KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 23 February 2015

AKHIRNYA ADA PEMIMPIN KANAN UMNO BERSUARA YANG SIRI JELAJAH CERAMAH LIWAT II AKAN BERKAHIR DENGAN TRAGEDI MAKAN DIRI.




Seorang pemimpin kanan Umno mengakui tindakan peguam kanan Tan Muhammad Shafee Abdullah menjaja kes Liwat II Datuk Seri Anwar Ibrahim memakan diri.

“Perkara itu sudah dibawa dan dibincangkan panjang lebar di ibu pejabat Umno oleh jawatankuasa pengurusan pusatnya,” kata pemimpin itu yang enggan namanya disebut.

“Saya fikir sudah sudahlah.

“Saya setuju bahawa tindakan itu memakan diri dan mereka patut kasihan pada (Datuk Seri) Wan Azizah Wan Ismail dan anak-anaknya untuk biarkan perbincangan terbuka, terutamanya berkaitan butiran perbicaraan tertutup.”

Pemimpin Umno bagaimanapun berkata Umno tidak memainkan sebarang peranan ketika perkara itu dibincangkan.

Sumber juga menjelaskan bahawa ceramah itu dianjurkan oleh NGO dinamakan Bona Fide Friends (BFF), yang dipimpin oleh Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Razali Ibrahim.

“Umno tidak terlibat,” katanya sambil berkata BFF dibentuk untuk menarik perhatian sokongan peguam muda Melayu kepada Umno.



ULASAN OMAK KAU:-



Bagaimana nak nafikan ianya bukan anjuran UMNO??? ... boleh kah rakyat percaya ianya tiada kaitan dengan UMNO????

NGO yang menganjurkan siri Jelajah Ceramah Liwat II seluruh pelusuk negara ini ialah dipimpin oleh seorang Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri merangkap Ahli Parlimen Muar yang juga Ahli Majlis Tertinggi UMNO .. mau nafikan tiada kaitan dengan UMNO?????

Yang Omak Kau lihat yang ramai hadir dalam sesi ceramah Liwat II oleh Shafee Abdullah ini ialah kaum hawa dari Wanita dan Puteri UMNO ... yang nak diyakinkan ialah ahli-ahli totok lagi tegar UMNO????

Apa keuntungan dari segi politiknya??? .. Tidak diceritakan kepada mereka pun mereka tetap sokong UMNO/BN.

Ini dinamakan program syok sendiri penglipur lara sebagai pemujuk jiwa kepada penyokong yang sentiasa setia yang bakal berakhir dengan tragedi makan diri bila tiba PRU ke-14 nanti.

33 comments:

  1. Sifat semulajadi manusia berbagai bagai nafsu manusia berbagai bagai antaranya Ada pada anuar Ibrahim sesiapapun akan Cuba menutup kesalahan dgn menyalahkan pihak ketiga DLM hal in x mustahil anuar mereka reka cerita konspirasi ini Dan umno ada hak mempertahan kan diri sebagaimana toktok totok pkr mempercayai Bulat Bulat wujudnya konspirasi INI. X gitu omak kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha......
      Kalaulah kamu begitu bijak dan kata anwar memang bersalah dgn bukti kukuh malah anwar mereka cerita dgn perbagai alasan kenapa haki bersara pun nak jadi peguamnya???? Habis mrk tu pun sama kaki liwat sebab tu menyokong dan sembunyikan kesalahan anwar??? Maka salahlah bersubahat meliwat tangkap mrk sekali.
      Kenapa dua pegawai polis bunuh antuya ditangkap dikurung lepas tu dilepaskan dan kemudian dijatuhkan hukuman mati tetapi pesalah di negeri org??? Mana adil mana sahih kejap mcm tu kejap mcm ini..... masih boleh percayakah mahkamah negara dgn lansung tiada keyakinan.
      Jadi usah nak putarbelit tiada adilnya mahkamah melibatkan kuasa dan pengaruh segalanya tersekat.

      Delete
    2. Ini lagi sekor machai bangang....wei Anus 15:56...meh sini aku nak bagitau...hak peguam mewakili tertuduh dalam satu-satu perbicaraan mahkamah adalah hak asasi yang ditetapkan Perlembagaan Persekutuan...takkan peguam yang mewakili tertuduh, dalam satu-satu kes terus dilabel "bersubahat" semata-mata mewakili tertuduh? Hujah ko ni hujah paling bangang standard machai yang menyokong dari kolong, membangkang dari longkang! Pakatan Rakyat tidak perlukan penyokong mcm kamu neh....aku harap ko BANYAKKAN MEMBACA sebelum tahap kebangangan kau neh lebih terserlah melalui komen bangang kau...faham?

      Delete
    3. puiyyooo.... marah nyer diaeee....
      hak peguam arr... sampai siap buat roadshow tu pun hak peguam gak lah yer...tapi ape ke jadah pekdah nya tu hah.... tak di buat oleh peguam papua new guinea pun.... macam ada yg tak kena la ngan peguam nan seorang ni...
      malah sistem mahkamah gak kut...
      merayau meroyan la....macam orang tak puas hati jer... parah parah lah weiii...


      macai tersumbat
      lepar hilir

      Delete
  2. MANA TELESIDANG MAHFUZ BEAN??


    KAH KAH KAH


    AKU DAH CAKAP MAHFUZ BEAN KUAT BOHONG


    DARI DULU ORANG DAH TAU MAHFUZ BEAN KUAT BOHONG


    KAH KAH KAH


    PEJUANG PARTI ISLE KUAT BOHONG


    ISLE GUANO LAGU TU??


    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerajaan umno guna kuasa tekan kerajaan australia supaya kurung sirul dari pemberita

      Delete
    2. Anus 23 February 2015 at 13:30,

      Kau kata kerajaan UMNGOK guna kuasa tekan kerajaan AUSTRALIA supaya kurung sirul dari pemberita? Bro....kalau nak komen, simpan sikit bangang tu....sejak bila pulak Malaysia ni ada kuasa atas tindak-tanduk kerajaan asing? Aku tau kau macai....sebab menyokong dari longkang...bro....bro....BANYAKKAN MEMBACA...tambah ilmu pengetahuan ko yang cetek tu...aku pun pro-Pakatan...tapi aku benci pendokong PR yang bangan macam ko nih...FYI aku junior pada Shamsul Iskandar Md Akin masa belajo law di UIA dulu...tak pernah pulak ku dengar Kerajaan UMNGOK berkuasa untuk menekan mana-mana negara...lawak sungguh! lawak bangang!!

      Delete
    3. anon 13:54,

      ds anwar kan ckp dia tak dapat masuk jepun sebab kerajaan umno tekan kerajaan jepun...kerajaan umno pun tekan kerajaan australia jugak

      Delete
    4. Anus 14:10,

      Owhhh...DSAI yang cakap...cakap je lah kot...bukti??? Ado??? wahhh...hebat eh....mana dapat "berita sahih" ni? Tu lah yang aku slalu anggap...kalau dah tahap "macai" tu.....memang itulah tahapnya...setakat sembang kedai kopi....tang mana yang ditekan tu tak tau lah....tang puting ke? hehehee...sorry eh....setakat cakap, aku pun boleh kata DSAI tu abang angkat aku dulu...Obama tu sedara belah tok wan aku....Christiano Ronaldo tu ada hutang RM1 juta dengan aku....kerajaan UAE tu aku tekan dia bayar royalti minyak kat aku....ado faham ??? Faham tak ayat perli aku neh macai oooii???

      Delete
    5. dlm hal tekan menekan ni anwar telah menekan kote dia masok ke dalam bontot sepol sebab tu la dia kena penjara..kalau takde bab tekan menekan ni sudah tentu takde kes liwat.

      Delete
    6. Oleh sbb anuar menekan terlalu kuat hingga sekarang jubur sepol masih robek lagi.

      Delete
    7. @ anon 13:30 kalau umno ada kuasa utk tekan kerajaan Australia, aku rasa GE akan dating umno dh tk perlu gunakan 40K bangla, guna 40K org Australia je.... Hahaha... Best betul jumpa blog ni, dapat baca komen pecah perut, tak payah aku buang duit beli ujang....

      Delete
  3. Peergh hebat kerajaan BN bole tekan australia...patut bersyukur....mt bean PasMa harus pecat hadi dulu sebelum diri dipecat dari PAS....pecat azmin sekali dari pkr...

    ReplyDelete
  4. jelaaaaassssss sekali sangat menarik dan bermanfaat.

    ReplyDelete
  5. yg penting macai anwar suka anwar cubit tetek lelaki itu fakta harus di ketahui

    ReplyDelete
  6. Mahfos Bean Bihun Sup PasMA sudah mau tutup kedai....sembang je lebat! Tak jauh beza dengan machai tolol...PasMa kasi bungkus lah oiii....progresif konon...progresif taik kucing!

    ReplyDelete
  7. Lihat kedua video ini adakah ia di hadiri puteri umno, yg ada kj jelly yg lepaskan anwar dulu
    Liwat II - Penjelasan Penuh Shafee Abdullah Kes Anwar Liwat Saiful: http://youtu.be/41z5VphYSC8

    ReplyDelete
  8. DSAI dah masuk penjara...biarlah dia tenang di sana....jadi cai umporno janganlah rindu atau gila talak pula pada dsai dan jadikan blog OK sebagai medan diskusi ....lagipun semen sayfool ada juga dalam anus dia sendiri....jadi tiada yang pelik bagi para barua umporno yang sudah berbelas tahun menjaja hikayat liwat episod demi episod seperti drama tivi 3 suku....musuh dah kena penjara tapi masih lagi tak puas hati..apa lagi umporno mahu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. telah menjadi kewajiban pada golongan yg berakal untuk menyelamatkan saudaranya dari terus bergelumang dlm sifat taasub kepada anwar ... lawanlah UMNO ..tetapi jng menjadi golongan yg melampaui batas..gelaran "umporno" .. kedengaran lucah ..anehnya perlakuan lucah itu dilakukan oleh anwar .. sepatutnya PKRlah lebih afdal digelarkan porno..

      Delete
    2. biasanya orang jahat itu, akan menuding jari mengatakan orang lain yg jahat.... kerana nak menyembunyikan sifat jahatnya...
      begitu juga unknown...kerap kali bermodal tuduhan taksub kepada orang .... mungkin di luar sedar ... dia lah sebenar nya yg taksub membabi buta ...
      jangan mara arr...pasal orang yg tak taksub, tak kan panas hati... ko jugak yg kata....
      mengenai gelaran umporno, tak kan dah lupa kut....
      berbagai skandal yg melanda umno dulu....lama sebelum anwar pun...
      maka memang patut anugetah tersebut untuk umno... ibarat pinang di belah dua....
      atau ibarat seperti taik dengan kentut...



      macai ori...

      Delete
    3. fahami sifat taasub terlebih dahulu .. kemudian kamu akan dapatinya jelas dlm lisan dan perlakuan para pelindung anwar .. bukankah kamu yg mendakwa adanya konspirasi...kamu juga yg berkata para hakim tunduk pada tuan politik ..kamu juga berhimpun sambil memegang mendakap lilin .. kamu juga yg sanggup berpanas berhujan dijalanan .. seolah2 anwar tidak mempunyai penguambela .. seolah2 para hakim itu manusia yg tiada berilmu .. cermin dirimu terebih dahulu .. istilah umporno tercipta tatkala berlegarnya video sumbang anwar kepada org awam sebagai satu lagi fitnah kepada UMNO .. tiada bezanya seperti slogan 'konspirasi" .."black september".."selamatkan malaysia".. dan yg terbaru " march to freedom" .."bebas anwar" .."lawan" ..aku tidak merendahkan martabatku dengan gelaran "macai" ..cuma org tak berakal redha digelar sebegitu

      Delete
    4. arr... itulah yg kami mahu kamu mengertikan.... sifat taksub sebenarnya.... tapi nampaknya kamu sendiri teraba2....
      maka jadilah sepertimana yg berlaku...ada konspirasi... namun tetap di nafikan bermati2an.... konon dengan fakta dan bukti kukuh ... hanyalah di pihak anggapan kamu... namun amat jauh sebenarnya dari jangkauan akal yg sihat....
      pun tatkala hakim dipertikai tunduk kepada tuannya.... nampak nya kamu sekali lagi teraba2.... tertutup mata...dan tak akan pernah dapat melihat di alam nyata...seterusnya tak akan dapat menerima hakikat..... amat malang sebenar nya kamu....
      dan kesudahan... adalah kami sebagaimana kamu... apa yg kami pegangi di tolak mentah2 ... dan apa yg kamu pertahankan , kami sama sekali tidak menerimanya....
      maka tak perlu sebenar nya di perpanjangkan, kerana perbahasan ini tak akan berkesudahan...buang masa...takde pekdah....kalau masing2 pihak cuba menegak benang yg basah... dan betsifat itaksub yg melampau, sekali pun tak nak akui... kerana tak kan ada orang mengaku ... sekali pun berak di tengah jalan...

      Delete
    5. setiap manusia tidak terhalang dari menyata atau mendakwa apa sahaja ..dari seorang pemimpin atau org awam .. maka "pemberatnya" adalah pembuktian pada segala kenyataan atau dakwaan yg dibuat ..teori konspirasi tidak boleh ditolak sepenuhnya ..tetapi apa pembuktian yg dibawa ? bagaimana DNA yg berupa air mani anwar boleh berada dlm dubur pengadu ? rakaman cctv yg memperlihatkan anwar berada didlm kondo pada waktu dan masa yg didakwa ..(cctv tidak ada dlm unit kondo) anwar sendiri tidak mempersoalkan pada cctv itu .. dia juga tidak membawa saksi alibinya kenapa ? DNA berupa air mani adalah qarinah paling kukuh disebabkan DNA ini difitrahkan Allahswt tidak akan menyamai dari manusia yg pertama sehingga manusia yg terakhir yg ditiupkan rohnya dimuka bumi ini .. mungkin benar teori konspirasi..bezanya konspirasi kes liwat anwar melibatkan aktivitinya sendiri .. ia tidak bersifat fitnah atau membuka aib sipelaku .. apa pula hukumnya kepada golongan yg mengangkat sipelaku liwat sebagai pemimpin ? UMNO mempunyai hak untuk membela dirinya ...kerana fitnah yg tidak kunjung padam dalam kes liwat anwar .. "sejenak bersama tan sri syafie" merupakan jln yg dipilih UMNO untuk membela dirinya dari gulungan fitnah yg dibawa para pentaasub anwar ... kini hangat najib dikaitkan dengan pembunuhan altantuya .. apa pembuktian pada dakwaan itu ?

      Delete
  9. Mme rrr anwar dah kedalam yg jadi barua skg anak bang non akan jadi barua yahudi pluralisme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apabila terjadi sesuatu isu besar dalam negara timbul lah egen yahudi lah agen amerika agen zionist lah....siapa dulu yang tuduh mat kilau, dato bahaman, tok gajah, tok janggut, dato maharajalela, rentap dan lain2 pejuang sebagai pengkhianat? Sejarah membuktikan merekalah tali barut a.k.a. barua sampai ke hari ini

      Delete
  10. Sapi Ee Abdullah kalah teruk berhujah dgn Gopal Sri Ram di mahkamah persekutuan. Nak bagi sedap hati sendiri dia anjurkan siri jelajah nie. Supaya dia nampak teror dia pun berhujah sorang sorang tanpa lawan depan audience pompuan tudung pink. Mcm lumba lari sorang, sampai digarisan penamat dia angkat tangan dapat nombor 1.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerana org taasub camni lah ..ilmu pengetahuan tiada bernilai hatta seberat zarah

      Delete
    2. dah jalah berhujah , kau guna modal taksub.... senjata paling ampuh la tu...
      ape tak tak betul ke kata anon 15:38 tu... tepat lagi jitu .... bernas gitu ....
      padan muka ... haik ptuih...

      Delete
  11. Mereka mempromosi voyeurism. Kalau tak ada tentangan pemuda Umno lepasni nak buat program JOM SKODENG 1Malaysia. Orait!!!

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. Ada lagi pemimpin Umno yang waras . Ada ler yang tahu sedikit halal haram, patut ke tidak tindakan terus memburukkan orang yang dah di hukum. Tak dapat pahala buat kerja tu. Dosa ada le. Pemimpin dah tersedor. Takkan pengikut masih hanyut. Buat ape lagi tambah dosa kering tu. Ingat2 le Tuhan sikit. Kita kan Islam dari umat Muhammad yang patutnya terpuji akhlaknya. Ape faedahnya terus mengumpat tu. Akhlak orang Melayu begitu ke?. Fikir2 le ye.

    ReplyDelete
  13. TAHNIAH TAN SRI. GOOD JOB. MELAWAN FITNAH PEMBANGKANG ITU WAJIB. PASAL PEMBANGKANG AJAK RAKYAT JADI HAKIM. KAMI RAKYAT PERLU DENGAR HUJAH KE DUA2 PEHAK.

    ReplyDelete
  14. Buat macam mana pun orang orang dah ada keputusan dan pendapat sendiri. Toksah buang masa dan duit le. Rakyat bukan buta dan bodoh macam lembu lagi . Elok le pemimpin2 beringat dan sedar diri sikit.

    ReplyDelete
  15. Kalau punggung tertampal najis usah berbohong kamu tidak berak kerana walau najis tersembunyi disebalik seluar dalam kamu tp baunya tetap meloyakan manusia sekeliling kamu...susahnya hidup ini bila berurusan dengan manusia bodoh yang cuba memaksa orang menyatakan mereka cerdik...

    ReplyDelete