KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 1 June 2015

SAIFUL TARIK BALIK SAMAN FITNAH RM50 JUTA TERHADAP ANWAR IBRAHIM



Sudah seperti dijangkakan, Mohd Saiful Bukhari Azlan hari ini menarik balik saman fitnah RM50 juta beliau terhadap bekas Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang kini menjalani hukuman penjara atas sabitan meliwatnya.

Latheefa Koya, peguam yang mewakili Anwar bersama Shahid Adli Kamaruddin berkata, perkara itu disampaikan peguam Saiful, Zamri Idrus kepada hakim Mahkamah Tinggi, Azizul Azmi Adnan semasa pengurusan kes pagi ini.

"Tiada sebab diberikan bagi penarikan balik itu. Hakim kemudiannya membatalkan saman itu," katanya.

Latheefa berkata, hakikat yang Saiful menarik balik tindakannya itu, lebih membuktikan Anwar sebenarnya tidak bersalah atas tuduhan liwat terhadap bekas pembantunya itu pada 2008.

24 comments:

  1. PERSOALAN SEKARANG SIAPA YG DAPAT BERKONSPIRASI KELUARKAN AIR MANI LELAKI-Y???

    MUSYKIL LA WOI??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musykil? Orang lain tak tau hanya Epol yg boleh jawab. Kenapa hakim tak tanya Epol? Itu baru musykil namanya.

      Delete
    2. Mungkin anwar kaki lancap tak kira tempat..atau wan azizah bawak lari air mani anwar & sabotaj suami sendiri. Ataupun anwar ada penyakit bila nak kencing keluar mani sekali..

      Delete
  2. Dah masuk penjara pun masih cakap tak bersalah? Keling pundek lahcipap koyaks kena faham..saiful kesian bila anwar si raja jubur keluar statement juburnya berdarah...tak sampai hati. Duit anwar dah banyak terbang bayar peguam tongong mcm lahtipap koyaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kena mengena dengan seksyen 43 Akta Keterangan yang Nallakarupan kantoi dakam kes saman Anwar Ibrahim. Daripada kalah free, baiklah tarik balik saman...

      Delete
    2. Takde kena mengena..lu tak payah tipu 10.49. Nalla bukan mangsa liwat. Saiful mangsa liwat & anwar telah didapati bersalah meliwat saiful. Cuba tengok kes raja nong chik lawan nurul izzah. Nurul izzah fitnah raja nong chik & kes settle luar. Menangis merayu nurul izzah mintak maaf kat raja nong chik. Nasib baik raja nong chik penyabar...sanggup memaafkan. Apa peguam nurul izzah war2kan? Kes dah settled...permohonan maaf sikit pun tak sebut. Auta lebih...kalau saiful saman anwar, peluang menang besar. Tak sampai hati je..anwar dah tua, merengkok pulak dlm penjara. Sifat kesian masih ada.

      Delete
    3. Hahaha.....
      Melayu gila beginilah rupanya sesuka dia menghakim sesuatu dgn hati butanya.
      Bila kena di badan sdr lain pulalah ceritanya. Sebab tulah melayu di kutuk dgn perbagai puak2 walaupun tak semuanya melayu jahat namun memang byk melayu jahat ikut ajaran syaitan. Jadi melayu golongan ini tak patut dilebalkan melayu islam sebab mana islamnya????

      Delete
    4. Nak tau red bean army atau tak..cuba tengok anon 12.55. Sapa-sapa bagi komen, dia akan kutuk bangsa melayu. Ayat lintang pukang. Berterabur. Kalau baca mesti tak faham. Kulup ni hari-hari maki melayu.

      Delete
  3. kepada 10.22.pi sekolah balik,belajar dari a sampai z.cara penulisan pun tahu not very well educated.because educated people don't shout.buat malu bangsa melayu saja.hai,tak tau la sampai bila orang melayu akan sedar.insaf insaflah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa cara sekalipun, kaki liwat tak boleh jadi PM.

      Delete
    2. Latheefa koya lawyer low class...tengok macam mana dia layan kakitangan jabatan pendaftaran.

      Delete
  4. Saiful saman rm50 juta merangkumi aib yang ditanggungnya sejak diliwat anwar sampai kes selesai. Malu dan dicemuh. Bila dia tarik kes, latheefa koya tiba-tiba keluar statement "ini membuktikan anwar tidak bersalah". Padahal anwar dah dijatuhi hukuman penjara. Macam manalah peguam boleh hidup dalam kepura-puraan. Silap-silap tahi pun peguam ni boleh kata/ditukar jadi makanan.

    ReplyDelete
  5. Kesian orang yang suka menyambung fitnah. Bangkrap kat akhirat. Kat dunia pun bukan senang sangat silap-silap jangankan saga, kapcai buruk pun takde. Silap-silap jangankan rumah murah rumah, yang ade pun tak dibayar sewa. Orang yang menentang manusia zalim hidup senang juga, tapi yang membodek duduk dalam kotak kasut PPRT!!! Berjuang untuk bangsa, ugama dan tanah air. Bangsa pun bukan melayu tulen, solat subuh pun selalu mis, tanah tak ade ayo kene bayo!! Kah kah kah. Kesian melayu klas hamba asyik ditipu oleh tok ketua!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oghang perok mmg macam tu yeopp....biar pape asal bergaye...kahkahkah. kete nak beso, ghumah nak beso..11.37 typical malay

      Delete
  6. Bodoh saiful peliwat sdiri!

    ReplyDelete
  7. Bodoh saiful peliwat sdiri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liwat pakai apa pakai dildo ke?, mana nak cari dna y yg baru dalam jubur saiful itu ,tak akan pakai dna 1998 kot , tak akan itu konperasi kot, mungkin ketika saiful tonggay pakai tuala tiba anwar tergelicir termasuk kotek dia ke dalam jubur saiful kot itu aku percaya
      Ha.ha.ha

      Delete
  8. Bodoh umngok menjadi-jadi sekarang ni. Jgn ingat pakai baju bn kesana-sini rasa macam hebat...masyarakat nampak anda mcm budak iq rendah/bodoh. Kau sedar x sebenarnya...kakakah dasar budak2

    ReplyDelete
  9. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada AKY WIJOYO yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH KABOIRENG dan dengan senang hati AKY WIJOYO mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi AKY WIJOYO semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi AKY WIJOYO DI 085=339=056=944 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama AKY WIJOYO

    ReplyDelete
  10. Lateefah koya mamak pundek.. dah anwar terbukti bersalah diheret ke penjara . . Bagus la saiful tarik balik saman

    ReplyDelete
  11. Malaysia Boleh1 June 2015 at 16:39

    Samanlah, Saiful ... jangan tak saman.
    Kita kena tahu kenapa Saiful tak teruskan saman dengan alasan yang tidak logik.
    Sebenarnya Saiful takut akan di"londeh"kan sekali lagi di Mahkamah dan ini mungkin akan menukar tuduhan terhadap DSAI.
    Satu dunia sedar dan amat tahu bahawa Saiful ni bukan sahaja tidak diliwat oleh DSAI dengan bukti-bukti yang JELAS lagi MEYAKINKAN. Yang liwat Saiful ialah jari Saiful sendiri kot ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANWAR MASUK PENJARA TAK RAMAI PENYOKONG PR YG LAWAT. DIORANG DAH JANGKA ANWAR HIDUP TAK LAMA. TAKDE FAEDAH NAK DGR CKP ANWAR LAGI. JUBUR PUN DAH BERDARAH. BESOK LUSA KAPANKAN AJE. BAIK JILAT AZMIN. AZMIN FUTURE LEADER PKR..BAKAL PM MALAYSIA YG BERJIWA RAKYAT. ANWAR DUIT PUN DAH BANYAK HABIS KENA BAYAR UPAH LAWYER. AZMIN KAYA...ADA FERRARI. TAK KEDEKUT AGIHKAN DUIT SELANGOR.

      Delete
    2. Dia tarik balik saman sebab orang yang backing dia tak lama lagi nyau!! Parai!!, mampuih!!, berapa lama orang nak jadi bodybuard kau!!.

      Delete