Monday 22 December 2014

LIM KIT SIANG DIBIDAS TERUK GARA-GARA TWEET BELIAU YANG MENGATAKAN PENERBANGAN AIR ASIA DIARAH MENDARAT KE SENAI KERANA KLIA2 BANJIR.




Semalam Ahli Parlimen veteran DAP YB Lim Kit Siang, di dalam twitternya beliau menulis ... " Air Asia flight diverted from KLIA2 to Senai cos fo flooding (ponding) ini KLIA2. Really disgraceful. LiowTiongLai shd resolve this pronto!"

Maksudnya Lim Kit Siang memberitahu dalam twitternya bahawa ada penerbangan Air Asia terpaksa dilecongkan mendarat ke Senai kerana KLIA2 dilanda banjir (ponding). Sungguh memalukan. Menteri Pengangkuitan Liow Tiong Lai perlu lakukan sesuatu.

Apabila menyedari bahawa berita yang beliau hebahkan ini tidak benar dan palsu maka dengan pantas beliau telah padamkan kicauan tersebut namun kicauan palsu itu telah pun disambar oleh pihak tertentu dengan membuat screenshot.

"Unbelievable - the craving for cheapskate publicity. The tweet on wrong info was deleted more than 2hours ago the circus must go on!"

Akibat dari kesilapannya itu beliau telah diserang bertubu-tubi. oleh para pengikut twitternya.

Oleh kerana ada yang menggunakan bahasa kesat maki hamun mencarut maka screenshot tersebut tidak Omak Kau muat naik.

Apa yang cuba Omak Kau sampaikan disini ialah ... sehebat mana dan selama mana pun kamu memperjuangkan keadilan dan kebenaran .. kamu masih lagi seorang manusia yang tidak terlepas dan terkecuali dari melakukan kesilapan... To Err Is Human To Forgive Divine.

11 comments:

  1. terima kasih atas informasinya. Sukses ya..!! Dan Terimakasih banyak telah berbagi informasnya, Semoga Makin Keren selalu untuk info beserta websitenya,,

    ReplyDelete
  2. Terbaik omak!!!

    ReplyDelete
  3. Mula2 Brader Matang Pauh buang tebiat, lebih dari dua jawapannya satu
    Nurul Izzah buang tebiat pergi session touch d dog.
    Skg Supremo pulak buang tebiat buat cerita pelik2
    PASMA pulak memang dulu kini dan selamanya buang terbiat (Tak percaya, sila ajukan soalan anda di Shoutbox Malaysiawaves)
    Berjangkit pulak buang tebiat kat golongan yang pi Oktoberfest ari tu. Pekerja estet banyak susah apasal tak pi tengok

    In Short semua buang tebiat.

    Jeff Ulu Yam
    Reformist Ori (Bukan Cap Ayam yang hanya ada t-shirt cap change kaler hijau)

    ReplyDelete
  4. Inikah sikap pemimpin yang di agong agongkan oleh PKR?
    Bersuara lantang dan berani? Berani tahi kucing. Cakap merapu.

    ReplyDelete
  5. CINA DAP PERANGAI MACAM BABI

    ReplyDelete
  6. Ingat DAP ingat BABI

    ReplyDelete
  7. ingat mca ingat mcm abang adik

    ReplyDelete
  8. DAPIGS yang dibelai dan dipuja PKR

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...