KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 22 December 2014

GADIS VIETNAM DITEMUI MATI DIBUNUH DI HOTEL




Seorang wanita warga Vietnam ditemui mati dalam keadaan bogel dengan tangan dan kakinya diikat menggunakan tuala di dalam bilik air sebuah hotel di Kompleks Pasar Borong, Jalan Ipoh Bandar Utara, pada Ahad.

Ketua Polis Daerah Sentul, ACP R Munusamy berkata polis menemui mayat wanita itu kira-kira 6.50 petang tadi dalam keadaan meniarap dan terdapat kesan lebam di lehernya akibat dijerut.

Beliau berkata hasil siasatan awal, polis mendapati seorang lelaki mendaftar masuk ke bilik itu pada 9.15 malam, dan wanita Vietnam itu ke bilik berkenaan empat jam kemudian.

“Mangsa dipercayai bekerja di sebuah pusat karaoke. Kami tidak menemui sebarang dokumen diri pada mangsa. Polis sedang mengesan lelaki terbabit,” katanya.

Munusamy berkata mayat wanita berusia dalam lingkungan 30-an itu dihantar ke Hospital Kuala Lumpur untuk bedah siasat.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

21 comments:

  1. Kalaulah pembunuh tu ada c4...

    ReplyDelete
  2. Kalau pembunuh tu ade c4 dah pas letak lam jubo...kikiki....

    ReplyDelete
  3. Letak dlm dubur saipol busuk tk basuh 3 hari...kikiki....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tu bang non tak tahan....horny abis kah kah kah....

      Delete
    2. Anon 09:18...eh bukan ker saipul horny same gak...? Dok mengangkang luas2 kasi jubo kene fuck kan...yerlah...kan pertuduhan kat mahkamah kate suke same suke...tak gitu anon 09:18..?!!

      Delete
  4. Harap2 motif pembunuhan tu tak penting dan yang paling penting ialah kesalahan membunuh pompuan.undang2 pon x cakap pasai hukuman untuk menghukum motif melainkan kesalahan itu sudah dilakukan.

    ReplyDelete
  5. Minta imigresen chek cam mana pompuan vietnam tu masuk malaysia.manalah tau pompuan tu masuk ikut pintu belakang(pintu bontoot).harap2 rekod kemasukan pompuan vietnam tu terpelirhara....

    ReplyDelete
    Replies
    1. masuk ikut pintu belakang(pintu bontoot), ade le tak KY Jell tak? senang je masukkan, biase la nak selamatkan diri kah kah kah kah

      Delete
    2. Wow...rekod terpelir hara atau dah terpadam, harap2lah cincin pompuan vietcong tu x kena samun dan bolehlah kita chek sama kastam.harap derang ada print skrin kemasukan cincin vietnam.

      Delete
    3. Apa ada pada rekod
      rekod budak Tuya buleh hilang begitu saja
      kes Noritta Samsudin tiada pelaku
      tengok dulu siapa terlibat
      apa ada pada rekod

      Delete
    4. Ade! Ade! Pompuan tu ade rekod tersimpan bersama jam omega.

      Delete
  6. Bunuh ada niat tak tu ? Hhihi

    ReplyDelete
  7. Jangan pandang remeh berita ni .. Tak kena pada kita boleh le citer mcm mcm ... Kena positif kenapa boleh berlaku saban hari pembunuhan dan berbagai jenayah yg mangkin parah di negara Malaysia yg di cintai ini apa Jln penyelesaian nya????

    ReplyDelete
  8. Ini.la jadinya bila anwar ibrahimm tentang hudud.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ditentang tu hudut Pas
      hudut BN entahlah, dah lebih setengah abad jadi kejaan takde dengar nak bejalan hudut. Nak halang ada

      Delete
  9. Hudud tak kena mengena dengan orang yg bukan islam kata pemimpin PAS Kelantan bukan aku kata. Jadi orang bukan islam nak bunuh ke nak rogol ke nak berjudi ke atau apa apa lah tak akan kena hukuman hudud.
    Yg ini Mahathir marah tu. Dua pencuri satu islam aatu bukan islam. Yg islam kena.potong tangan dan yg bukan islam kena denda RM1,000/-.Ok tak apa lah sebagai pemgajaran kepada orang islam supaya tidak melakukan kesalahan bertengan dgn undang undang. Camana pula cara nak bagi pengajaran kepada yg bukan islam tak kan nak biarkan sehaja mereka lakukan kejahatan.
    Harap PAS akan buat kajian yg mendalam mengenai hukum hudud supaya semua umat baik islam mahu pun kafir mendapat hukuman sama rata dan adil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud hanya untuk orang yang beragama islam dan menyembah Allah sahaja. lain daripada tu bukan hudud. Jangan nak tukar2 hukum yang Allah dah tetapkan. Jangan ikut rasional semata2 hingga mengenepikan hukum.

      Delete
    2. Oiii bang.... hukuman mencuri tu bukan selesai begitu sahaja jika si kapir tu mencuri dan telah dihukum denda RM1000. Allah itu maha adil, maha kaya dan maha mengetahui apa yang tidak kita ketahui di sebalik hukum hudud yang telah ditetapkan dalam Al-Quran. Janganlah buat ulasan tentang hudud macam orang tak beriman pulak..... jangan ikut logik akal kita yang tak seberapa nih.

      Delete
    3. Awat hang tak pi suroh orang kapiag semayang, bayag zakat, pi naik haji,
      Ni semua orang islam je kena mana adil

      Dak la pasai apa hang dok kalut nak kerat tangan orang kapiag

      Ni nak habag bagi kat hang kesah benag belaku di Pantai Timog
      Anak dara orang islam bestuboh dengan jantan kapiag dalam bilik hotel dalam bulan posa

      Kena tangkap

      yang pompuan kena pi becara di mahkamah syariah
      yang jantan kapiag tu kena kemut, buleh tepancut, buleh sedap tak kena hukoman apa apa pun

      Woit mamat 1700 ni bukan cerita dongeng penglipor lara rekayasa, ni kesah benar pernah terjadi.
      Awat hang tak keriau ni semua tak adil

      Nak senang cerita kalu hang ada anak dara ka atau nak senang lagi hang suroh bini hang pi main dengan jantan kapiag, hang pi suroh pejabat ugama pi tangkap, buleh la hang tau lagu mana kejadian

      Yang orang dok habag kata hukom islam dituntut keatas kepala orang islam tottot hang mai dok habag nak kerat tangan orang kapiag buat apa mamat

      Bengang tak habih la hang mamat. atau hang ni OMNO tak???

      Delete
  10. Per citer gadis mongolia yg kene bom tu? Takan senyap jer? Takan lama sgt kes ni? Siapa ketua penjahat yg bom gadis mongolia tu? Ramai tertanya2 adakah kes ini dilanjutkan sehinga tahun 2020?

    ReplyDelete
  11. Budak mongol tu kes dah tamat dah abid bodo kes rempuhsn kepala butuh bsng non kr jubo sepol yg tak abis anis lagi bangang....!!

    ReplyDelete