KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 8 June 2015

EDISI IMBAU KEMBALI SEBAB ADA MELAYU YANG BUAT-BUAT LUPA .... PENDIRIAN TEGAS ALMARHUM USTAZ FADZIL NOOR DAN TUAN GURU NIK AZIZ MENGENAI PERHUBUNGAN DAN PENDIRIAN PAS DENGAN DAP.


Agar pendedahan ini akan membuka minda kepada pembenci PAS secara melulu membabi buta mengutuk keji dengan kata lucah dan kesat terhadap Presiden pas Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang.

Ingat sejarah sebab sejarah tidak pernah menipu dan memfitnah .. jika kita lupa dan alpa kepada sejarah necaya tunggu sahaja hukuman yang bakal diterima.

16 comments:

  1. Pembenci dan yg mengutuk PAS tak faham artikel dlm bahasa Melayu yg Omakkau paparkan tu. Mereka semua berbahasa Inggeris.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka semua berbahasa BATAK Dan JAKUN. Sekian terima kasih

      Delete
    2. APABILA MAU NEGARA ISLAM KUASA ITU PERLU ADA.DALAM KEADAAN SEKARANG APA YANG PAS BOLEH BUAT.JANGAN SALAH KAN DAP.ADAKAH UMNO AKAN MENYOKONG NEGARA ISLAM?HUDUD PUN BELUM TENTU UMNO SOKONG.APAKAH PAS MEMPUYAI MANDAT DALAM PARLIMEN UNTUK MELAKSANAKAN NEGARA ISLAM? PIKIR PIKIR KAN LAH.

      Delete
  2. Hahaha.....
    Hudud bertujuan benteras jenayah salahlaku dgn hukuman lebih berat namun mampukah hudud dilaksanakan dgn penerimaan semua pihak bukan hanya segelintir yg tidak melebihi 50% penduduk. Malah umno melayu keramat tidak mahu hudud di malaysia kenapa nak dap terima hudud. Pas berhak bersuara begitu juga dap dgn pandangan masing2 pasti berbeza dan tidak berpuas hati. Biar rakyat tentukan adakah mrk menerima hudud seperti mana gst bukan umno dgn sesukahati melaksanakan meminggirkan penerimaan rakyat malaysia. Negara demokrasi harus diterima oleh rakyatnya bukan party itu boleh sesuka melaksanakan sesuatu tindakkan yg boleh menyakitkan rakyatnya kecuali negara ini masih bersistemkan raja jadi rakyat hanya mampu ikut kata datuknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang ke tolol mamat ni...hudud kt kelantan jer la...99% org kelantan islam dan majoriti yg menang adalah pas dan manifesto pas salah satu adalah hudud...so rakyat dah bersuara dan pas dh guna laluan demokrasi di parlimen...bgla peluang pas bentang...hang dan geng2 hang xnk undi lantak la...keyword pertama...demokrasi berparlimen...keyword ke2...undi..so pls jgn jadi tolol atau barua lagi...u dun like u dun hv to vote...senang...ada pas kata paksa????? laksana x laksana...ok x ok...beri ruang dulu...so pls allow pas to bentang for others to vote.

      Delete
    2. Hudud adalah perjuangan Pas dari mula lagi. Kalau hangpa tak suka silakan la undi parti yang tak suka Hudud.Jangan pulak nak cuba ubah prinsip parti orang lain. Boleh juga hang pergi tubuh parti baru. Apa nak sibuk hal orang.

      Delete
    3. hudud kat kelantan ni nanti takut kena pada rakyat biasa je pemimpin besar boleh lepas.kita tengok aje lah muktamar yang lepas perbuatan geng ulamak ni menyimpang dari ajaran islam pun boleh.tak ada seorang ulamak pun menegur. ingat cerita "musang berjangut" apa bila ditanya pada datuk nikah kawin pasal masuk rumah perempuan yang suami nya tiada dirumah.dia jawab salah tapi itu undang undang boleh kasi padam.sebab dia orang besar dan berpengaruh.

      Delete
    4. betoi bro boleh jadi punya.dalam muktamar pun depa boleh buat tak mustahil naya aa org kelantan.

      Delete
  3. Masaalahnya geng pro, rembat macam2. Contohnya mee maggi, bihun cik siti, eka dsbnya. Cuba tanya TGHA atau TITM. Adakah mereka makan benda macam tu. Sebab tu geng pro x nampak realiti ulamak walaupun geng pro sembahyang tungging terbalik.

    ReplyDelete
  4. Kalau jiwa dah kotor cerita apa pun diaorang tak terima...semua presiden pas dan mursyidur am pas mempunyai pendirian yg sama...cuma macai2 ni ja tak terbuka minda sbb jiwa sudah kotor sbb berguru dgn guru mursyid mereka iaitu LGE dan LKS.

    ReplyDelete
  5. Tulang Besi la ni masuk DAP la. Bila Tanya apasal naik rocket. Jawab TB nak jump a UFO ( Unidentified Fat Object)

    ReplyDelete
  6. Pendirian Pas sejak dulu tak ubah2 nakkan undang2 & syariah islam ...Sesiapa yg tak suka tak perlulah nak halang orang yg nakkan islam...Siapa nak ikut fatwa keNabian LKS selamat maju jaya bila nazak nanti... suruh mufti LKS tolong talkinkan......

    ReplyDelete
    Replies
    1. muktamar pun mengumpat dan menghina sesama jemaah lagi nak buat negara islam.rhakkkkkkk tuiiiiiiii.

      Delete
  7. Ini golongan ulama fitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ulama dalam pas boleh memfitnah tak salah.

      Delete
  8. Pas fitnah dijamin masuk syurga..

    ReplyDelete