KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 26 December 2014

KEADAAN TERKINI DI KUALA KRAI KELANTAN... ALLAHU AKBAR!!!!



Allahuakbar...!!! Keadaan Di Temangan, Kuala Krai..
MOHON BANTUAN SEGERA KE SANA...!!!!! Teruskan Berdoa Memohon Keselamatan kepada Allah S.W.T. ..

35 comments:

  1. Korang sema ada handfonkan. Aku cadangkan setiap org hantar sekurang2nya Rm5 ke 13999 taip BANJIR 5 (hantar ke 13999)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Kurangkan prog hiburan yg berlebih2 kat tv tu. Banyak sgt melimpah ruah. Baru la doa dimakbul

    ReplyDelete
  3. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !!
    KLIK HERE !!

    ReplyDelete
  4. Adun meru Dr Rani kantoi menipu konon perhatin dengan mangsa banjir....puiiii.....puak pas pukimak betul la.....konon perhatin ssgt....amalan syiah dlm pas bertaqqiyah cara syiah......nnpk alim....prihatin tapi taqqiyah berpura pura prihatin....puiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno gak baik kan.. org sibuk bergadai nyawa..tuan ko sibuk main golf dgn bapak dajal..ha ha ha ... ko menyalak2 sekor2 tunggu tuan ko balik..semoga dia tak lupa bwk tulang balik bagi lu makan bro...nanti makan tulang tu pelan2 jgn sampai tercekik .. mampos kang nyusahkan org pulak nak tanam lu punyer bangkai...

      Delete
    2. Masa susah cari najib...
      masa senang cari aljub

      Delete
    3. 10:26 masa susah lh cari najib sbb dia pm dn dh jd tanggungjawab dia tu pun dh naik lunyai kene hentam baru terhegeh hegeh nk balik msia kalu tidak buat dek je nk lari dr tanggungjawab, aljub tu lak sape? bapak ko ke ...org x cari lh waktu dia senang ke susah ke, ko je le jd penyedap utk dia ....kahkahkah

      Delete
    4. anon 10.26 nak jd pembodek pm. patutlah madet marah sgt kat org mcm 10.26 ni.... bangangnye melantun...lantun...

      Delete
    5. Semuga Anwar Ibrahim dipenjarakan lebih lama lagi dalam tahun 2015 kerana dosa2ny meliwat dan menjadi petualang bangsa Melayu dan Ugama Islam. Semuga Pakatan Rakyat pecah dan berkubur ditahun 2015. Semuga ISA dibidupkan semula pada tahu 2015. Sumbatkan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng dalam penjara kerana menghina Islam dan bangsa Melayu.

      Delete
  5. Puak Pas ni tahu tiap2 tahun akan banjir di Kelantan- Patutnya ada plan utk hadapi musibah begini- Hutan bila digondolkan mcmni la jadinya-tak kira la berserban atau tak bila nafsu menguasai diri-bila ringgit malaysia dihulurkan mmg tak kira sapa akan buta hati- Kerajaan Pas ni dah bertahun tak bole selesaikan masalah air kotor-sapa yg org kelantan keje kat syabas tu balik la negeri utk membantu-perparitan dan pegaliran tu buat la elok2 kat kelantan utk menghadapi monsun tiap2 tahun-semoga kerajaan Pas bole ambik iktibar tntg peristiwa ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis trengganu..pahang..johor..perak..kedah..tak banjir keer..

      Delete
    2. Anon 02:03 setiap negeri di Malaysia ni ada geran perkapita dari pusat, masalahnya geran ini pun pusat politikkan sebab perbezaan politik sejak dahulu TGNA sebagai MB mohon peruntukan banjir pusat tak pernah layan maklum anak tiri kalau ada peruntukan pun melalui JASA JPP atau badan perhubungan um** negeri dah tentu ke lain peginya disambar tangan2 ghaib....paling pelik minyak dalam perairan kelantan pun dinafikan oleh pusat tengoklah sendiri kezaliman yang dibuat terhadap kelantan

      Delete
  6. "Wahai bumi telanlah airmu, Dan wahai langit berhentilah dari curahan hujanmu" amin .. Surah Hud, ayat 44

    ReplyDelete
  7. Mintak ulama2 doa yang baik2

    ReplyDelete
  8. Yg nak bg derma tu pastikan tabung tu x ada kaitan dgn umno tv 1.2.3 utusan sbb 90% dari duit akn masuk poket mereka dulu.hee

    ReplyDelete
  9. Tu suma bala yok guru tu....dulu kaji song lap duit gak....bagi jawatan kat kroni...doa pulak yang mcm gampang.....last mintak hancurkan orang lain konon zalim dll....skg ni parti pas yg hancur lebur... doa satu stadium masa refirmasi kena kat loobang idung sendiri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 09:41 yg gampang nye ko tu..otak fius jiwa kacau mungkin dh termakbul doa tu ke atas ko ...kahkahkah

      Delete
  10. Ulamak muda umno yg kawan lari kt siam tu pun doa yg buruk kt org.ikut mahzab umno boleh la pulak.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ulamak kipas spenda kat hotel...kihkihkih..

      Delete
  11. Hahaha....
    Inilah rupa gelagat manusia kata mengata hasut menghasut hina menghina saling menunding jari, adakah masalah akan selesai????? Bukan ke kita rakyat malaysia??? Kenapa berpuak2 pula! Banjir ada hikmahnya dan bersebab , banjir kali ini bukan di sebabkan hujan atau empangan tetapi lebih pada kenaikkan air yg mendadak . Lantas kita tak tahu ke paras air laut semakin tinggi dan darat semakin di tenggelami air . Kalau tak kenapa indonesia mengbelanjakan ratusan juta usd buat empangan yg besar dan tinggi malah boleh dilalui kenderaan. Jadi malaysia kena cari jalan selesaikan banjir bukan biarkan banjir setiap tahun, kalau tak dapat pindah bukan biarkan semua ini selamanya banjir.

    ReplyDelete
  12. Ustazah umno..boleh melacur jika darurat.patut la peliwat tuya takut sgt nk isytihar darurat.hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak kau boleh tadah jubo hodoh dia untok di liwat oleh peliwat tua jika darurat..patut la lubang jubo hodoh bapak kau besar bila darurat.

      Delete
    2. 14:56 ko ni sakit jiwa tahap kronik, elok lh ko berobat, nk jd macai jd lh tp jgn smpai gile lak, dh lh upahnye ciput je terpaksa mencarut carut, terjerit, terpekik, membapak bapakkn org, dosa pahala tolak tepi, itu semua tanda2 sakit jiwa kronik lh tu bro ...kesian

      Delete
  13. macai umno mana ada idea yg bernas. reka cerita lucah pandailah dia....

    ReplyDelete
  14. Macai kan bodo mcm Madey kuti tu cakap.dia dah xde bapak tu kesian kat dia.hee

    ReplyDelete
  15. Adun meru dr rani hina mangsa banjir uat gimik politik murahan2 ......macam gampang pas nih....

    ReplyDelete
  16. Umno haramjadah sial

    ReplyDelete
  17. Klu umah adun PAS tenggelam dan dihanyut kan banjir biar kan saja....rumah rumah rakyat yg rosak dan hanyut dilanda banjir wajib dibantu walauaoa cara sekalipun.....sebab perangai pemimpin PAS semua macam perangai haramjadah Adun Meru macam gampang gila gimik tolong mangsa banjir..........kahak puiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape lh yg nk ikut permintaan ko ni yg dh gile ni, nk dekat pun org x berani badan busuk penuh dgn kahak ..nnti org dr wad yg ade lambang ular memanjat tu dtg tolong ko...buat bertenang ye....kahkahkah

      Delete
  18. Kita doa la yg terbaik untuk semua.

    Mencaci sana sini cuma dapat dosa dan tarik azab allah saja.

    Tidak kira siapa pun, kesudahan hidup kita hanya allah saja yg tau.

    Jangan kita buat dosa dengan perkara yg sia sia.

    ReplyDelete
  19. Marilah kita berdoa pagi petang siang malam supaya paip air pulih hantar air seperti sedia kala.....duhh!!

    ReplyDelete
  20. Macamana tak banjir teruk, balak dengan rakus kena tebang, habis gondol hutan... so tak payah la nak buat terkejut beruk bila air naik cepat.... UMNO lagha, PAS bermuka-muka....... elok sangat la tu..... DAP jugak bagus.....

    ReplyDelete