Friday 13 February 2015

JALAN MENUJU KE RUMAH ALMARHUM TGNA, PULAU MELAKA, KOTA BHARU SESAK TERUK.


10 comments:

  1. Takziah.....
    Pada seorg pewira yg agung berani cekal tanpa pernah berundur demi fahaman islam yg di pegang sebagai pedoman mempertahankan ajarannya.

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah Yang Maha Esa mengampuni semua dosa Tuan Guru Nik Aziz dan merahmati, melindungi dan menempatkan beliau di kalangan ahli syurga. Sesungguhnya kami semua mencintainya sebagai pewaris nabi yang berakhlak mulia dan terpuji dan gigih berdakwah siang dan malam untuk menegakkan ajaran Islam. Wahai Allah Yang Maha Mengasihani ampunilah beliau dan kami semua dan bimbinglah kami ke jalan Mu yang lurus. Amin.

    ReplyDelete
  3. Tiada kata secantik bahasa untuk menggambarkan kesayuan hati kerana kembalinya Tuan Guru Nik Aziz. Hanya doa semoga ruhnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 beriman. Amin! Amin !.

    ReplyDelete
  4. " Tidak ada seorang muslim pun yg meninggal pada mlm jumaat atau hari jumaat melainkan Allah menjaganya dari fitnah kubur" ( HR-Ahmad no 6582 dan At- Tirmidzi no 1074)

    ReplyDelete
  5. Allah takdirkan sama dgn tarikh syahidnya Hassan Albanna 12.02.1949.

    ReplyDelete
  6. Di dunia lagi Allah sudah memberikan kemulianNya kepada TGNA.

    Semoga kita semua mendapat rahmat dariNya di dunia dan juga di akhirat.

    Amiin.....

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  7. Al-Fatehah. Semoga Allah mencucri rahmat ke atas roh nya. Mlm jumaat perginya hari jumaat jenazah di solat dan di kebumikan...Di hari penghulu segala hari. Hari yg di cintai setiap umat Muhammad SAW. Berbahagia lah TGNK di sana mengadap Allah azawajalla.

    ReplyDelete
  8. Selamat jalan wahai Perwira Ku, semoga Allah menempatkan mu di syurga Nya ..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...