KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 14 December 2014

IBRAHIM ALI SUDAH BUANG TEBIAT KE PUJI MELANGIT PEMIMPIN-PEMIMPIN DAP DAN KUTUK KEJI PARA PEMIMPIN UMNO SEBAB JENIS KUAT MENANGIS ... BETUL KE NI?????



Jarang-jarang berlaku, Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali hari ini memuji pemimpin DAP yang menurutnya bersikap tegas dalam kepimpinan berbanding Umno.

“(Seperti pemimpin kanannya) Lim Kit siang dan Lim Guan Eng, pemimpin DAP bukan sahaja tegas, tetapi berani walaupun bangsa mereka tak ramai.

“Walaupun baru memerintah satu negeri (mereka) sesudah dapat inspirasi daripada Singapura,”katanya ketika ucapan penggulungan Persidangan Tahunan PERKASA di Kuala Lumpur.

Malah, Ibrahim  berkata Umno pula terlalu apologetik dan mudah emosi sekiranya menerima teguran pihak lain.

“Tetapi kita ini terlalu apologetik, mudah emosi, mudah menangis dan sedih. Sebab itu kadang-kadang teguran itu tidak berkesan,” ujarnya.

Ibrahim dalam ucapannya turut membangkitkan kepimpinan pemimpin Hindraf P Waythamoorthy yang sanggup meletakkan jawatan kerana tidak dapat menyelesaikan masalah kaum India.

“Tengok pemimpin Hindraf, ahli Hindraf berapa kerat (ramai).

“Bukan main lagi pemimpin (kita) nak pujuk (sebelum itu), hingga dilantik menjadi senator dan timbalan menteri.

“Tetapi sesudah dilantik, dan tengok tuntutan kaum dia tidak dipenuhi beliau boleh meletak jawatan timbalan menteri.

“Mana ada pemimpin bangsa kita yang bersikap demikian,” katanya.

'Mungkin jadi parti politik...'

Sementara itu, PERKASA juga berkata belum berhasrat membentuk sebuah parti politik baru tetapi menyerahkannya kepada anggotanya untuk membuat keputusan, jika dibangkitkan.

“Perkasa masih lagi NGO, NGO politik.

“Tetapi akan nanti sampai satu masa ada usul dari kawasan yang bersorak, desak PERKASA dalam mesyuarat nanti, mahu PERKASA jadi parti politik, ia akan jadi parti politik,” katanya.

BETUL KE NI TOK HIM ... KAMU NI JENIS HATI WAJA JIWA KENTAL BATU .... BETUL KE PEMIMPIN-PEMIMPIN KANAN DAP TIDAK PERNAH MENANGIS NI?????

KENA INGAT ... TERIMALAH KENYATAAN .. SIAPA JUA PEMIMPIN MEREKA JUGA ADALAH MANUSIA ... MENANGIS PERKARA BIASA BUKANNYA PATUT DIHINA.

30 comments:

  1. Dia nk pulihkn perasaan marah kaum cina terhadap dia so dia kutuk pulak kaum melayu, nk tunjukkn yg dia ni bukan rasis lh...betul2 lh dia ni super katak ...kahkahkah

    ReplyDelete
  2. ....jangan jadi super jubo udah le.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super jubo to bapak kau

      Delete
    2. mudah2an itu perkataan terakhir ko sebelum mati.

      Delete
  3. jenis katak puru

    ReplyDelete
  4. Jenis katak puru ni paling bahaya..katak puru, lidah ular...

    ReplyDelete
  5. dr umno jd bebas,dr bebas ke Pas,dr PAS ke umno.bl x laku ke NGO pl.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kn katak kn, lompat si katak lompat lh ...kahkahkah

      Delete
  6. Menurut pendapat aku la.. Kite kne bawak tok him nie g test air kencing skali.. Parah dh nie..

    ReplyDelete
  7. Kenapalah anon 22.22 dilahirkan ke dunia sebagai manusia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ko kena tanya ngan anugerah jubo..kikiki

      Delete
  8. anon 22,22 tu setiap kali masuk sini hanya utk kuarkan ayat2 keji tu,,sebenarnya dia yg semakin dihinakan sendiri..terus terpalit kpd fitnah besar

    ReplyDelete
  9. Super jubo tu gelaran untuk sapa pulakkk...?hihihihui.....tk dinyatakan dengan jelaa sapa super jubo tu......macam ada pulak yang terasa sampai ulu hati pulak......alahai....

    ReplyDelete
    Replies
    1. gelaran utk bapak hang kan...

      Delete
  10. Super jubo tu al ajib altuya la sape lagi dia kan org no.1....perogol merangkap penjubo tuya....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana fakta aljib jubo tuya. ..?Air ale uto...bukti DNA dan jenama pakaian..ada ka....? Fakta ada ka..?

      Delete
    2. fakta?
      fakta kepala buto la...
      jubtuya kan kebal...

      (Klu rajin google aje....)

      Delete
  11. Blog ni penuh dgn macai2 jubo, nk komen pun dh x de selera, omak kau do something, eliminate lh komenter jubo ni ... betul2 sial punya macai ni ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog ni dah di masoki oleh tentara hantu jubo dan setan jubo.

      Delete
  12. Aku mintak2 sangat macai2 seronok giler sebut jubo2 ni bertukar lh mulutnye kpd jubo ...biar padan muka dia org ...macai2 berkenaan esok pagi2 bangun tido terus tengok muka kt cermin ye, jgn terperanjat ye jubo ko bawah hidung ko, mulut ko kt bwh telo ko, nnti ko berak hidung ko siap bau taik ko yg busuk tu ....hahaha

    ReplyDelete
  13. Hihihi.....bagi bang non bertukar dulu la weeii...hahahaha....ini semua dia punya pasal.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takut2 ko yg jd org pertama ...kikiki

      Delete
    2. abang non tu sapa?
      yg jubor tuya tu ker?

      Delete
  14. Org2 dlm gambar kt atas tu mengeluarkan air mata buaya tu ...huhuhu sedih nye ...kahkahkah

    ReplyDelete
  15. Tak kisah laa apa yang ko nak cakap Beraim ooi. Memang Melayu lemah. Nak niaga minta bantuan dari modal sampai ke benda lain, nak belajar mintak bantuan dari yuran sampai ke makanan, nak beli rumah pun minta bantuan sampai ada diskaun, apa lagi semua nak bertongkat, ,minta sedekah. Siapa yang ajar semua ni. UMNOlah. Lepas tu semua pemimpin lembik berani bukan pasal ada karisma atau bijak. Berani kerana ada polis, dan hakim. Apa pun boleh buat. Lepas tu bila tak de kuasa dan bila nak mampos tak mengaku pulak. Kata tak ingatlah dan macam macam silat. Mujur ada Qiraman Katibin. Rekod up to date. Lu jawablaa nanti bila orang teraniaya menuntut hak di depan Allah swt!! Masa tu tak boleh mati atau pun mampos!!

    ReplyDelete
  16. Sepol yg teraniya sapa mau kasi settel....

    ReplyDelete
    Replies
    1. teraniaya?
      teraniaya kepala buto laaa...

      Delete
    2. Tunggu saman sepol terhadap raja jubo bermula.....ahaksss

      Delete
  17. jubo puru lebih bahaya dari katak puru...kihkihkih

    ReplyDelete
    Replies
    1. jubo badak lagi bahaya

      Delete