Friday 26 December 2014

BERITA BARU MASUK!!!!...BANJIR KILAT PULA DI IBU KOTA KUALA LUMPUR.



Berikut adalah foto-foto menunjukkan banjir kilat di Ibu Kota Kuala Lumpur setelah hujan turun tanpa henti selama 2 jam.

6 comments:

  1. Ini semua ujian mu ya Allah. Semoga mereka yang terlibat tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  2. Allhamdulillah. Dapat juga air banjir masuk ke Kuala Lumpur. Takkan orang Kelantan, Terengganu, Perak dan negeri-negeri lain je yang kena. Nasib baik air Allah berikan. Itu pun baru acah saje. Kalau air beku amacam, salji ke atau hujan batu. Kalau yang lain amacam. Tanah, jawabnya tanah runtuh dan gempa bumi, lagi hebat bersyusyun bangunan ghuntuh. Kalau api pun teghuk jugak, gunung berapi dan hutan terbakar. Kalau angin, lagi naik hangin orang-orang yang memerintah. Taufan bertiup 250 km sejam Satu dari Laut China Selatan dan satu lagi dari Laut India. Jadi janganlah sombong bila berkuasa. Janganlah takabur. Ini bumi Allah punya. Jangan kata undang-undangnya tak relevan. Jangan kutuk orang ikut sunnah Rasullullah. Ingatlah episod seterusnya akan lebih teruk lagi dan tanah ini boleh jadi bankrap!! Pusat gempa bumi akan datang dijangka akan rapat dengan pantai barat Sumatra dan kota Padang dijangka menjadi mangsa yang terbesar. Kalaulah kali ini pusat gempa bumi betul-betul menghampiri pantai Sumatra Barat maka Malaysia tidak akan terlepas dari tempiasnya. Oleh itu pihak berwajib bolehlah menyediakan beg--beg mayat dari sekarang. Semua akan mati, yang membezakannya apa yang dibawa ke alam barzakh. Sambil menunggu episod seterusnya bolehlah diteruskan acara memberi dan mengambil rasuah, menipu orang ramai, berzina, minum arak, berjudi, letupkan orang serta kerja lain yang menjadi kegemaran syaitan. Sekian!!

    ReplyDelete
  3. Sambong sket...termasuklah kerja2 kegemaran syaitan spt maki hamun, doa merapu pecah perot, skodeng bini orang ,
    bercakap bohong koner baring u turn fatwa sesat merapu dan bagai2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12:29 sambong sket...kepala ayah ko dn bagai2....kahkahkah

      Delete
  4. Habis lah kereta2 rosak , rakyat sudah tak de duit nak repair kereta pulak.....

    Target 2015 beli sampan /bot pulak..

    ReplyDelete
  5. Inilah rumrah di mana2 pun akan belaku seluruh dunia kena. Inilah permulaan kiamat yg ramai org tak percaya dan pada masa depan lagi teruk dari ini maka kita sdr kena berjaga2. Kereta yg tengelam tak akan dapat buat lagi sebab kosnya tinggi . Beli kereta br lah jawapnya. Siapa nak lg kereta tenggelam bukan kapal selam. Semoga masalah ini dapat berhenti takat ini sj, jgn terusan tenggelam semakin tinggi sebab rakyat yg kena banjir ini dah rugi teruk malah ada yg dah jadi miskin kerana semua harta habis tenggelam dan hanyut entah ke mana. Inilah dugaan berat pada rakyat dan kerajaan mahu tak mahu kena bersatu hadapi dgn sabar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...