KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 13 February 2015

SUBHANALLAH!!!!! ... AWAN SEAKAN-AKAN TULIS KALIMAH ALLAH KETIKA RAKYAT MENZIARAHI ALMARHUM TGNA PAGI INI.


31 comments:

  1. Si budak bernama tahyul pun dah mula muncul....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org kalu x boleh dn enggan menerime kebesaran Allah gini lh...moden amat lh konon x sedo nyawa pun Allah beri ...bongkak pulak tu...

      Delete
    2. Anon 10:17...betul kata anda...dan anon 10:06, semuanya tidak mustahil bagi Allah!!!

      Delete
    3. Benar...Allah beri nyawa
      Allah juga beri akal..berfikirlah...
      jgn taksub membabi buta....
      jgn menambah beban si mati....
      alfatihah...

      Delete
    4. 10:56 : Alasan org yg kecewa yg melihat sesuatu dgn rasa hati bukan dgn mata hati dn mungkin dh hitam hati nye ... terkeluar lh perkataan "taksub dn membabi buta" menganggap dia sorang saje lh yang mempunyai akal yg paling sempurna ...

      Delete
    5. Tiada salah nya menasihati sesama muslim supaya tidak taksub kerana taksub itu juga menjurus kpd kehitaman hati dan ketidakwarasan aqal...

      Delete
    6. Hawaii five-0..tahniah....

      Delete
    7. 11:42 x salah memberi nasihat tp fahami lh dulu ape bezanye nasihat dn menuduh ...hanya akal yg waras dpt membezakan bye ...

      Delete
    8. Taksub dgn kebesaran Allah tu salah ke?...

      Delete
    9. Taksub dgn kebesaran Allah itu tidak salah...tapi apa yg di taksub kan itu sama ada benar atau salah...
      Jgn sampai musuh2 Allah sedang mentertawakan kita hasil perbuatan mereka...

      Delete
    10. Taksub dengan kebesaran Allah atas apa yang dikurniakan-Nya kepada hamba yang terpilih.

      Delete
    11. kalu jenis hidup asyik merembat duit rakyat, jangan harap la bila mati nanti ada keistimewaan macam tu yang Allah tunjuk.....

      Delete
    12. Bedio pun besi..
      ini kan pulak gambo..

      Delete
  2. Edit...
    Hawaii 0-5...tahniah..
    https://penyokongpas.wordpress.com/tag/penyokong-pas/ feb 9 2015

    ReplyDelete
  3. Hawaii 0-5 tahniah....
    plan kamu memang hebat...

    ReplyDelete
  4. Tiada salah nya menasihati sesama muslim supaya tidak taksub kerana taksub itu juga menjurus kpd kehitaman hati dan ketidakwarasan aqal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba definasikan apa itu taksub, aku tak berapa reti la....

      Delete
    2. Taksub pada kebesaran Allah yang mengurniakan sesuatu kepada hamba-Nya yang terpilih.

      Delete
  5. Hawaii five 0...syabas..
    jarum2 halus anda semakin tajam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syabas 1308...jarum halus bapakkk hang telah berjaya membentuk otak hang

      Delete
  6. Haha sudah masuk jarum..
    bagosss

    ReplyDelete
  7. Omak kau Jangan menipu boleh tak ,mana nya tulis TULIS KALIMAH ALLAH, tak payah berita tahyul itu

    ReplyDelete
  8. Babi tahyul... Bodoh bangang tahap lembu..

    ReplyDelete
  9. kita hanya seperti debu debu halus didunia.tetapi kenapa kita terlalu sombong dan bongkak di dunia seolah olah kita lebih besar dari segala galanya.

    ReplyDelete
  10. Kita membicarakan tentang gambo tu tipu ke tidak..
    tiada kena mengena sombong dan bongkak...
    jika didapati gambo tu telah di edit...makanya ramai jugak lah kat sini dgn mudahnya diperbodohkan hanya dgn sekeping gambar...

    ReplyDelete
  11. Orang2 yang sentiasa mendustakan Allah ada sejak zaman nabi2 terdahulu. hingga sekarang semuanya nak dinafikan dengan dalil logik akal atau ada bukti makmal baru nak percaya kekuasaan Allah....sesungguhnya zat Allah maha besar

    ReplyDelete
  12. Saya pegi sndiri pd hari kebumi tuan guru..sy saksikan kebesaran allah pd hri tersebut..ini bkn tahyul..mmg benar..awan menutupi kawasan pusara tuan guru apabila jenazah tiba dikawasan tanah perkuburan...subhanallah..sy xpenah lihat lagi sebelum ni..kejadian smlm mmg mmberi pengisafan pd diri..

    ReplyDelete
  13. Itu bukan taksub ! Cuma menaruh rasa mungkin arwah Tgna antara insan dinegara kita yg.mendapat kedudukan yg.baik disisi Allah .Tujuan nya supaya kita mencontohi Tgna dlm.menghabiskan usia yg.diberi Allah didunia ini. Berdakwah pagi dan petang. Sederhana dan tidak bermewah tidak bermegah megah dgn.ilmu .menganggap semua manusia ada lah sama disi Allah.Meletakan Allah dan agama nya ditempat yg.paling utama dlm.melaksanakan kehidupan. Dari kisah 2 lampau ada diriwayatkan selain dari rasul 2 dan nabi 2 insan biasa pun ada yg.pernah mendapat keistimewaan dari Allah kerana keikhlasan nya ketika menunaikan tuntutan agama atau hukum Allah. Tidak ada yg.mustahil jika Allah mengkehendaki nya. Cuma kita mesti sentiasa saling mengingati supaya tidak melampau batas. Wallahu 'alam bissowab.

    ReplyDelete
  14. Dengan kehendak Allah ! Tak sampai 10 minit awan bolih terbentuk menjadi bermacam gambar .kenapa lah kita jadi kalut sgt. Ucapkan subhanallah sebagai tanda mengkagumi ciptaan nya. Cuba lah sesekali kita duduk ketika cuaca redup sambil merenung awan yg.berlapis lapis diudara.ketika itu kita pasti dapat menikmati kebijaksanaan Allah mencorakan awan menjadi pelbagai bentuk yg.mengagumkan. daripada kita bertelagah kan lebih kita menikmati nilai 2 seni yg.terpancar dari gumpalan awan yg.merupakan antara ciptaan nya . ucapkan lah SUBHANALLAH !

    ReplyDelete