Friday 5 June 2015

BARISAN BARU PIMPINAN PAS PUSAT ... HAMPIR SEMUA DARI KEM HADI AWANG MENANG MELAINKAN MAZLAN ALIMAN .... TAKBIR!!!!!



AJK PAS Pusat 2015-2017

Presiden:
Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang


Timbalan Presiden:
Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man



Naib Presiden

YB Ustaz Idris Ahmad 
YB Datuk Ir Iskandar Samad
YB Dato' Ustaz Nik Amar Abdullah


AJK:

YB Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi
Dr Riduan Md Nor
YB Dato Nasrudin Daud
YB Salehin Muhyi
Datuk  Ustaz Nik Zawawi
YB Dato' Dr Khairuddin Aman Razali Al-Takiri
YB Dato' Dr Fadli Hasan
YB Dato Abdullah Husin
Hj Razman Zakaria
Dr. Zuhdi Marzuki
Ustaz Mokhtar Senik
Ustaz Zaharudin Muhammad
Dr. Ali Akbar
Mazlan Alimam
Dr Rosni Adam
Mohd Nor Mohamad
Muhammad Sanusi
Norazli Musa

60 comments:

  1. Berapa hadi menang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Syabu mana?

      Delete
    2. TAK UNDI PUAK LIBERAL ADALAH HAK ASASI MANUSIA

      DAH KALAH MASUK PASMA LA

      DALAM PASMA BANYAK JAWATAN KOSONG

      JAWATAN KOSONG UTK OTAK KOSONG

      KAH KAH KAH

      Delete
    3. mat sabu dah tak laku. dia kalah teruk akibat terlebih kenyang makan taik haramjadah dapig.

      Delete
    4. tak da kem2 janya pertandingan je

      Delete
  2. No wonder anwar masuk wad...jubo berdarah...rupa rupanya suma anjing aljubori dlm pas dah tau tay kalah....

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah....mudah2an cucuk dr dalam xder lagi...mudah2an lps ni pas lbh berdaya saing...no more excuse lagi...khidmatlah kpd kami demi Islam...allahu akbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silarturahim sesama Islam tu yang penting. Ini asik kerja fitnah je.

      Delete
  4. Walaupun menghadapi banyak krisis dalaman dan luaran, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengekalkan kedudukannya sebagai Presiden parti untuk dua tahun akan datang, mengalahkan satu-satunya lawannya, Ahmad Awang dengan 233 undi.
    Abdul Hadi mengekalkan kedudukannya dengan memenangi 928 daripada keseluruhan 1161 undi, dalam pembuangan undi yang diadakan dari jam 7 malam tadi.


    Read more: http://bm.therakyatpost.com/berita/2015/06/04/hadi-kekal-kerusi-presiden-pas/#ixzz3c7NoG2iF

    ReplyDelete
  5. Banyak tanda tanya yang akan menyusuri PAS selepas pemilihan ini.
    Suara perwakilan dalam PAS telah besuara dan suara ini mesti dihormati. Suara ini juga melambangkan kehendak majoriti ahli PAS.
    Dimana yang kalah?
    Pemilihan kali ini tidak boleh dibandingkan dengan mana-mana pemilihan sebelum. Pemilihan kali ini bukan lagi suatu pemilihan dalam satu keluarga. Bahkan tidak sama dengan pemilihan 86 dalam UMNO yang melibat team A dengan team B.
    Tajuk pemilihan dalam PAS kali ini melibatkan gerakan perkhianatan dalam PAS. Satu pihak dituduh ingin menjual parti kepada musuh (UMNO) dan dipihak lain dituduh menjadi ejen DAP, menentang hudud dan berakidah liberal.
    Kebetulan kedua pihak ini melibatkan pro Ulamak dan pro Profesional. Oleh kerana undi dibuat berdasarkan blok, hanya kemenangan pada satu pihak dan kalah pada pihak kedua.
    Keputusan perwakilan sebulat suara mengatakan pihak yang kalah merupakan ejen DAP, menentang hudud dan berakidah liberal. Walaupun tidak dikatakan secara jelas oleh perwakilan, namun inilah maksud yang tersirat.
    Pihak yang kalah terpaksa menerima hakikat ini, walaupun mereka bertepik mengatakan kami ikhlas berjuang dengan PAS.
    Selepas pemilihan ini mereka hanya ada dua jalan yang terpaksa mereka tempuhi. Walaupun pahit dan sebak, sesungguhnya air mata dan kenangan lampau mereka bersama PAS terpaksa mereka kuburkan.

    Pilihan pertama,
    Mereka yang kalah akan terus kekal bersama PAS sebagai kera sumbang dan melukut ditepi gantang. Mereka akan sentiasa dipandang serong dan dijeling dengan hujung mata oleh anak muda pro yang menang. Namun mereka ada kemenangan peribadi, iaitu akan dikenang sebagai orang setia pada parti dan mati berkuburkan bendera bulan.

    Pilihan kedua.
    Keluar dari parti dengan titisan air mata kesedihan, sama ada keluar dengan merajuk dan membawa diri bertapa di gua, atau tetap meneruskan perjuangan sebagai seorang pahlawan.
    Bagi meneruskan perjuangan mereka. mereka boleh memilih sama ada menubuhkan parti sebagai wadah, atau bergabung dengan parti-parti yang telah sedia ada.
    PKR dan DAP akan mendepakan tangan untuk menyambut mereka. Namun kelihatan PKR yang yang berkemungkinan besar menyambut mereka. Kerana kemasukan mereka ke dalam PKR seolah-olah gergasi akan menyembelahi semut. Ini disebabkan mereka ini bukan sahaja sarat dengan pengalaman dan ketokohan, bahkan mempunyai sokongan dan peminat tersendiri diperingkat akar umbi.
    Bahkan PKR tidak sedikit gentar dan kecut perut bila PAS menarik diri dari Pakatan Rakyat. PKR yang selama ini dilihat tandus dengan tokoh pimpinan akan lihat sebagai sebuah parti berterampilan. Anwar di penjara pun tersenyum sepanjang masa dan berulang kali sujud syukur.

    ReplyDelete
  6. Din Tok Guru @ Din ayam (menantu Hj Hadi) mampu mengajar kitab-kitab turath di Markaz Tanta, seperti kitab Al-Asybah wa An-Nazoir, Waraqat dan kitab usul yang paling sukar difahami iaitu kitab Al-Minhaj karangan Imam Baidhawi. justeru itu beliau menjadi tempat rujukan pelajar-pelajar.

    Selain menjadi best student dikalangan pelajar malaysia Tanta pada setiap tahun, kecemerlangannya di dalam bidang akademik terbukti apabila beliau menjadi "best student" di peringkat pelajar asing (waafidin) pada tahun 2007 dimana beliau mendapat kurang 7 markah untuk mencapai tahap Mumtaz, satu keputusan yang tidak pernah dicapai oleh mana-mana pelajar waafidin (pelajar bukan Mesir) sebelum ini.

    Di atas kecemerlangan ini, beliau mendapat anugerah Al-Fanjari dengan diberikan biasiswa bulanan. Pelajar waafidin kerana silibus mereka khususnya Al-Quran adalah berbeza dengan pelajar Al-Azhar dari Mesir.

    Beliau ke Universiti Kaherah di dalam bidang Shariah adalah sesuatu yang special. Pada waktu itu, zaman Al-Marhum Dr. Baltaji kemasukan ke jabatan Syariah agak ketat dengan mensyaratkan pencapaian Jayyid Jiddan hampir setiap tahun, satu pencapaian yang sangat jarang dicapai oleh Pelajar Malaysia pada waktu itu.

    Ko ado?heee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. di universiti, aku hanya dapat cgpa 2.5 di bidang komputer. tapi kawan2 4 flat datang bawa pc minta repair. keputusan peperiksaan tidak boleh dijadikan ukuran di dalam menilai. dulu orang pentingkan IQ (intelligent), tapi lihat apa jadi pada orang2 yang IQ tinggi? ada yang rosak akhlaknya. lepas tu mereka melihat kepada EQ (emotional), kerana orang yang mampu mengawal emosi dilihat dapat mendisiplinkan diri dan adalah lebih penting dari orang yang ada IQ tinggi. Kemudian, baru dijumpai, SQ (spiritual) adalah yang paling utama dan paling atas di dalam segalanya. Dengan spiritual (iman) yang tinggi, tiada apa pun yang boleh lawan termasuklah IQ atau EQ yang tinggi. Jadi, tiada siapa pun manusia yang bodoh (saudara telah hina ciptaan Allah dengan mengatakan makhluknya bodoh).

      Delete
    2. BETUL TUH ANON 08:36 KLU NILAI ORG ON PAPER JADI CM MAMAT "KEDEPAN" NIH LA...JUMUD...CB KO TGOK ANAK2 CINA, DIAORG YG SPM HANCUR LEH JD TOKEY BESAR...SB SEMANGAT N KERAJINAN DIAORG...UDAH2 LA DENGAN "KEDEPAN" KO TUH MEROYAN X SUDAH2...

      Delete
    3. Anon 836 sembang

      Delete
  7. nasib org melayu pemimpin lemah juga terpilih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemimpin yang kuat tu siapa? hanipa maidin, khalid samad, husam???????

      Delete
  8. Calon plural..syiah dan libral spt ksmudin jaapa...mujahat...kalit samat...mapos...isam...nizar anjing anwar aljuboori dan DAP masuk jamban.....pemilihan umno nnti calon libral dan plural pin kena humban gak dlm longkang spt nazri...jazlan...spudin dollah....masa utk bertindak

    ReplyDelete
  9. Mencapai ilmu tinggi tinggi baik ilmu agama atau ilmu yg lain tu tidak bermakna dia bijak memerentah sbb ilmu politikbbkn sama dgn ilmu agama.. Silap ari bualn yg pandai tule lurus dan senang kena tipu... So kita tgk le nanti geng ulamak ni boleh memimpin ke tak ... Sepjg hadi jd ketua... Xnamapk kemajuan... Teganu ilang,.... Kedah ilang... Dia xmenunjuk kan kepimpinan yg baik dek suka sumapah seranah org dan juga berckp berbelit... So PAS xkemana.. Kita bimbg hudud xdpt utk membela rakyat lg le xboleh... So last last pas dok tempat yg sama... Pd waktu sama islam sbg agama rahmat yg memimpin dan memebimbing pun juga xkesampaian.., sbb org bukan islam dah mula menjauhkan diri... Yg islam mcm amno lg le sbb geng munafik lg le susah utk di bimbing... Ni yg bakal berlaku kpd pas...

    ReplyDelete
  10. Golongan yg mengaku ulama yg banyak buat fitnah...ada tak hj hadi nk hentikn semua ni...TIDAK...dia lebih rela membiarkn dr menegor atau melarang...dasar pemimpin suka di bodek...aku juga pd hari ini sudah nekad meninggalkn pas klu inilah pemimpin yg dipilih...kumpulan profesional bersabar dengan dugaan Allah ini...ALLAH MENUNJUKKAN KEKUASAANYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar saudara... kita tunggu dan lihat dulu cara mereka memimpin. dan jika benar seperti khabar angin (bergabung dengan UMNO) di situ kita dapat lihat bahawa PAS telah berubah dari parti Islam kepada parti Melayu Islam. Masa itu barulah kita keluar beramai-ramai dan bernaung dalam parti yang berjuang semata-mata untuk agama (harap2 ada pada masa tersebut), bukannya bangsa dan agama.

      Delete
    2. Silee le kuar ramai ramai....bila ego lebih tebal dari iman...dng DAP dan PKR yg sokong pluralisme...gay...lgbt...dan komunis altra kiasu DAP sanggup jdi anjing DAP...klu sesama islam ko tak mau....bahana tarbiah tok guru bila ego lebih tebal dari iman.....puiii

      Delete
    3. yang banyak buat fitnah ialah blogger pro dap dan pkr yang berlambak2 kat alam maya ni. sila buka mata dan juga mata hati. kalau pemimpin lgbt, sokong pesta arak, tolak hudud yang kamu sokong, INILAH SEBENARNYA KETENTUAN ALLAH BUAT HAMBANYA YANG BERIMAN DAN BERJUANG DIJALAN YANG LURUS.

      Delete
  11. Tiba masanya untuk perkemaskan PASMA.. PAS dah tak relevan lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah 7.35
      Ko baru sedar ko....?
      PAS tak relevan sejak zaman memali lgi...kah kah....ko ado...?

      Delete
    2. bagus juga tu. lepas tu semua kene remote control dengan dap. selamat maju jaya.

      Delete
  12. Tunggulah akan tahu bahawa langit itu tinggi.semau yang ada dalam Pas akan tahu betapa peritnya hendak kleuar mempejuangkan rakyat.kepad semua peminpin profesional yang tewas ,kamu peru membina satu wadah untuk memberi sumbangn kepad pengikut kamu yang sedang menanti tindakan selanjutnya.Kuatkan PASMA isnsyaalah kita akan berjay.

    ReplyDelete
  13. ya. undi untuk pas bagi kawasan DUN pasir panjang lumut dah takde bagi kami suami isteri. Bye-bye PAS dan UMNO untuk selamanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, undi untuk pkr dan dapigs untuk kawasan kuantan dah tak de dari aku dan keluargaku. get lost pkr n dapigs.

      Delete
  14. Terima kasih Lim Guan Eng, LKS, FMT, Mkini, Insider, bloger dap, pkr, pasmas kerana telah mempromosikan kepimpinan ulamak bagi pemuda, wanita dan dewan utama. Tanpa kalian serta usaha kalian belum tentu anwaris/dap dalam pas dalam dinyahkan.

    Takziah kepada omakau kerana amat bias kepada saf ulamak dan menyiarkan berita-berita keburukan pro anwairs/dap.

    Ini menunjukan bahawa orang pas tidak duduk baca blog alam maya malah rata-rata orang melayu sibuk baca benda lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. daripada aku baca blog malaysian insider, greenboc yang ceritanya dispinkan sana sini baik aku baca blog omakkau. Pada aku nisbah blog yang pro dapigs (rba) kepada blog yang sokong TGHH adalah 20:1. pada pendapat aku apa bezanya baca utusan malaysia dan berita harian daripada baca blog greenboc yang tulisannya senget sebelah pada dapigs. dah le nak berikan komen dalam blog greenboc asyik kena blok kecuali komen untuk menghentam TGHH dan kepimpinan ulama. pada aku greenboc n the malaysian insider are just the same if not worse than utusan n berita harian.

      Delete
  15. Tahniah bagi kumpulan pro ulama yang telah memenangi pemilihan kali ini....bagi yang tewas prolib...muhasabah diri kita....selagi kita masih berpegang kpd islam, memartabatkan islam...jgn peduli apa yg telah dilabel n dikatakan orang....kali ini mungkin org tidak memerlukan khdmat anda namun..percayalah...suatu hari nnti pasti anda akan diTAGIH n diRAYU untuk kembali kepada jemaah ini...sesungguhnya bagi pemilihan kali ini...golongan pro ulama dalam PAS inu hanya melabelkan keilmuan n kelayakan untuk menduduki jkuasa hanya keoda golongan yg berjubah, berserban n berkopiah...bg mereka yg tidak berktrampilan sbgaimana itu hanya golongan liberal yang akn merosakkan pas...x pe berilah mereka mentdbir pas ke alaf bru...jgn bawa pas ke era 70an sudah lh yek....semoga kepimpinan baru dapat memenuhi citarasa ahli akar umbi....Selamat Maju Jaya...

    ReplyDelete
  16. Bersabarlah imamiyah mat sabu kerna ketidaktajaman akal ahli pas yg beku. Kami jemaah sentiasa diblkg mu.
    Segala pujian utk imam kami Serra ahlulbait..ya husin

    ReplyDelete
  17. RAMAINYA SYIAH DALAM NIH....KAHKAHKAH PADAN MUKA KETUA SYIAH KORANG DA KENA TENDANG...LAKHNAT SYIAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe dia syiah zaidiyah..

      Delete
    2. Apa saja pasal syiah.....tetap murtad dan wwjib diperangi....syiah lebih bahaya dari yahudi...

      Delete
  18. berkatalah mat sabu...ia sangat mengkagumi pada kepimpinan khomenei yg dengan bantuan america...israel ..perancis..dan blok barat..bangsa parsi (yg kemudiannya bertakqiah memihak kepada saidina Ali r.a dan keturunannya .."ahlul bait")sekaligus menukar gelar bangsanya kepada syiah.. sekali lagi berjaya menguasai iran dengan menyahkan umat islam dari tampuk kuasa..itulah tanda kelihatan betapa mat sabu sama ada seorang yg jahil atau dia salah seorang dari penganut syiah..

    ReplyDelete
  19. Tukar maghzab salah ke. Aku x faham gak sampai jdi isu pulak

    ReplyDelete
  20. SYIAH BUKAN MAZHAB...

    ReplyDelete
  21. Dah ade kem-kem pulok!!!

    ReplyDelete
  22. Kemungkinan besar PAS akan lansung tidak dapat sambutan pengundi dalam PR14. Realitinya, kalau tesilap langkah akan akan terpencil terus!

    Nampaknya, nyata sekali semua umat pas dah tolak gulungan profesional - kononya mereka berfahaman sekular dan sebagainya - tahukah mereka siapakan diantara kepimpinan PAS yang lebih mendapat kepercayaan Rakyat Malaysia?

    Nampaknya apa yang sudah terbina akan hanjur. Ada lebih baiknya PAS buat kerja dawah sahaja tak payah le bersusah payah berpolitik.

    Semuanya telah diduga selepas TG Nik Aziz tiada, oleh itu diucapkan selamat tinggal PAS dan selamat Jalan Politikus Hadi-teruskan kerja halimunan bodek umeno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalaulah Allahyarham TGNA masih ada, kau ingat TGNA nak join cina babi anak beranak lks dan lge sama2 tolak hudud, nak join khalid samad sokong pesta beer cuba2lah bawak berfikir. gunakan hati dan juga otak. jangan main redah aje. ada faham???

      Delete
  23. Wau faktor Hadi - Selepas kemenangan jemaah ulemak menang tanda kehebatan disarankan dari president, naib presiden, semua jemaah tinggi PAS tukar penanpilan diri masing-masing supaya lebih tersergah lagi megah.

    Tempah jubah yang canggih dan chun, dan jangan lupa pakai serban sekurang-kurangnya sebesar tudung saji supaya jelas bergaya keunggulan. Baru le padan bila berdepan bermain berpolitikus dengan Rakyat Malaysia.

    Kalau tak mau begitu buatlah sahaja kerja-kerja berdawah sudah tentu dapat sambutan - bukanke inilah kehendak dan tujuan pati PAS? Jangan bersusah payah bermain politik nak kera sama dengan PKR atau umeno - buat kerja bohong sahaja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni kat mana masa ni. orang sume dah masuk masjid nak solat kau masih kat depan komputer, tak pun main hp dalam masjid. apa kata buka quran, baca quran, tengok maknanya, faham tafsirnya. tak de le merepek tak tentu pasal macam ni.

      Delete
    2. Kau ingat kau boleh tanggung dosa aku ke, Labu????

      Delete
  24. Pru akan dtg pas hancur kalau x de barisan yg kalah. Betapa hebat hebat crramah mat sabu husam dn lain2. Lpas ni kempen ceramah sape nj dtg. X de gaya dn style barisan pas skg. Btul ke x tgk lpas ni. Hancur pas loas ni. Menang dlm kalah. Tunggu la kalau x de pkr dap mana dpt jdi mo parlimen hheehehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti macai sekular komen. WOI PUKUL 1.15 NI DAH NAK AZAN JUMAAT LAH WOIII. KAU SOLAT KE TAK NI????????

      Delete
    2. Aku dah kata, macai sekular ni ugama taruk kat kaki je. kawan dengan orang Islam Umno tak boleh, jilat bontot dapigs tak pe le pulak. hancusss. patutle senang diperkotak katikkan orang kafir.

      Delete
    3. SYIAH KAN GELONG...KANG DIA JAMAK LA SOLAT JUMAAT DALAM ASAR...MABOK KETOM SYIAH NIH...

      Delete
  25. KALAU ORANG KOMEN TIME ORANG KAT MASJID TUNAI SOLAT JUMAAT TU Orang ke Syaitan??? Syaitan tak semestinya spesis JIN kan??? hehehehee

    ReplyDelete
  26. MasyaAllah!!!! Ada sesetengah komen kat atas tu dah tak macam Muslim dah. Ikut sedap jari jer nak tekan keyboard tanpa memperdulikan akhlak yang diajar oleh Islam. Kalau yer pun marah dan benci sekalipun janganlah macam tu.

    ReplyDelete
  27. Kita tengok nanti akan PRU akan datang. Adakah orang-orang yang kalah akan dipinggirkan. Kita tengok nanti prestasi mereka yang menang, adakah otak mereka otak pejuang atau otak pengampu. Dulu PAS tak laku jadi yang masuk ramai orang yang ikhlas dan dah jemu dengan kerenah penyamun. Sekarang macam-macam orang ada. Maklumlah sekarang PAS boleh bagi jawatan-jawatan yang ada imbuhan dan pelbagai jenis elaun. Tu yang ramai kerumun macam lalat-lalat serang taik kucing. Hanya masa akan memperlihatkan adakah PAS for ALL atau PAS For My Family and Cronies!!!

    ReplyDelete
  28. Sama sama tengoklah nanti. Tuhan tidak dua dan tidak tiga. Tuhan hanya satu. PRU akan datang boleh pakat tengok langit tu tinggi atau rendah? Yang pastinya lepas Rabu, Khamis akan menjelma. Selangor bila pernah Pas menang begitu banyak krusi. Di Johor tak penah menang tiba2 PRU lepas banyak kerusi dapat. Begitu juga di Perak. Sama sama tunggu dan lihat apa akan jadi. Sendiri mau ingat yang undi Pas bukan semua ahli parti. Harapkan ahli Pas dah lama melungkup. Orang skarang semua dah cerdik bukan mcm perwakilan yng mengundi di muktamar. Apa? Pakai yg Pakai kopiah semua cerdik ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abih nak buat cammana? Kaduk naik junjung. Kira-kiranya mudah je. UMNO dan PAS dua-dua ahli-ahli mereka orang Melayu. Jadi perangai Melayu tulen tu tak dapat dibuang. Tak mudah dibuang kecuali kalau selalu ditarbiah. Ini yang buat teringat Almarhum Ustaz Fadzil Noor dan Almarhum TGNA. Mereka memberi contoh-contoh yang baik dan berpijak dibumi nyata. Apa-apa cerita pun kita tengok dulu perkembangan selanjutnya. Buat sementara itu 7 undi keluarga aku digantung dulu. Panjang umur belum tentu nak undi sesiapa. Tak macam dulu!!

      Delete
  29. Tak sabar aku nak nengok lebai2 malang nih semua kena main pantat dgn UMNO. Hahahahaha !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak jangan carut tuan. Aku pun tak sabar juga!!!

      Delete
  30. Sekarang semua telah sekumpul. Musuh durjana telah dihalau cuma tinggal sorang je.Itu pun dengar cerita nak letak jawatan.Maka senanglah buat kerja kerana dah satu geng. Tapi manusia mana boleh jadi malaikat. Bila takde musuh, musuh baru pulak akan dicipta untuk seronokan hidup. Mungkin dalam bentuk Team Presiden lawan Team Timbalan Presiden. Mungkin Team Universiti Luar Negara lawan Team Ustaz pondok, mungkin juga Team pandai cakap Arab lawan Team Tak Reti Cakap Arab. Mungkin juga Team Pantai Timur Lawan Team Pantai Barat. Atau Team Glamour lawan Team Tak Glamour!!. Kita sama-sama tengok nanti. Sejarah pasti berulang!! Manusia biasala. Macam anak aku komplen hari tu katanya ustaz-ustaz yang bagi kuliah Zohor kat pejabat nye dah tak datang lagi. Sebab?? Dah masuk tv!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...