Thursday 4 June 2015

KOLEKSI FOTO SESI PENGUNDIAN PEMILIHAN JAWATAN PAS PERINGKAT PUSAT YANG TERATUR DAN HARMONI ... TIADA INSIDEN KERUSI YANG TERBANG SAMPAI KEPALA MENERIMA PULUHAN JAHITAN, TIADA PETI UNDI DITENDANG DAN TIADA PETUGAS KENA KANTOI SEDANG MEMANGKAH KERTAS UNDI.



Sesi pengundian pemilihan jawatan dalam parti PAS sedang berlangsung dengan penuh teratur, tertib dan harmoni.

Tiada insiden kerusi terbang melayang sampai hinggap atas kepala dan menerima puluhan jahitan, tiada kejadian perwakilan tendang peti undi sampai berterabur kertas undi, tiada pula nampak ada gelagat memekik dan menjerit buat provokasi dan paling agungnya tida pula ada senario petugas pemilihan yang diberikan amanah untuk menjalankan sesi pengundian melakukan kerja jijik, kotor lagi jahat angkut kertas undi pergi memangkah bagi pihak perwakilan.

Ikut dari pemerhatian dan risik dengar yang dijalankan .. kalau tidak sapu bersih kem Tuan Guru Hadi Awang akan menang besar.

Nampaknya kelebihan pihak pesaing yang mahir berbahasa Inggeris bukannya suatu bonus untuk melonjakkan sokongan perwakilan yang rata-rata lebih menilai kemampuan, kebolehan, kepimpinan dan sumbangan lampau serta tidak mudah goyah dan tegas dalam mempertahan dan memperjuangkan prinsip dan perlembagaan PAS.


Apa pun yang menang bukannya kem atau kelompok tertentu dalam PAS tetapi Islam dan Rakyat.

21 comments:

  1. HANIPA MAIDIN BUKAN MAKSUM

    JANGAN UNDI HANIPA MAIDIN

    HANIPA MAIDIN MAMAKSUM

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadi makasom?
      Nik amar makesom?
      Abdoh makesom?

      Sam som sem som
      Pukimaksom

      Delete
    2. Pas sudah pilih kasih dan kronisme. Tuang guru dan anak ada jawatan besar. Pasma pulak sudah dicop liberal dan jadi suruhan dap. Dua2 tak boleh pakai mcn pkr juga. Jadi mari kita ramai2 masuk umno. Umno parti kesejahteraan bangsa, agama dan negara. Mari kita majukan negara dan agama bersama umno.

      Delete
    3. JANGAN UNDI PUAK LIBERAL

      TAK UNDI PUAK LIBERAL ADALAH HAK ASASI MANUSIA

      KAH KAH KAH

      Delete
    4. MEMANG TAK ADA KERUSI TERBANG. TAPI FITNAH BANYAK TERBANG KELUAR DARI MULUT ULARMAK.

      Delete
  2. kesian hanipa oit, muka nak nangis kena booo hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi aku pelik la
      Apsal hadi tak nak berambus dari pr?
      Pr kan ada dap ngan pkr.
      Knapa tak nak join umnobn?

      Delete
    2. Jangan gaduh2.
      dua2 tak boleh pakai.
      jom join umno.

      Delete
  3. Yg pasti undi bukan dlm bilik
    hotel....ahakssss....aljuboori jer yg terror undi dlm bilik otel....kah..kah...terrorists sungguh parti aljuboori nih.....ahakss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar jubori mak hang jugak kan
      Teroris betol nuar nih
      Mak hang pom dia jubori

      Delete
    2. Jgn gado2
      Umno bole membantu.
      jom pindah ke Umno.
      pilih parti yg progresif
      Umno tidak meminggirkan ahlinya

      Delete
  4. HARAP2 TAK TANGGUH ISYTIHAR KEPUTUSAN MACAM PEMILIHAN PKR

    KAH KAH KAH

    ADE YG PECAH KEPALA BEB

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak rugi tinggalkan pas, dap dan pkr
      Kami Umno boleh membantu.
      Fikirlah positif untuk masa depan agama dan bangsa
      Pilihlah parti yg seimbang dan bukan parti porak peranda

      Delete
  5. JANGAN UNDU PUAK LIBERAL

    TAK UNDI PUAK LIBERAL ADALAH HAK ASASI MANUSIA

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. MARI KITA UNDI PUAK YG PALING BANYAK BUAT FITNAH. FITNAH ADALAH DEMOKRASI. FITNAH ADALAH HAK ASASI. MARI KITA UNDI PENJUAL AGAMA.

      Delete
    2. Jgn gado2
      Dua2 ada udang sebalik mi.
      Meh kita join umno.

      Delete
  6. Dlm umno ada rakan yg memusuhi islam siap saman lagi mca algerakan. Yg komen ni akhlak pun kena jaga.semua yg ditulis akan dihisab diakhirat kelak.klu kutuk mereka lagi suka dpt free pahala.silap hb landing masuk neraka. Yg penting dunia sementara.nak hidup selamanya diakhirat.yg penting mendaulatkan Perintah Allah dan sunnah Rasulullah.jgn mnyesal bila dikafankan.kau raja ka.menteri ka jutawan ka.azab kubur menanti semua.setiap orang akan ditanya amanah didepan Allah.masa tu mnangis airmata darah pun dah terlambat.say goodbye undang2 lord reid.itu amanah semua krn undang2 Allah diwajibkan untuk hamba Allah klu berasa diri tu hamba Allah la

    ReplyDelete
  7. Pas sanggup memutuskan hubangan dgn dap kerana menentang hukum Allah... Umno ada berani ka memutuskan mca gerakan yg menentang hukum Allah... :)

    ReplyDelete
  8. Pemilihan PKR dulu jadi apa? Sampai baling kerusi. UMNO pun sama.

    ReplyDelete
  9. Dr.Yusuf Al-Qardhawi : “ diantara perkara yang berhak dihukum kafir tanpa keraguan adalah pemerintah-pemerintah sekular dan pendukung-pendukung parti sekular yang secara terang-terangan menolak syariat Allah s.w.t dan melaungkan pemisahan negara daripada agama. Apabila diajak kepada hukum Allah s.w.t, mereka enggan dan engkar. Lebih dahsyat dari itu, mereka bertindak melakukan keganasan ke atas orang-orang yang menyeru supaya berhukum dengan syariat Islam atau kembali kepada Islam.”

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...