KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 23 December 2014

BETUL KE NI???? .... SELINGAN SEBELUM BERMULANYA CERAMAH BERSAMA USTAZ KAZIM ELIAS????


Ceramah Bersama Ustaz kazim Elias ini dikatakan dianjur dan diadakan di salah sebuah Pasaraya Mydin.

Ceramah belum lagi bermula .. kerusi tetamu pun belum berisi tetapi pengisian sebelum itu mengundang sedikit kontroversi.

Tidak pasti sekadar sekeping rakaman gambar ini namun perlu respon dan kenyataan dari pihak penganjur demi pencerahan elak dari terbina suatu persepsi negatif.

13 comments:

  1. Ustaz umno xleh pakai .smua umno taik hanjing ckp je lbeh .cuba ckp sal rasuah hukum hakam sal makan duit rakyat .baru aku respek sma lu .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hanjing takkan nak gigit tuan dia yang bagi tulang!!!

      Delete
  2. Islam liberal???...

    ReplyDelete
  3. Ceramah buang masa...x ada faedah lngsung..

    ReplyDelete
  4. Ada Santa Clown ke kat atas pentas tu? Biar btol- ini tak boleh dibiarkan melarat-harus report kat PERKASA dan ahli melayu2 ni- ini telah mencemarkan daulat raja ni- dato' seri ibrahim ali perlu ambil tindakan ni-

    ReplyDelete
  5. Komen kt atas ni semua banggang..tu gambar edit la bogok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak ko la dok edit gambar to celake !

      Delete
  6. Pendekkan cerite la kan ....ustaz ustazah umno smua taik kucing ..perosak minda jiwa raga basikal anak muda ngan vidio jubo saiful rasuah sana sni ..nak tegur takot dapur xberasap plak ..so diam2 kejahilan pemimpin dwog ...cube tngok dr zakir naik selambe ngan macho nya sembang sal kejahatan bush amerika yg puak umno dok bangga to ...cam ustaz azhar yg berjaya tarik anak mude lam ceramah dia.. Jauh panggang dari sate .umno parti anjing !

    ReplyDelete
  7. Mengkalu dah makan upah jadi terompah kayu, lagu tu la penyudahnyer
    masa diperlukan oleh tuan yang bayar untok pelekong musoh politiknya memang orang layan baik la
    time kadaan tak kalot kena ikut rentak tuan la, mengkalu tuan hanyut, ostad pon kena hanyut jugak lah, pasai apa, khidmat awak tu berbayar

    ReplyDelete
  8. Dah nak menipu cara lisan (bercakap ) org tak percaya, tukar tektik pula cara edit gambar. Kalau dasar penipu tu memang penipulah.

    ReplyDelete
  9. dok ceramah pasal kanda dinda pelok atas katil baru menikah... ini saja tajuk yg ustaz ni sangat suka... gila sex ke pa ni...
    nyanyi pula lagu hindu tah pa2.. suara macam kaldai tua kena hujan pun gagah nak nyanyi... hang dah tua jangan dok berasa nak berasmara macam hero filem hindustan bercinta..temuntah dengar kau nyanyi..
    ongkos lumayan... kan bisa aja ...dangdut pun mau juga kalu bayarnya lumayan sih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ko meroyan dah kenapa,ust kazim rogol mak ko ke..ust tu kan mu'allim khusus bab munakahat atau nikah khwen,xkan nk cte pasal mata wang bangang. Yg santa claus tu xkan nk salah ust kazim,dah tntu lah penganjur yg pnya pgram.dpd salahkan u.kazim baik salahkan bpak hang sbb anak puaka x reti didik.

      Delete
  10. Kesiannnnnnnnnn.

    ReplyDelete