Friday 12 June 2015

TINDAKAN MAHATHIR KEBELAKANGAN INI MEMBELAKANGKAN KEPENTINGAN NEGARA SEBALIKNYA DIDORONG KEPENTINGAN DIRI SENDIRI KATA NAJIB..



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak berkata, tindakan Tun Dr Mahathir Mohamad didorong oleh kepentingan diri sendiri dan bukannya kepentingan negara.

Beliau juga yakin rakyat akan membuktikan bahawa bekas perdana menteri itu silap dalam pilihan raya akan datang.

Katanya, jika BN kekal bersatu, beliau percaya rakyat akan membuktikan Mahathir silap dalam pilihan raya akan datang apabila memahami bahawa dakwaannya adalah palsu dan didorong oleh kepentingan diri sendiri, bukan kepentingan Malaysia.

Menulis dalam blognya, Najib juga berkata adalah malang apabila Mahathir telah sekali lagi, menentang kepimpinan partinya sendiri.

Katanya, serangan terbuka itu hanya akan menjejaskan Umno, kerajaan dan akhirnya Malaysia.


Menurut Najib, ramai orang yang bertanya apa yang mendorong Mahathir untuk membuat serangan terhadap seorang perdana menteri.
 
"Jawapannya adalah dia mahu saya meletakkan jawatan, sebagaimana dia sebelum ini mahu Tun (Abdullah Ahmad) Badawi meletakkan jawatan, kerana saya enggan melaksanakan tuntutan peribadinya," kata Najib.
 
Menurutnya, beliau enggan melaksanakannya kerana adalah menjadi tugasnya sebagai perdana menteri yang dipilih secara demokratik untuk memimpin negara ini dan melakukan apa yang beliau percaya yang betul untuk seluruh negara, dan bukan satu orang. 
 
"Saya tidak percaya rakyat mahu seorang bekas perdana menteri untuk memerintah dengan proksi," tambahnya.

13 comments:

  1. Jawab dulu semua tuduhan Madey......mana perginya wang RM 42 bilion....Itu yang pentingnya......bukan buka cerita lain.

    ReplyDelete
  2. Mmg pukimak! Kenapa plk rkyt kena tanggung htg 1mdb, najib nk undi rkyt tpi dlm masa sama tekan rkyt melalui cukai! Macai2 upahan dh kering idea nk pertahan najib, apakh rakyat rohinya aakn diberi kerakyatan utk undi bn? Ted manoff pukimak pn dah malu nk pertahan pahlawan bugis ni!

    ReplyDelete
  3. Heran......kenapa Najib tak arah KPN tangkap dan dakwa Madey......kalau orang lain dah lama masuk dah
    ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah suruh daa..tp tweeter man tk brani sbb madhir dah bukak tweeter man punya file..huhu

      Delete
  4. Beg tangan Hermes, wayang seks Wolves of Wall Street, apartment mewah tu semua untuk kepentingan rakyat ke? CIbai punya anak barua tun razak keturunan pukimak bugis sial! Ptuih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. macai pkr dan dap tak apa pakai barang yg mahal, orang bn tak pakai mahal itu pemikiran kuno pkr itu sebab tak maju, ada tak orang tak makan di kl ini tak ada akan kalau ada orang tak makan gelandangan itu ada sebab tak kerja dan kecewa disebab hidup

      Delete
  5. Rosmah nak beli beg tangan Hermes yang baru! Yang lama dah tak sepadan dengan badan yang makin gedempol tu! Koh! Koh! Koh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupa pesan najib memuji sahabat dia berpakai mewah, tak ada timbul perasana dengki, lupa pesan kalau dap dan pkr berpakai mawah tak ada tapi bila bn tak boleh pakai mewah tak boleh itu sikap macai pkr itu ia, lupa pesan anwar ada hadian suit button pada saiful itu ia tak macai bising ia

      Delete
  6. Tindakan Najib sejak dia menjadi perdana menteri, menteri kewangan MEMBELAKANGKAN KEPENTINGAN NEGARA SEBALIKNYA DIDORONG KEPENTINGAN DIRI SENDIRI KATA rakyat

    ReplyDelete
  7. Baru baca satu artikel kat Malaysia Today yang kata sebab mengapa Mahathir meroyan bantai Najib kaw kaw sebab Najib tak nak bailout Proton. Ura2 mengatakan Proton dah nazak dan hampir bankrap. Same je dua ekor ni. Guna duit rakyat macam mak bapak dia orang punye duit.

    ReplyDelete
  8. proton bukan syarikat milik Tun M..Jika nak bangkrap pun Tun x terbabit.. yang rugi adalah kerajaan Malaysia dan rakyat2 Malaysia..kehilangan satu teknologi berharga dan satu ikon negara..cuma mungkin Tun M akan sedih melihat idea belau di kuburkan...masih ramai rakyat yang hanya mampu beli kereta Proton..jadi menyelamatkan Proton sudah menjadi tanggunjawap semua rakyat Malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. Nak dibandingkan dgn Proton dan 1MDB, Proton ada hasil produknya ada audit tahunan bbrapa tahun, ada kegunaan kpd rakyat rasai. 1MDB skim untung atas angin bisnes penyangak!

      Delete
  9. Najib tak mahu letak jawatan pun sbb kepentingan peribadi gak. Dia nak perabih duit rakyat RM42 bilion tu sbb bukan senang nak dapat duit haram tu dulu, macam2 tipu helah dia kena buat. Selagi dia masih berkuasa, dia nak cover semua kegiatan haram jadah yg dia buat selama ni. Kalau perlu, bunuh org tertentu untuk tutup mulut. Org mati je tak boleh jadi saksi. Lepas tu baru boleh letak jawatan dgn aman

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...