KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 16 December 2014

TARAF KETUA KAMPONG INGAT SATU KAMPONG KEPUNYAAN DIA PERLU SEBELUM MASUK KAMPONG KENA MOHON KEBENARAN DIA TERLEBIH DAHULU .. NANTI SESIAPA NAK MASUK MANA-MANA NEGERI KENA MOHON KEBENARAN MB NEGERI BERKENAAN TERLEBIH DAHULU .. APA PUNYA BANGANGLAH!!!!

26 comments:

  1. 1. Mayat tanpa kepala dijumpai dalam belukar
    2. Mayat dikerat-kerat dijumpai di kawasan semak
    3. Nelayan jumpai mayat perut terburai
    4. Mayat dibungkus dalam selimut dijumpai dalam longkang
    5. Dua mayat berbungkus dijumpai

    Warga asing mengganas! Balasan tuhan kerana keadilan tidak ditegakkan. Adil ertinya meletakkan sesuatu pada tempatnya. Malaysia tidak perlukan warga asing, rakyatnya cukup untuk menggerakkan negara ini setiap rakyat boleh kerja mengikut kepandaian masing-masing. Hentikan bawa masuk warga asing. Hentikan pelacuran degree.hee

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya, biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete
  2. Melayu mcm ni lah amat diperlukn oleh umno ....kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Berjiwa besar tp x berotak tu le jdnye....hihihi

    ReplyDelete
  4. Taraf ketua kampong gaban makan taik

    ReplyDelete
  5. Ketua kampung orang asli pun x mcm dia ni ...kahkahkah

    ReplyDelete
  6. UMNO memang tempat orang bodoh

    ReplyDelete
  7. Tulang Besi, padanla kau merapu, orang negeri kau memang kuat merapu. Tak caya, layan video omak kau.

    Lebih kurang video mamat perasaan macho maki wartawan utusan. Kah Kah Kah

    ReplyDelete
  8. Ketua Kampung yang lebih egonya vs Penderma yang kurang cerdiknya. Lain kali kalau masuk kampung orang untuk membuat kebajikan jumpa dulu ketuanya. Ajak dan ambil sekali gambar Ketua Kampung konon yang bagi beras ker, minyak ker, ampau, bag sekolah ker atau apa saja ... barulah canggih!. Lainlah kalau saja-saja nak melawat atau saja-saja nak jumpa orang... > orang tengah tentu ada 25 persennya !. Macam tak faham pulak ..... Kesian yang punya rumah ....

    ReplyDelete
  9. Umno pun satu bg lh peruntukan yg cukup utk ketua kampung itu baru dia boleh salurkn kpd org kampung, ni dh x de peruntukan elaun pun ciput, dtg lak org luar hulur bantuan marah lh dia ....kahkahkah

    ReplyDelete
  10. Adun pkr ni pun x hormat ketua kampung main langar je ...kurang ajar namenye tu, kalau aku pun marah gak ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kalau macai bn lalu selangor mintak kebenaran MB selangor dulu tau... khak tuih

      Delete
    2. Macai2 pkr memang kurang ajar lebih teruk dr umno...ko ingat selangor ni mak bapak ko punya, suka ati aku lh nk keluar masuk, ape aku pedulik, mb ko naik pun kut pintu belakang nk belagak ...khak tuih ...kahkahkah

      Delete
    3. Anon 23.25 ialah seorang lagi calon terbaik sbg ketua kampung. Kelakar betul.

      Delete
  11. Ketua kampong bangang!!!

    ReplyDelete
  12. Ketua Kampung haramjadah ni ada kad kuasakah? Jika ada, setakat mana kuasa yg diperuntukkan kepadanya? Jika tiada, dia boleh diheret ke mahkamah kerana menyalahgunakan kuasa.

    ReplyDelete
  13. Ketua babi hutan dok dlm kampung manusia

    ReplyDelete
  14. Sesiapa nak meminang anak dara atau janda kampung tu pun kena minta izin ketua kampung dulu ye. Jgn nak main redah je...paham...

    ReplyDelete
  15. Baru la ada kuasa ciput ketua kg tp lagak cam PM. Sedar la sikit tok ketua, masa org baca taklin nanti, tak adanya disebut jawatan ketua kg tu pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai ketua kampung cap ayam..kejap lagi tuhan akan datang..kau salah tuhan akan pukol..tuhan pukol kiri, kau elak la kanan, tuhan pukol kanan, kau elak la kiri..tuhan pukol tengah, kau terima saja lah....

      Delete
  16. Muka lebar...badan lebar...dahi licin...perut boyot...itulah kriteria kaum tak sedar diri...Contoh lain menteri-menteri Malaysia........

    ReplyDelete
  17. Kelantan akan buka akedemi untok latih berok dengan kerjasama UMK.
    Ada sapa nak sponsor atau bagi biasiswa untok ketua kampong ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. asal jngn latih berok tu jubo menjubo udah le

      Delete
  18. cakap banyak tak guna. kasi 2 straight jab diikuti 1 uppercut gerenti tersungkur. sudah jatuh kasi satu penyepak ke kepala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bg kt ko ke? ....kahkahkah

      Delete
  19. Dulu kat sekolah tak terpilih jadi ketua kelas dah tuan dpy jadi ketua kampong bukan main lagak lagi.pui....bangang!buat malu Umno je!!

    ReplyDelete