KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 14 December 2014

EDISI KETAWA TERBAHAK-BAHAK ... IBRAHIM ALI MENABALKAN DIRINYA SENDIRI SEBAGAI WIRA ORANG MELAYU DAN ISLAM.


Nak tunggu rakyat tabal sampai kucing bertanduk tidak akan punya ... ahli-ahli Perkasa pun bebal juga tidak mau menabalkan pengasas dan presidennya seumur hidup sebagai wira Melayu/Islam .. umur semakin lanjut, jadi sebelum pejamkan mata buat selama-lamanya lebih baik sendiri tabal .. habis cerita... rakyat nak ketawa tidak ambil kisah janji diri syok sendiri.

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Negara (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali hari ini menabalkan dirinya sendiri sebagai wira orang Melayu dan Islam.

Ibrahim berkata, beliau menabalkan dirinya sendiri kerana banyak memperjuangkan isu berkaitan bangsa Melayu dan Islam bersama pertubuhan yang diasaskannya itu.

Katanya, perjuangan beliau dan Perkasa untuk orang Melayu dan Islam terlalu banyak hingga ada pihak yang merasa terancam dan menjauhkan diri dari pertubuhan yang berjuang untuk bangsa Melayu dan bumiputera itu.

"Ada yang nak bergambar dengan Presiden Perkasa pun takut sebab ada yang nasihatkan supaya jangan dekati Perkasa.

"Saya tak pernah undang mana-mana ahli atau pemimpin UMNO sertai Perkasa," katanya ketika menyampaikan ucapan aluan sempena perasmian Mesyuarat Agung Tahunan kelima Perkasa di Dewan Muktamar  Pusat Islam.

Dalam ucapannya juga, Ibrahim turut menempelak empat pemimpin UMNO yang disifatkan tidak berani membela orang Melayu.

Empat pemimpin tersebut adalah Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin Abu Bakar, Ahli Parlimen Pulai Datuk Nur Jazlan Muhamad, bekas anggota majlis tertinggi UMNO, Datuk Saifuddin Abdullah dan Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun.

"Kalau tak berani bela orang Melayu jangan ganggu Perkasa dan ISMA," katanya lagi.

Dalam ucapannya juga Ibrahim sekali lagi menyatakan kekesalannya terhadap 25 tokoh Melayu yang menghantar surat terbuka kepada rakyat Malaysia baru-baru ini.

"Ini 25 tokoh tersohor, dalam Perkasa ada beratus tokoh tersohor.

"Haram jadah apa 25 orang ini nak sentuh Perkasa dan ISMA?

"Kalau nak tegur, tegur juga Dong Zhong, Hindraf dan kumpulan yang nak kristiankan orang Islam

"Kalau nak bodek kerajaan kenapa sentuh Perkasa?" katanya.

30 comments:

  1. Ok la tu klu dia tabal diri sebagai wira rempuh jubo jantan....nnti marah plak anwar ibrahim...kah kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibrahim ali belakang bini aje bergegar-gegar, tapi bila depan bini pijak semut pun tak mati jenis takut kat bini

      Delete
    2. Ibrahim ali depan taik kucing je berani.

      Delete
  2. IBRAHIM ALI LEBIH BAIK DARI KETUM

    SAPE LIKE??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekadang lebih teruk dr ketum

      Delete
  3. hang ni, tak dak cakap lain dah .. jubo, jubo, jubo. berhati-hati lah, takut takut bala Allah datang, jubo kamu pula di makan ulat.

    ReplyDelete
  4. jubo aku mantap.. sapa nk rase

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Saya bagi awak empat bintang"....kata Jalaludinan Hassan...

      Delete
  5. pergi la jual kat lorong Hj Taib....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrseligi..klau awak nak tau semua yg menyalak pasal jobo2 kat sini bagi free kat lorong mana pun tak laku dah sbab tu menyalak kat sini lepaskan gian sbab jobo dah berkarat tak sapa nak tutuh. Apa pun citer yg dispostingkan tetap komen pasal jubo yg lari dari tajuk.

      Delete
    2. jual kat lrg hj taib pun dah tak laku dah tua, bagi kat anjing gila pun blm tentu dia nak.

      Delete
    3. haha mntk tolg sgt kpd ahli perkasa. nasihatknlh presiden ni cukp2lh wat kytaan yg msyarkt bolh gelak trbatuk batuk bla presiden mngangkt dirinya tinggi melngit. maf ckplh sbnrnya klu dtya masyarkt tntg bliau majority x meyeblhi bliau sb slalu bckp brdegr degr tpi pngisiannya zero dn ckp x srupa bikin tdk mnampkkn prjuangn perkasa adalh btul2 blndaskn prjuangn org mlyu. bila pihk pyokng wat kytaan yg negtve diam sribu bhsa tpi klu pihk lawn brsunguh sungh wat demontrsi mcm nk bperng.

      Delete
  6. Orang ckp sal jubo kt sni smua taik hanjing kecuali aku.sebab aku baik.

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah kah kah kah - bodohnya si ibrahim ali ni- hoi tak malu ke katak? Total bodoh melayu sorang ni-bole ker puji diri sendiri sbgai hero malayu- Kg Chubadak pun tak bole nak pertahankan nak jadi jaguh Malayu- Kau duduk je laa kat Pasir Mas tu jual etok2 kat tepi jalan lagi bgus-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik brahim ali, kata benar dan dikutuk sehina-hinanya dari najib cakap dan perbuatan memuji cina setingginya. Apa Najib dapat. Ucapan palsu I LOVE AH JIB GOR tapi masa pilihanraya ditikam dr belakang. Perjuangan yg mengharapkan org memuji kita tu perjuangan palsu.

      Delete
  8. Nak mampooos nanti ko tak boleh mengucap perkataan terakhir yg keluar dari mulut ko nanti ialah jubo jubo jubo jubo jubo akhirnya roh ko keluar ikut settaan! AWAS

    ReplyDelete
  9. Sekarang musim hujan bro...musim katak mengawan ong ong ong ong ...kekadang katak ni lebih baik dari manusia katak...katak berkokok kerana bertasbih kepada Allah..manusia katak pula bertasbih kepada setan..contohnya para macai yang asyik berwirid jubo jubo jubo keh keh keh

    ReplyDelete
  10. layan je lh katak perasan sekor ni..

    ReplyDelete
  11. aku selalu nmpk katak blkng rumah aku tpi tak pernah nampak katak jantan buat keje jubo menjubo bontot katak jantan yg lain..maknanya katak lebih jauh mulia dari ketum tua yg kuat jubo menjubo tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suke sngt kt jubo sruh la bapak kau g liwat katak2 kt blakang umh kau to hanjing!

      Delete
  12. Kalau perjuangan kita betul, pihak musuh sentiasa merendah2kan kita dan akan cuba menjatuhkan kita dgn apa cara sekalipun. Tak ada alasan bernas diberi gelaran2 hina supaya org jauhkan diri dr kita.
    Kalau cara kita selari dgn pemikiran kita dipujinya melambung2.
    Ibrahim Ali berada dipehak yg benar oleh itu apa musuh Melayu dan Islam tu kempen mengenainya janganlah diharap pujian dan sokongan malahan cuba meletakkan taraf Ibrahim Ali sehina2nya.
    Omakau kalau tak ada bakti jangan cuba hina org nak berbakti.

    ReplyDelete
  13. Ibrahim ali tak lah terbaik tapi dia meletakkan islam melayu sebagai teras perjuangan...bukan anwar ibrahim letakkak jubo sebagai perjuangan...pejuang jubo....lgbt....puiiii

    ReplyDelete
  14. Acah je tu,mlm nanti jumpa najib cium kaki..INI putar alam punye orang...

    ReplyDelete
  15. Wahai peneraju2 umno, bukalah semula pintu masuk umno utk sahabat kita tu. Janganlah ditendang dia seumur hidup. Dah lama dah dia terkial2 mencari lorong utk ditembus masuk. Sedikit sebanyak jasa beliau perlu dikenang juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno pun dh tercungap cungap nk kasi masuk lg lak katak ni? Hai! bertambah cepat lg lh umno bungkus ...kahkahkah

      Delete
  16. Bang non beri amanat jubo tapi tercungap cungap bila PAS nak laksana hudud...ahakss...

    ReplyDelete
  17. Inilah dajal dari pasir mas..

    ReplyDelete
  18. Mohon jasa baik pakar-pakar sakit jiwa kerajaan untuk merawat mamat seko ni. Kalau boleh pakar tu janganlah menjadi ahli mana-mana parti politik. Kalau sapa sapa berhajat secara sukarela nak bawa mamat ni ke Tanjung Rambutan atau ke Tampoi pun dialualukan juga. kesian dia Itu laa akibat ambil dadah berlebihan dan tak nak dengar nasihat pakar perubatan!!!

    ReplyDelete
  19. Bila masa katak ni bertukar jadi wira lak ? Kena ceom dgn gadis mana yer leh bertukar ?

    ReplyDelete