Wednesday 17 December 2014

SEJAK BILA AHLI-AHLI PARLIMEN BELIA MALAYSIA DIBENARKAN MENGGUNAKAN EMBLEM DI KERETA MEREKA?????



Inilah perangai jenis tidak sedar diri .. baru dilantik sebagai Ahli Parlimen Belia Malaysia oleh Kementerian Belia Dan Sukan cetusan idea Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang juga menteri menjaga kementeria berkenaan sudah ada ahli-ahlinya meletakkan emblem seperti mana lazimnya ahli-ahli parlimen lakukan kepada kenderaan mereka... Berlagak seperti mau memperagakan jawatan yang tidak diiktiraf rakyat pun.

Tujuan apa dilakukan tidaklah dapat dipastikan .. yang jelas ingin memberitahu kepada seluruh negara betapa kini dirinya adalah Ahli Parlimen Belia Malaysia yang perasan sudah sama taraf dan kedudukkan dengan ahli-ahli parlimen biasa.

Baik bubarkan sahaja program ini ... tidak memberi apa-apa faedah dan sumbangan pun melainkan membina suatu kelompok manusia dari kalangan anak-anak muda berlagak sombong lupa daratan tidak sedar diri.


Ahli-ahli parlimen belia Malaysia ini rakyat kena panggil mereka Yang Berhormat juga ke bila berbicara?????

6 comments:

  1. binatang ada dlm perlembagaan dak?

    ReplyDelete
  2. Mohon yang berkenaan bertindak segera , jangan sampai rakyat atas pagar MELUAT !

    ReplyDelete
  3. BLOG OMAK KAU MAKIN JADI BAHLOL N GONGOK KAU PAKAI CEDUK AJEW NTAH MANA2 SUMBER TU KAN LAMBANG GABUNGAN PELAJAR MELAYU SEMENANJUNG!! PIC NIE DAH DI EDIT..BODOH OMAK KAU BOTINGKAT2!!

    ReplyDelete
  4. Sepatutnye letak la Emblem Lembu NFC ke, Babi Negara ke, Beruk Negara ke, baru sesuai...puak2 Babi Negara ni kan suka menyondol Taik...

    ReplyDelete
  5. Ada juga yang tak pandai membaca kat sini, kalau tak suka blog mok kau, tak payoh baca..

    ReplyDelete
  6. Samalah dgn prog adun muda selangor. Berlagak lebih bebudak baru pastu semua sibok nak bertanding.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...