KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 16 February 2015

PIC OF THE YEAR .. PARA PEMINAT PASUKAN THE RED WARRIORS MEMBERIKAN PENGHORMATAN TINGGI KEPADA ALMARHUM TGNA.


12 comments:

  1. Harap penyokong PPinang tak bawa gambar Anwar. Itulah imej orang yg memecat rakan sendiri untuk diberi jawatan kpd Bini di Selangor tahun 2014

    PRK Permatang Pauh sila undu bebas OK. Say no to nepotism

    ReplyDelete
    Replies
    1. Besornya babi belaan nih...

      Delete
    2. Hippies pun tak lalu nak sokong anwar. Kalu Anuar dgn Deep Purple cakap. Aku percaya deep purple lagi. At least rocker tu tak pecat manager depa n nak ganti dgn Bini Dia.

      Anuar is a low class politician. Saya boikot beliau

      Delete
    3. eh iya la ... betul tu , golongan hippies dah berubah angin dan sokong umno lak la ni , malah golongan penagih pun... sebab dapat duit brim maaa... hanya tinggal golongan mereka saja dalam umno tu , yg madey kata orang bodo2 tu...kalau ada yg bukan penagih pun, tapi bangang pulak , seperti kata najib tu ... huuu... haru haru....

      Delete
  2. Dlm sejarah politik malaysia, sejarah tercalar dgn keangkuhan Anwar ni Beraheem yg memecat TSKI, menggantung Che Gu Bard Dan ramai lagi.

    ReplyDelete
  3. di harap penyokong bola selangor jangan bawa gambar anwar , ia merupa bala bagi paksukan bola sepak selangor itu, anwar tak iktiraf oleh penyokong bola sepak selangor
    Say no to nepotism

    ReplyDelete
  4. Anuar dah start sakit tulang belakang.

    ReplyDelete
  5. Banduan boleh pakai microphone dlm jail tak? Kalau boleh Bagi dia satu tapi jgn sambung dkt amplifier. Ceramah Dalam cell sorang2. Boleh buat siri berceramah dgn jin. Tak la bosan

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruh je anwar tu buat ceramah Pada geng 04,05,36, boleh dia orang juburkan anwar itu maklulam lah mereka penyokong setia anwar, pkr selalu bela geng 04, 05,36

      Delete
    2. Salute to Anwar Ibrahim. Salute to PAS,PKR and DAP. Bersatu teguh hancurkan UMNO.

      Delete
    3. jin pun tak hingin dengar ceramah nuar..jin tak suka di jubur. ..jin benci penjubur.

      Delete
  6. Ramainya umuno meratib disini tak abih lagi dgn jubo...suka sungguh dgn jubo

    ReplyDelete