KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 5 June 2015

KETUA POLIS NEGARA MENGESAHKAN BETAPA NAJIB TIDAK GEMBIRA DENGAN KEPUTUSAN POLIS MEMBATALKAN FORUM NOTHING TO HIDE.



Polis terpaksa membatalkan program perdana menteri, yang bertukar menjadi majlis dengan Tun Dr Mahathir Mohamad, demi keselamatan walaupun tidak disukai oleh Datuk Seri Najib Razak.

“PM tidak gembira dengan keputusan saya tetapi demi keselamatan dan keharmonian saya terpaksa membuat pendirian dan membatalkan acara ini.

“Saya harap semua pihak yang mencintai keamanan memahami perkara ini,” kata Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

Najib hari ini sepatutnya hadir dalam dialog terus terang bersama aktivis NGO dalam acara di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur.

Khalid bagaimanapun pagi ini mengumumkan pembatalan program itu atas alasan keselamatan.

Semalam, Mahathir dispekulasi meluas akan hadir dan bertembung dengan Najib dalam majlis itu.

Bekas perdana menteri 22 tahun itu pagi ini benar-benar tunjuk muka dan berucap sebentar kepada orang ramai sebelum diminta berhenti dan diiring supaya beredar oleh polis.

39 comments:

  1. butoh la ...PM keling ko ingat aku nak cy ckap ko...lakhnat la ko PM...sial nya PM...ko yg arahkan sb takutkan Tun M..ko layan Tun M mcm Sampah...VAVI btoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa meroyan ni. Kau pun butuh juga. Marah konon. Butohlah pukimak kau. Sial butuh tak sunat penuh tahi pilat. Berapa M bayar butuh kau tu. Sial punya butuh. Kepala butuh kau.

      Delete
    2. Betul..aku setuju. Perangai macam ni ker seorang piiieeeemmm, kata org bugis la.darah pahlawan la..bugis apa benda macan ni. Penakut nak mampos..telur kak mah pegang kotttt

      Delete
    3. PM dah tak ada butoh dan telur! Itulah masalahnya! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Bugis tak ada butoh! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    4. woi anak haram panggil saya kalu ada telor 0129062672

      Delete
    5. Hahaha......telor busuk siapa mahu!!!!
      Najib akan jadi sejarah tak kira di sokong atau di julang tinggi oleh ahli umno tetap berakhir jua. Sokongan rakyat lebih berkuasa dari sokongan ahli umno yg telah lama rosak akidahnya tiada bisa mampu mengangkat rakyat malaysia dgn lebih selesa.
      Kpn dari wajahnya telah mencerminkan beliau sorg penipu malah pembohong juga akan turun dari jawatan dlm tahun ini juga.

      Delete
    6. Itu nombor mak engkau ke? Boleh kasi try ke? Kah! Kah! Kah! Gua try nombor tapi tak ada jawab? Betul ke kau ada telur? Kah! Kah! Kah!

      Delete
    7. Keluar ke bandar beli spender, batang dan telur tak ada! Koh! Koh! Koh!

      Delete
  2. DARAH PAHLAWAN??

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Darah bugis tak ada telur! Kah! Kah! Kah! Bukan sebarang darah! Darah pengecut! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  3. Manusia munafik cam tu la...depan cakap lain, dengan bos cakap lain.

    ReplyDelete
  4. Kat rumah atuk kau, nenek kau, mak kau, bapak kau, ahli keluarga kau dengan anak-anak kau cakap bahasa camni ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahasa tak ada telur! Koh! Koh! Koh! UMNO tak ada telur! Koh! Koh! Koh!

      Delete
  5. Adohhh....kenapa tak hadir Jib, dah pakai tongkolok, keris dah asah mlm.tadi bersama mak mah, masih takut jgk. Kata darah hulubalang. Awk hantar ahli peninjau ya, panglima terkulai batang, balik2 awk sarung keris Jib.sangkut kat dinding dan selimut bersama mak mah....terketar ketar takut weh...

    ReplyDelete
  6. Wei ape bising2 ni....jom tgk joget lambak hehehe. ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba raba dalam seluar kalau telur kamu dah hilang! Kah! Kah! Kah! Ah Jib Gor punya sudah lama hilang! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  7. SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mengucapkan tahniah kepada penganjur dan orang ramai yang hadir pada satu acara yang membolehkan pengunjung, termasuk umat Islam, menyentuh anjing hari ini.

    Dalam kemas kini status Twitternya, beliau menyindir Exco Pemuda Umno, Dr Fathul Bari Mat Jahaya yang sebelum ini pernah menyebut bahawa 'kempen sentuh anjing' itu sangat janggal.

    “Islam juga mengenai belas kasihan. Tahniah (penganjur) Syed Azmi (Alhabshi) dan semua yang datang,” tulis Nurul Izzah, hari ini.

    Namun, Fathul Bari membalas status itu dengan mengatakan: “YB Nurul Izzah, umat Islam sokong kempen ‘ihsan’ ke atas haiwan, termasuk anjing. Cuma kempen ‘touch (a) dog’ (sentuh anjing) sangat janggal,” katanya.

    Melalui interaksi terkini, Ahli Parlimen Lembah Pantai itu menyindir Fathul Bari dengan berkongsi paparan skrin gambar surat, dipercayai daripada Majlis Agama Islam Selangor (Mais).

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNOqqq dan Jibby memang tak bertelur! Koh! Koh! Koh!

      Delete
  8. Dah rembat 42bilion tu x haram ke,anjing pun xde nk rembat duit banyak tu..ngeh3

    ReplyDelete
  9. Najib punya marah kat kpn masuk ni... dah kali ke5 mah terpaksa kemut telur dia.

    ReplyDelete
  10. Kalau penakut mengaku je lah. Kah kah kah. Nak temberang kat sape lagi.

    ReplyDelete
  11. dialog ke dia lock........kpn pun satu pembatalan pakai tweet jer last minute pulak jilat habis sanggup biar polis kena boooo kerana nak jaga air muka sang darah pahlawan yang kecut mati kutu bila tau tdm datang.......piiiieeemmm apa penakut

    ReplyDelete
  12. Sendiri batal sendiri komplen tak gembira...hahaha lu memang lawak la najib!!

    ReplyDelete
  13. Betul ke PM tak gembira dgn tindakan polis nembatalkan forum 1MDB??????. kami sebagai rakyat pun bolehlah sikit-sikit baca "body language" .

    Kalau macam tu, apa kata aturkan sekali lagi forum sedemikian dan pastikan pihak polis PM amat gembira dgn berlangsungnya majlis tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KPN lagi besar drp PM. Program yg PM nak hadir pun dia boleh batal. Itu satu bab.
      Lagi satu bab, apa tugas polis tak boleh kawal keselamatan program yg simple mcm tu, lebih2 lagi PM akan turut hadir. Skrip tak layak tayang. Memalukan.

      Delete
  14. Sbnrnya najib tertidur Lena. Kan Kat srwk dia ckp dia dah boleh tidur dgn Lena. Tu yg terlajak lmbt bangun

    ReplyDelete
  15. Sungguh Hairan, Bengong, Pelik lagi Ajaib!

    Camno, apahal pulah macai polis ni, rakyat yang datang mendengar terlalu bodoh ke nak sepak terajang kerusi meja majlis ke?

    Atau Najib terlalu takut kena belasah cukup-cukup oleh Che Det? Camno daa rakyat nak cayo Najib cerita "keretapi langar semut, habis semua gerabak tunggang-langang terbalik?"

    ReplyDelete
  16. UMNO dan Jibby tak ada telur sampaikan Mahathir pun dia takut! Koh! Koh! Koh! Kera Jaan Tak Dak Teloooooq! Koh! Koh! Koh!

    ReplyDelete
  17. Kah kah
    He he......
    Guling2 gua
    Gua x mahu pecah perut...

    ReplyDelete
  18. Tak payah main sandiwaralah......orang dah tak percaya dengan lakonan kamu.....

    ReplyDelete
  19. Kami bru dpt BRIM..dan kami prcaya tokjib tak tahu menahu akan pembatalan mjlis trsbut. Idup tokjib !!

    ReplyDelete
  20. La...korang baru tau ke nàjib tu penakut ...aku dah lama tau.kena sergah dgn mak badak pun terkencing2 belum kena sergah dgn tun M....mau terberak.pm paling tolol lagi pengecut dalam abad ini

    ReplyDelete
  21. Polis mcm terlibat lah dlm 1MDB ni...cumba nk sorokbsesuatu dr pengetahuan rakyat...IGP pun tau bila najib mampos dia juga turut mampos...jd jaga lah kemaluan najib..jd jawatan kekal...org zaman akhir ni bukan nk jaga amanah yg di beri...jaga jawatan adalah utama mcm IGP ni

    ReplyDelete
  22. Alahai omakko
    sokongan ko kat najib mkn diri.cari lg ah idea nak bela najib nak kutub madey.
    sronok ko bodohkan diri ko omaak oi

    ReplyDelete
  23. Saberi Chik lagi ada telo.. Debate dgn Anwar..
    Ni nk jwb soalan yg berbulan2 org dh dok Tanya pon takut nk dtng..
    Najib.. Shame On You

    ReplyDelete
  24. Mjlis kawen ku nan leh lak hdir..pwtc gak..org lg rmai. Dh brasa selamat ke skrg tokjib..? Ohh...lupa, big mommas hdir sama. Haha

    ReplyDelete