KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 21 December 2014

GAMBAR PALING MENARIK MENUSUK KALBU SEPANJANG PERLAWANAN AKHIR KEDUA PIALA SUZUKI 2014.


Pergh!!!! ... bukan nak kata apalah ... jika yang bersalam dengan Dato' Seri Hishamuddin Hussein itu TSKI, tidak dapat nak bayangkan kata-kata yang terhambur keluar dari para pentaksub Azmin Ali.

Disebabkan suasana begitu menyentuh perasaan dan bergegar jiwa sampai tiada ayat dalam kamus boleh mengambarkannya.

Pasti para pengkagum Azmin Ali akan berkata perkara remeh ini pun mau dijadikan isu politik ke???? .. Memang pun dan diakui ini isu remeh, tetapi persoalannya, jika yang bersalam dengan Hishamuddin Hussein itu TSKI, sudah pasti yang mengatakan remeh itu akan berbelit bercabang bersimpul lidahnya, mengatakan ini suatu isu perdana, maka sah ada hajat dan nawaitu mau bergabung dengan UMNO dan PAS juga turut menjadi mangsa.

Inilah dinamakan politik aku buat semuanya halal pihak lain yang halal hukumnya haram.

Satu saja nak peringatkan ... jangan sesekali perbodohkan rakyat dan hina kebijaksanaan rakyat untuk berfikir dan menilai ... rakyat alaf baru bukan jenis mudah lupa dan menyokong membabi buta.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

24 comments:

  1. Merenget mcm x dpt je smlm.. Kesian omakkau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai omakkau simpan simpanlah jahil kau tu...yg hang dok meroyan tak habis habis dgn si Azmin tu apa kejadahnya...kalau tak suka pergi jahanam lah Kai tu...pegi join umno ke atau lebih baik jadi ahli Perkasa je..

      Delete
    2. laa..ingatkn xde yg perasan...dia xsihat..mngoyan

      Delete
  2. La..... itupun nak dijadikan bahan sindiran ker..?????

    ReplyDelete
  3. Apala omakkau ni, ckt2 tski. Msk umno la senang....

    ReplyDelete
  4. hang saja la nak jadikan cerita......tak dak cerita lain ka omakkau!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Tak ada masalah apa pun dgn gambar ni omak hatta LKS / DSA /TGHH datang berjabat semua nak sokong malaysia

    ReplyDelete
  6. TSKI ke tu???? Nampak lain je!!!!

    ReplyDelete
  7. Muka2 yg dh naik menyampah aku tengok ...

    ReplyDelete
  8. Bila hati sudah jadi hitam dengan sifat dendam dan kebencian, perkara baik pun dijadikan isu...... kalau sudah taksub sangat dgn tski lebih baik ko minta fasakh dan pegi jadi bini no2 dia .....itu lebih baik dari meroyan tak tentu hala....

    ReplyDelete
  9. Omakkau meroyan tak tentu.ckit2 tski...KO nie pkatan ke ape r

    ReplyDelete
  10. Hahaha.....manusia tak dapat lari dari kebencian cemburu yg akhirnya sdr juga merasa peritnya yg tak bisa di pendam mesti meluahkan ke tidak puasan hati.

    ReplyDelete
  11. Siapa tu? Mb babie ke?..

    ReplyDelete
  12. Omakkau.meroyan

    ReplyDelete
  13. omak lu x abis2 bongok celaka
    dh memang spesis bodoh

    ReplyDelete
  14. Kalau dah bongok pun..biarlah bertempat..

    ReplyDelete
  15. Suka ati dia le..
    blog dia...korang yg bongok baca blog dia...
    lain kali buat blog sendiri baca sendiri...

    ReplyDelete
  16. ermmmm... bersalam-salaman pon jadikan isu.... isk3~~~

    ReplyDelete
  17. Pompuan ni asik nak marah kat Azmin je! Nape ah ?? Ada bende dia tak dapat ke ? Hahaha

    ReplyDelete
  18. Sapa pmpuan blkg tu..emm..cntik tp hanisya lg cntik kan.. lebiu hanisya

    ReplyDelete
  19. makin menyampah aku baca blog ko ni....musuh sebenar ko tu sapa mengong....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyampah pn ko baca gak berita kt blog nih..bangang ke apa hahaha

      Delete