Monday 8 June 2015

BETUL KE KETUA KEADILAN CABANG PASIR SALAK KELUAR PARTI???????



Betul ke berita ini????? ... Macam tidak percaya jer .. parti keramat yang dibina dari darah, keringat dan darah mana mungkin ada Ketua Cabang mau keluar parti .. parti yang hebat, telus, suci, cekap dan tatakelola yang cukup teratur dan efisien.

Parti semasa pemilihan 2014 diadakan cukup teratur, aman tanpa ada gangguan dan penipuan ... tiada pergaduhan sampai kepala bocor dengan puluhan jahitan, tiada kedengaran atau aduan peti undi kena terajang ... tiada pula ada bukti betapa ada petugas pemilihan yang diberikan amanah khianat dengan melakukan kerja memangkah undi untuk calon khusus dan cai-cainya di Batang Sadong dalam bilik gelap.

Parti yang jika ada menerima aduan salah guna kuasa dan rasuah akan disiasat secepat mungkin dengan penuh adil tanpa ada rasa gentar dan memihak .. bukannya macam SPRM.

Oleh itu mohon sangat-sangatlah penjelasan demi pencerahan dan kebenaran ini kerana dalam rakyat berpusu-pusu dan berebut-rebut nak masuk PKR tetiba ada pula Ketua Cabang keluar parti .. bunyi macam pelik dan anih sahaja.

14 comments:

  1. Duduk dalam parti buat orang meluat dan benci pada kebodohan diri sendiri bikin apa. Elok lah kemas kain baju keluar dari PKR.

    Cuma aku nasihatkan pada orang yang nak keluar parti buatlah tuntutan insuran pada PKR jika kepalanya pernah kena belasah dengan kerusi...

    Omakkau jadi ahli PKR nak keluar pun ok....alhamdulahh..jangan lupa tuntut insuran pada kak wan jika pernah jatuh terkangkang dalam parit kerana pertahankan faekah dan Khalid...he..he..he




    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha......
      Omak kau bila lg keluar party??? Boleh lah bersama abang khalid mu!
      Ahli party yg baik sokong party bukan sabotaj party jadi tiada ahli keluar party itu baik hanya jaga periuk nasi sdr bukannya party apatah lg mahu jaga kebajikan rakyat hanya pentingkan kantong sdr.
      Keluarlah???? Dap pun tak hairan sesiapa nak keluar yg masih dgn party itulah yg terbaik berkerja utk rakyatnya bukan cuba nak kelirukan rakyatnya demi kepentingan diri.
      Tanpa rakyat yg sokong kamu hanyalah hantu dijlnan.

      Delete
    2. Hahaha......
      Sarawak pun nak keluar malaysia ......
      Skrg umno pun dlm perpecahan takut kalah hilang kuasa memerintah dan sarawak bersedia keluar malaysia.
      Org semenanjung tak suka dan pandang hina org sarawak tetapi skrg org sarawak lg benci dan tidak pandang lansung org semenanjung.
      Ckp mewah semenanjung mewah ckp kaya sarawak kaya ckp maju semenanjung maju ckp hutang semenanjung paling byk berhutang.
      Mana kedudukan sarawak dlm malaysia????
      Adakah sejarah akan berulang???
      Pru14 akan tentukan segalanya perubahan dlm malaysia dgn sejarah baru yg akan terukir!!!

      Delete
  2. Sapa yg take kecewa dgn nepotism keluarga Segam-Boot. Pada hemah saya jgn letak jawatan. Bersama,2 kita mereformasiksn parti yg rosak sebab kajang move.

    Aku percaya Anuar tak salah DLM kes moral. Tapi beliau seorang kejam.Dan bengis hanya untuk wawasan keluarga beliau. Nepotism tiada batas.


    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff tauke babi empat kandang mahu pkr hancur. Bisnes x berapa jalan. Jualan daging pun x berapa laku. Babi peliharaan kurus tak cukup makan.

      Sekian. Terima kadih.
      TULANG BIAWAK

      Delete
    2. Aku rasa mak jeff ulu yam tu dulu kena liwat ngan anwar kot ya
      Hahhhaaa

      Delete
    3. Diharap jgn luntur semangat Jeff. Kami semua anti nepotism. Hanya Anuar yg fikir yg jawatan boleh bawa masuk jail Dan liang lahad.

      Kadang2 aku pelik kat Anuar ni. Begitu ramai Ahli PKR, Bini juga diberi jawatan.

      Ablu lahab pun takut dgn kejahatan anuar

      Delete
  3. Elok juga keluar parti......kite tak nak pemimpin yang muka macam tukang pecah rumah kah kah kah......muka macam omak kau pula......emmmmm...sesak sesak bulih la.... nak cun lagi macam oghe kelate kecek la "......nok hok muko PELI MAGHOH..." kah kah kah...

    ReplyDelete
  4. Omakkau dah tukar baju. Kini pakai baju PAS . Tugasnya sekarang utk rosakan PKR. Dalam PAS ada hj hadi. Kawan rapat khalid gagap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kao sibuk2 apasal. Baik kao layan Nepal gila kat Malaysia waves. Nama dia tulang besi

      Delete
  5. aku ingat lagi aku tanya pada orang pas ini dulu soalan korang percaya anwar liwat dia tak percaya tapi orang pas itu cakap anwar gila akan kuasa contoh tun m suruh anwar berhenti tapi dia tak nak jika tun m fitnah anwar itu, orang pas cakap lagi berhati2 dengan anwar ini sebab anwar orang suka tikam orang dari belakang

    ReplyDelete
  6. Pilihlah parti yang adil. Adil membawa maksud meletakkan sesuatu pada tempatnya. Bukan bagi semua orang sama. Sebaliknya semua orang harus berfungsi mengikut kelebihan dan kekurangan kemahiran nya.

    Bukan parti yang sanggup lacurkan degree kerana nak kekal berkuasa. Bukan parti yang utamakan kroni dan sanak saudara dalam pembahagian jawatan dan harta negara. Bukan parti yang flip flop sekejap 5A sekejap 4A sekejap BM sekejap BI.

    “Apabila sesuatu urusan diserahkan kepada bukan ahlinya, maka tunggu saat kehancurannya.” (Hadis riwayat Al-Bukhari)

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
  7. PKR Melayu kalau keluar kerana nak selamatkan akidah saya ucapkan syabas atas pendiriannya tapi kalau kerana dunia harap2 kena muhasabah diri

    ReplyDelete
  8. Tertarik dengan komen pasal nepotism. PAS sekarang parti nepotism. Presiden menantu anak semua dpt jawatan parti. Jauh beza dengan pemimpin PAS sebelum ini.baik dari arwah tgna,arwah fadzil noor mahupun mereka yg di gelar jebon.jika kita tuduh pkr parti nepotsm ibarat kita mengata pemimpin baru PAS.yg tepuk tangan barisan nasional sebab agenda nya berjaya.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...