KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 23 December 2014

EDISI HANYA DI MALAYSIA SAHAJA ... INILAH DINAMAKAN PEMBANGUNAN LESTARI.


Pembangunan menang menang .. lektrik dapat dan dalam masa yang sama jalan bertar pun dapat .. mana nak dapat macam ini punya pembangunan infrastruktur dan utiliti .. hanya di Malaysia.

27 comments:

  1. Cocot doang lu..Dasar israel gemblung bego banci tolol, fuck israel zionis klo memang lgi nyari pembunuh rmja usrael ngapain pake ngumpet" army celek dasar tolol ngumpet aja sono di sapiteng sekalian hahaha wkwkk takut di serang hamas yaa loo.?? Mungkin kalo yg datang hamas uddah di cincang" di brondong peluru wkwkwwk zionis anjing.!!

    ReplyDelete
  2. Hanisya tak tido lagi??
    Knapa? Tak bole tido ker?
    Ingat kat abang dol yek.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila masa tukar nama nih..dulu kan nama SAMDOL..

      Delete
    2. Gata konek la nate beruk nie

      Delete
    3. Hanisa ckp "nk teman ke abg dol ? Emmm...ale utoh.....

      Delete
    4. Kah! Kah! Kah! Kat sini pun ada komen Mamat Ale Utoh nih!

      Delete
  3. hahaha......
    jalan ke???? laluan letric?????
    tak kan ini 2 in one!!!!
    kalau macam tu ini memang plan ug terbaik dalam dunia jimat kos jimat tanah!!!!
    sambil lalu sambil langgar tiang hahahaha.........!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cukup syarat tu. Esok pak sheikh gali longkang kat tengah2 tu pulak, baru ada klass laluan dua hala.
      Kalau nak tau jalan tu bukan di Malaysia, tapi di negeri Pasir Berdengung.

      Delete
  4. Ape yg berlaku kt malaysia smua cite lawak baik pendidikkan teknologi tentera yg paling lawak politik umno .malaysia best of the best dimata macai macai yg dlm kebodohan .

    ReplyDelete
  5. Inilah masanya pemimpin umno nak merembat wang bantuan mangsa banjir spt tahun lepas di Pahang.duit derma dari Arab saudi hilang ditelan air.tv n peti ais yg dijanjikan, tak kunjung tiba..tp peruntukan ada keluar.bukan PR yg ckp..tp sultan yg ckp..mmg celaka la puak umno ni.

    ReplyDelete
  6. Tiang letrik + jalan tar - lampu jalan + jalan sempit = bodoh piang

    ReplyDelete
  7. La..bhai..

    Kenapa tak bina pondok TOL kat situ, boleh juga dapat banyak duit.

    UMNO ni kalau tiba masa bodohnya, kadang-kadang melampau-lampau sangat.

    ReplyDelete
  8. Ooi jalan kecil ;luar bandar tu khusus untuk motor & basikal saja. Kalau kereta & lori masuk cepat la rosak... lo rang tak faham ke?.... dalam bandar pun ada ... bila ada tiang jarak 50 cm itu untuk jalankaki saja bukan untuk korang naik motor angkat roda depan. ada erti?

    ReplyDelete
  9. Marilah kita bersangka baik.

    Sebenarnya tiang elektrik itu akan dialihkan ketepi jua.

    Dan selapas ini TNB akan mengumumkan untuk mengalihkan tiang elektrik itu memerlukan belanja 10 billion ringgit.

    Oleh itu untuk menampung kos yang tinggi, pihak TNB terpaksa menaikan kadar tarif elektrik yang tidak dapat dielakan lagi.

    Standard la seperti biasa menteri UMNO akan mengeluarkan statement berbunyi lebih kurang begini ;

    KALAU TERASA BIL ELEKTRIK TINGGI, PASANG PELITA ATAU LILIN ATAU DUDUK DALAM GELAP SAHAJA.

    Tak ke gitu bhai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. TERBAIK !!!!!!!!!

      Delete
    2. Ye la sekarang ni musim banjir, macam-macam benda yang UMPORNO pikir nak bagi naik.

      Salah satunya tambah bas sekolah dah naik sehingga 50%.

      Menteri UMPORNO pon kata " Kalau tambang bas sekolah naik, jalan kaki je g sekolah.

      Betul tak Syafee..

      Delete
  10. Kat malaysia ni banyak pembangunan guna otak kat kepala lutut semasa rekabentuk dan perlaksanaan kerja...tiada planning yang sistematik..jalan dikorek tidak dtimbus dan ditampal sempurna..highway penuh lopak air dan di LPT 2 banjir sentiasa berlaku setiap tahun pada susur keluar ke Bukit Payong Marang...Jalanraya tak sampai 5km di pekan wakaf tapai dah berbelas tahun tak siap siap...ini adalah hasil dari otak otak menteri UBN yang spesis otak lembam hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab itu org Malaysia lebih mundur dp org Siam,org Indon, org Philifina dan org yg termundur sekali di dunia. Pi la melawat ke Indom Bangla ko akan lihat berapa hebat kamajuan diarang

      Delete
  11. Bani melayu saja yang perasan dan percaya semua yang 'terbaik' di malaysia nih.....malas berfikir luar kotak

    ReplyDelete
  12. Dendam kontraktor buat jalan berbalas...

    ReplyDelete
  13. Hahahahahaaaaa gelinya ati aku nengok jalan camni.macam2 keajaiban berlaku kat malaysia.hahahaaaa tak tau nk ckp apa lg dah...sakit perut ketawa...

    ReplyDelete
  14. Ada ker jenis tiang letrik macm tu kat malaysia???..agak2 la kalu nk menipu...

    ReplyDelete
  15. Eh..mana mamat 'alee utoo' nih

    ReplyDelete
  16. Alee utoo la sgt ...bunyi mcm pondan ckp la kepala butuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeèiiiiii geliiiii....... awwww....

      Delete