar itu Melupakan perjuan anti nepotisma dan anti kronima itu





    Yang benar justice for papa 1998

    ReplyDelete
  4. hahaha......
    blog omak kau pun dah jadi serabut sampai bloger komen pun tak bertempat hingga beriklan bertujuan utk menipu .
    kuat juga lori pasir sampai langgar 20 kereta sekali gus !!!
    ini pun sebab jln kecil sgt tak cukup laluan jam selalu lori tak tak tahan bawa laju2 kasih langgar semua kereta itu.

    ReplyDelete
  5. Taik hanjing la weh !!

    ReplyDelete
  6. Berlaku akibat rasuah

    ReplyDelete