KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 22 February 2015

RUPA-RUPANYA YANG RAMAI HADIR SIRI JELAJAH CERAMAH LIWAT II BERSAMA SHAFEE ABDULLAH IALAH WANITA DAN PUTERI UMNO?????


Ceramah Liwat II yang dinamakan 'Sejenak Bersama TS Shafee Abdullah’, dianjurkan oleh NGO pro-Umno, Kelab Warisan Mutiara Pulau Pinang. telah di adakan di dewan di Politeknik Seberang Perai, Pulau Pinang malam tadi.

Pergh!!! rupa-rupanya yang cukup ghairah dan bersemangat datang berduyun-duyun dalam dewan untuk dengar penerangan dari Shafee Abdullah ialah kalangan Wanita dan Puteri UMNO.

Diberitakan dalam sesi penerangan itu Shafee Abdullah menerangkan secara terperinci segala keterangan yang diberikan dalam perbicaraan Liwat II termasuklah keterangan-keterangan yang diberikan secara tertutup.

Apakah ini memberi gambaran betapa yang minat cerita-cerita lucah dikalangan ahli-ahli UMNO majoritinya adalah Wanita dan Puteri UMNO jika diambil kira kehadiran di Politeknik Seberang Perai malam tadi????

Atau adakah yang kurang yakin akan kes Liwat II ini dikalangan ahli-ahli UMNO ialah kalangan Wanita dan Puteri UMNO?????.

Omak Kau secara peribadi melihat siri Jelajah Ceramah Liwat II ini lebih merupakan ceramah dan program yang tidak membawa dan memberi untung kepada UMNO/BN dari segi sokongan moral maupun mampu meraih simpati dan undi rakyat serta boleh dijadikan senjata ampuh untuk menyerang Pakatan Rakyat, tetapi sebaliknya ianya akan menjadi senjata makan tuan dan rakyat akan berfikir dengan hujah logik betapa jika benarlah DSAI meliwat Saiful dengan keputusan Mahkamah Persekutuan mengapa perlu nak buat siri jelajah khas pula??? .. Bukankah ini dinamakan bersikap gelabah dan perbuatan overkill???

Perlu ingat jika keterlaluan menyerang musuh.... jangan katakan yang anti UMNO akan marah dan rasa simpati, ahli-ahli UMNO yang berjiwa dingin pun akan beralih sokongan apatah lagi rakyat yang duduk diatas pagar.

Politik kini memerlukan akhlak yang budiman selain cerdik, berlapang dada dan berdingin kepala.

Rakyat lebih mau melihat apakah polisi dan dasar kerajaan yang boleh meringankan beban hidup mereka yang kian terhimpit dan tertekan dengan kos sara hidup yang melambung naik.

Anak-anak muda lepasan universiti mau melihat peluang pekerjaan selepas tamat pengajian , tawaran menarik untuk memiliki kediaman dan kenderaan.

Cukuplah merayau kepelusok negara dengan kisah ranjang dan lucah ini, kerana dalam jangka panjang jika ianya tidak dihentikan percaya dan yakinlah ... UMNO/BN akan kerugian besar dalam meraih sokongan dan undi dari rakyat pada PRU 14 nanti.

108 comments:

  1. Omak kau dah tengok belom video penerangan shafee? Kalau belom, download dan tengoklah dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 10:40 kasi link kat ceramah tu. Jangan lupa "CUBIT NEH! NEH!" Saifool yeh! Sebab syiok di cubit!!!!!! Lagi banyak "cirit birit mulut" Umngok/BN lagi banyak persoalan. Mula-mula 3 hari tak mandi, berak...... kat penerangan Syiok-fee ada pula basuh sikit sikit!!!!!!!

      Delete
    2. dah masuk jarum la tu.....
      tengok la nanti fakta sepol tak mandi , tak berak 3 hari tu akan hilang ntah kemana...pasal fakta ni budak tadika pun reti la.... sebab tu beriya2 buat roadshow... bukan nak bagi yakin tapi untuk pengampu dan balaci dan macai2 sendiri yg masih ngok , tak tau hujung pangkalnya lagi....

      Delete
    3. Omakkau ni janda, dah tentu kepingin konek DSAI. Kah..Kah..Kah...

      Delete
    4. Butuh pak hang la anon 1947!! Macai bangkai!!

      Delete
    5. Walaupun aku sekeluarga penyokong BN tapi tak brani nak mengiyakan dsai terlibat dgn liwat berdasarkan fakta2 umur dan masalah Kesihatan serta tingkahlaku saifol yg tak melawan dan rela tonggeng dan sapu ky sebelum kena liwat.takut juga hukum Allah sekiranya dsai difitnah kerana politik.nak berhujah dgn rakan2 ttg kes dsai pun mcm tak masuk akal.Hrp saudara2 Umno kita tumpukan perjuangan kita Dari segi Ekonomi,pendidikan dan sebagainya yg nampak sdg kritikal dan mencabar dari perjuangkan bontot saifol.ckp2lah jgn jadi bodo dan jadi bahan kritikan pembangkang.buktikan byk menafaat kerajaan BN utk Rakyat.tak payah la kita mengaibkan dsai sekiranya beliau didpti bersalah.Ingat kita org Islam!!!;

      Delete
  2. Peergh....penuh dewan...hampir 3 ribu hadir...syabas...prk matang pauh kali ini pasti pkr kecundang.....atas pagar jadi penentu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg ataih pagark tu no'.....
      'pok ko' ker hah.... ke biawak ...!!!
      atau...jangan2 hantu raya... atau mat bangla... semua mungkin.... pasal puak ni tak lih caye sangat ni... janji mau menang....

      Delete
    2. Kah! Kah! Kah! Lawak sungguh! Buatlah yang sama di DUN chempaka nanti! Kalau Saa Piee dan Saifool tak diparang belum tau lagi! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  3. sah yg komen kat atas nih puteri umno yg gersang xlaku dan xder sapa teringin nak buat bini...tuh yg teransang dengar cerita lucah...kurang2 pun balik rumah boleh buat modal pakai jari jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai 10.58...kesiannya mentaliti yg ada pada lu dlm mmbuat penilaian politik dgn akal kelucahan yg melampau...apakh lu rasakn yg lu calon yg lbh baik utk dijdkn suami???hahaha tk sudah2 dgn pemikiran jijik mnjd makanan rohani dn dlm masa yg sama merasakn hnya diri sndiri yg betul...

      Omakkau,jika dinilaikn kmbali komen lu tntng siri jelajah brsama tss,maka nmpk nya blogger pro pr lbh menunjukkn kegelabahan dan sikap yg tidak profesional sbgi pemain politik...jika benar siri ini brsifat senjata makan tuan,maka biarkn lh rakyat yg menilai...bknkh 'Rakyat hakim negara'???

      Hahaha...tiba2 omakkau bertanya tntng polisi kerajaan...pelik bila omakkau cuba merubah dari bersikap mmbngkang apa saja tnpa mmberi ruang positif kpd kerajaan...kenapa ye bila tss cuba mmberi pncerahan isu liwat melalui kacamata perundangan yg brsandar kpd 'fakta' tiba2 omakkau mnjd pasif..

      Inilh masanya pengikut tegar dan pentaksub anwar mndngar dan menilai isi sbnr perbicaraan liwat...klu harapkan nk dngr dari ceramah anwar yg gnya berani mmberi ttp tidak berani utk mnjwp bila disoal??? Lu tk pelik ke seorng yg petah brbicara tdk mmpu utk pertahan kebenaran dikndang trtuduh di mahkamah...

      Delete
    2. Bontot Nasional suka cerita main bontot. Kah! Kah! Kah!

      Delete
  4. Kita ucapkan terima kaseh kpd UMNO dan Shapiee kerana membantu UMnO semangkin dibenci rakyat...Tahniah...Sayang otak melayu dibodohkan pemimpin atasan...Anak muda hari ini bukan lagi bodoh macam otai-otai UMNO Kampong....

    ReplyDelete
  5. penuh dewan.. ape beza ceramah liwat 2 dgn rakyat hakim negara..
    1. ceramah liwat penuh dgn fakta.. yg mana tertuduh telah dihukum bersalah oleh makamah.
    2. makmah telah buktikan kotey anuar telah menembak jubi saiful.. akibat tembakab itu jubo saiful tegabak.
    ...........................
    1. jelajah rakyat hakim negara untuk menafikan kejadian tembakan jebo saiful.. tampa menunjukkan fakta kejadian ini berlaku..
    2. memperbodohkan sebilagan rakyat yg taksub degan aljubori supaya melakukan provokasi kepada kerajaan BARISAN NASIONAL (ada juga sebilagan menteri BN ni bagang)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah fakta main bontot:

      1. Cucuk bontot tapi tarak luka. Saifooool punya bontot memang terer!

      2. Banyak DNA dalam bontot Saifooool yang dicucuk. Hanya Anwar sahaja yang kena!

      3. Saifoool simpan air mani selama 3 hari 3 malam tanpa cuci, teran dan berak!

      4. Saifoool sembahyang dengan keadaan bontotnya dipenuhi mani!

      Delete
    2. nak tambah fakta yg no. 3 tu...
      sepol gak tak kentut dlm masa tersebut...!!! hebat hebat.... !

      Delete
    3. Nak tambah sikit lagi. Sepol juga tak mencangkung dan tak tidur dalam tiga hari tu. Kalau tidur tentu semua yang ada dalam bontot dia akan keluar sendiri. HA..HA..HA..HA..HA..HA..HA..HA..

      Delete
    4. tambah lagi satu iiooo... sepol berjalan dalam keadaan 'kepit taik' ...korang boileh bayangkan... macam pondan tu la...pasal nak jaga takut terbuka jubo...
      kah kah kah kah kah kah kah kah kah...

      Delete
  6. mestilah ramai sebab cerita lucah,hendaknya pulak kalau yang berucap itu tak pakai seluar,lagi lah ramai.kah.kah.kah.mungkin Oamk kau juga berminat.

    ReplyDelete
  7. JELAJAH LIWAT II HAK ASASI MANUSIA


    -MAJLIS PEGUAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubit tetek cubit

      cubit tetek cubit

      cubit tetek cubit

      cubit tetek cubit

      cubit tetek cubit

      Delete
    2. Menghina mahkamahlah bahlol sebab mendedahkan perkara-perkara sulit dalam prosiding mahkamah!

      Delete
  8. Puteri dan wanita umno kan gersang sex, mereka suka tengok filem lucah, sebab itu suka dengar cerita lucah, tak malu agaknye wanita2 ini... eee geli dan memualkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak try bontot,joinlah UMNO! Sure tak kena tangkap punya! Undang-undang bontot copyright UMNO! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  9. sex lucah memang di sokong muka2 lucah,jugs boleh di buku kan untuk pembelajaran sex di sekolah nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajuk yang dicadangkan "Main Bontot Cara UMNO" oleh Profesor Saa Piee dan Saifoool! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Setuju sangat

      Delete
  10. sex lucah memang di sokong muka2 lucah,jugs boleh di buku kan untuk pembelajaran sex di sekolah nanti.

    ReplyDelete
  11. sex lucah memang di sokong muka2 lucah,jugs boleh di buku kan untuk pembelajaran sex di sekolah nanti.

    ReplyDelete
  12. Aku nakjoin sama. Ceramah cerita lucah ni mmg seronok...ada puteri lagiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno ni suka cerita lucah saja ke? Isu berapa ramai rakyat yg dibuang kerja akibat krisis ekonomi...isu harga getah jatuh...tak nak buat forum ke? Isu hutang negara yg dah cecah 700 bilion... tak nak bincang ke?.. heran sungguh..

      Delete
  13. BOLEH OK BAGI PENCERAHAN GAMBAR DI ATAS TU GAMBAR DI MANA DAN DIAMBIL BILA. ? ? ? JGN BAGI KELIRU.

    ReplyDelete
  14. ROSMAH MANSOR JKK22 February 2015 at 12:00

    Ustazah mashitoh ngan stat bari bari tak mak tengok sekali ke... kah kah kah

    ReplyDelete
  15. syok juga dengar ceramah sex liwat ni lebih labih lagi bersama dengan putri umno tentu ada yang terangsang dan berahi mendengarnya natijahnya ia membawa kepada peningkatan berlakunya gejala sosial mungkin pada perkiraan umno itu tidak penting kerana yg lebih penting ialah pengaruh sokongan dan kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap didengar, tapi lagi sedap yang melakukannya. Anwar bila sondol hilang dunia hilang akan akibatnya. Janji syok.

      Dah kena tuduh salahkan orang lain. Apa kata Jijah bila dapat tahu " Awak ni tak serik serik ke?"

      Delete
    2. Bontot Rosmah kau dah try tak? Kalau belum macam mana kau tau?

      Delete
    3. betuii syok giler. mlm tu semua free. dpt pegang tetek putri lagi. Pegang tetek sialfoo podan buat apa?. kerap kan ada di sini. duit mau lebih lagi. pasti ramai.

      Delete
  16. Kikiki azmin yg melucah ais cream ...TSKI yg dipecat......pecat azmin barua pkr...

    ReplyDelete
  17. betul ke kalau nak kaya kita kene ikut step ni?

    Cari org tua vip/politik
    minta diliwat
    jgn lupa bawa KY Jeli
    Lepas diliwat jgn mandi junub.
    Klu tk mandi junub maknanya tk solat.
    Jumpa Dato Najib
    Pergi Makkah dengan dahi hitam dan bersumpah.
    Balik Malaysia khawin dgn awek tk tutup aurat tp hot stuff.
    Teruskan perjuangkan 'kes liwat' dan remark doa makbul walaupun pernah tinggal solat.

    Saya cuma nk kongsi sbb sy ada tengok seorang kt Malaysia ni kaya tp kerja tkde apa pun.Klu salah maafkan saya.klu btul skongla saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun tengok tp walaupun kaya itu peguam jugak ada cakap dia itu menderita ada jugak pasal tahan berak ada 3 hari jugak...hihihi

      Delete
  18. nak tau nape agak ramai yg hadir..... macam tak biasa lak ko ni....
    biasa nya semua free belako.... tambang free, makan free, bagi duit lagi.... dan ada citer lucah lagi.... itu sebab utama depa datang tu, bukan nya nak dengar sangat tss tu.
    biasanya kalo semua tu takde, agaknya kerusi ajer yg dengar tss.... puak2 ni kan, ada fulus baru jalan..... kalo takde, boleh jalan daaah.....


    moral : jangan ikut resam umno ... macam pahat ngan penukul, sekali ketuk baru jalan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO tak jemput datuk t sekali ke? Kah! Kah! Kah!

      Delete
  19. Putri umno ha ha haaaa haaaaaaaaaaks tuihhhhhhhhhhhhhhhhhhh......

    ReplyDelete
  20. sudah terlalu jauh kita darpada sllsh dsn islam
    1. kita tidak berhukum dg hukum allah
    2. kita berhukum dg hukum buatan manusia
    3. kita menjatuhkan hukuman dg hukum buatan manusia
    4. kita menjelajah memanggil manusia mendengar aib seorang manusia
    5. kita mendengarkan aib orang yg telah dijatuh hukum dan tak dapat membela diri
    6. aib itu adakah benar? atau tidak benar? adakah kita terjerumus kedalam dunia fitnah?
    7. apakaj hukum fitnah, yg memfitnah dan yg mendengar dengan redho.
    8. tidakkah kita sedar bahawa : allah meminta kita berhukum dgn hukum allah, bawakan saksi yg tidak fasik, jika tidak serahkan sahaja kpd allah yg menghukumnnya (di akhirat nanti) kerana allah lebih menyukai keadilan dpd kezaliman tersalah hukum wpun sedikit kesalahan hukum itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika di kes anwar bawa ke arab suadi pun anwar tetap di hukum
      Jika kes anwar bawa ke kerajaan melaka anwar tetap kena hukum sula bontot nya
      Jika kau minta 4saksi pun jika arab suadi guna surah pertama al alaq di turunkan ayat 1-5 diserta dengan sumpah laknat yg ada hadis ,macam mana anwar lepas diri berfikir kawan

      Delete
    2. 9. tidakkah kita sedar bahawa allah sangat membenci dan melaknat puak penjubor bontot lelaki mcm yg suka dibuat oleh anuar tua kutuk yg suka mendubur lubang dubur lelaki dan pendubur dan penyokong pendubur adalah org2 fasik yg suka menipu.

      Delete
    3. Banyak pulak songeh kau ni. Dah salah, tetimalah hukuman. Inilah bila iblis dah buta kenyataan, macam ni lah jadinya.

      Delete
    4. Sumpah laknat oleh org yg x basuh pungkok 3 hari mana sah...cuma islam malaysia ja kata sah...

      Delete
    5. Ky jelly dia dah habiss..lagipun dia dah x sanggup tahan berak 3 hari...

      Delete
    6. Biarlah Malaysia dilanda malapetaka lebih besar sampai Bontot Negara terhapus dari muka bumi ini! Kami akan kencing atas kubur korang semua!

      Delete
    7. Yang mengatakan Anwar bersalah ialah hakim yang dipilih pada masa perbicaraan, tapi hakikat sebenarnya hany Allah saja yang mengetahuinya. Tapi ikut lojik akal dan perjalanan perbicaraan banyak yang meragukan. Persoalannya mengapa Shafee Dollah dan UMNO BN buat roadshow untuk cerita ni semua. Bukankah itu satu kesalahan? Kalau perkara itu betul berlaku, roadshow ni dikatogerikan sebagai mengumpat. tapi kalau tak betul dikatogerikan sebagai fitnah.

      Delete
  21. Kesian cai cai pr. Mengelabah bila aljuburi di bogelkan kaw kaw. Kalau mahukan crowd yg ramai macam majlis di atas bolehlh langkah fredoom to Anwar gunakan kaedah yg sama yg berunsur lucah utk tarik crowd. Nurul nuha Dan nurul izzah boleh cerita bagaimana pelir bengkok bapaknya menikam jubo saiful. Tentu boleh tarik crowd utk mendengar kempen bangsat korang Tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha klu nurul izah nak crita lucah tu gerenti putri2 ameno datang penuh dewan.

      Delete
    2. Bontot Negara ! Semua pasal bontot kau refer kat dia!

      Delete
    3. hih hih hih, gerenti puteras ameno melacap...

      Delete
  22. Biarlah. Yang anjur UMNO untuk orang UMNO apa masaalah? Kalau orang PAS buat untuk ahlinya dengan tajuk politik tak ada orang bangkang. Gasak dialah.

    Yang pembangkang melalak apahal ni. Maknanya UMNO kena buat untuk ahli UMNO tapi tajuk menyokong Anwar? Jangan jadi bodoh selalu.

    Saya sokong jelajah seluruh Malaysia untuk menerangkan kisah sebenar. Dapat tak dapat sokongan rakyat itu dakyah pembangkang. Teruskan. Kalau pembangkang boleh buat, UMNO pun boleh buat. Pedulikan kaum penjubur ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah dan buka aib orang tu kira baik ke? Jadi UMNO memang suka kepada perkara-perkara buruk seperti tu? Patutlah BN telah ditolak sepenuhnya! Kerajaan minoriti 47%! Ptuih! Pelindung rasuah, kaki judi dan pembunuh!

      Delete
  23. Awat tak buat lakonan semula panggil si 'sepol menderita' bersama ky jelly tonggeng bontot depan audiens dan pakai kote hang pi balun juboq 'sepol menderita' tu..

    ReplyDelete
  24. Konspirasi bn. Dengan pertolongan pembantu rumah nuar telah melancap pelir nuar yg sedang tido hingga terpancut. Air Mani nuar diambil kemudian diserahkan kepada pihak konspirator utk dijolok dalam jubo saiful.. Ini lh bukti yg bn berkonspirasi dgn saiful utk mensabit kn nuar dgn kegiatan liwat. Betul ke cai cai pr cerita ini?.kalau tak bagaimna dlm jubo saiful Ada air lazat bang ketum. Haaa... Haaa. dlm penhara bnyk jambu oooo. Sure nuar tah ingat Kat jijah lgi. Kemut keliling. Haaa haaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak Bontot Negara memang kaki porno! Macam Datuk T!

      Delete
  25. jijah punya cipap tak bubuh yis.. tu yg cengkung.. kemut pun dah lus.. kotey bengkok bang nuar perlukan kemutan keliling.. tp bang nuar kalau nak betul2 kemut keliling main jobor kinzir..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bontot Rosmah dah berapa kali kau korek dan jilat ? Korang pun patut masuk jel sebab main bontot Rosmah!

      Delete
  26. Kau orang ni tak takut buat dosa ke? Dah maksum sangat ke. Subhanallah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjubur tua bangka memang tak takut dosa tu pasal dia menjubur lubang bontot sepol 9 kali...anugerah tuhan le katakan...kah kah kah

      Delete
    2. Kau ni Islam ke?

      Delete
  27. ROSMAH MANSOR JKK22 February 2015 at 14:50

    Anon 14:44 jangan bagi komen lepas mentenkendarah samsu haram ye... harap maklum... kah kah kah

    ReplyDelete
  28. Kuliah main bontot tu! puteri dan wanita umno memang minat! Kah! Kah! Kah! Lepas nie tonggeng untuk dr saaa pieee check! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  29. Jangan lupa 4 cm..

    ReplyDelete
  30. teliti baik-baik nama penceramah...terangkum dua kalimah yg kerap tersurat dlm quran. Tak mungkin beliau akan melaksanakan tugas yg bole cemar dirinya sendiri...nama yg baik melambangkan akhlak yg baik....

    ReplyDelete
  31. Berterusan menjatuhkan maruah orang bukan lah akhlak yg terpuji oooi. Itu namanya busuk hati dan tak faham ugama.

    ReplyDelete
  32. Kasihan sungguh! BN terpaksa adakan roadshow untuk terangkan kisah bontot! Kah! Kah! Kah!

    ReplyDelete
  33. .
    .
    .
    ..

    .

    Ceritanya begini-

    Satu loyar yang kanan dengan menteri kanan [shapiee and K Jam'din]

    buat road show. Audiens mereka terdiri dari Mak Mah dan Minah

    dari wanita dan puteri Gerombolan. Di dalam show ini si Loyar Tue

    dan Menteri muda nih ceritakan hal satu Jantan A yang main tetek Jantan B

    sebelum membontot [orang utara kata: terangkul] Si B tadi.
    .


    Apa punya sandiwara nih?
    .

    Tidak ada batasan ke Si Shapiee dan Menteri Gerombolan nih?

    Apa fungsi Si Shapiee?
    .

    Gamaknya nak Si loyar tue -Shapiee nak jadi vendor seks luar tabii?

    Role Sapiee dan Khairi Jam'din ialah mereka jelas Barua Gerombolan 1 Malaysia

    -menjaja homosexual porno pada Mak Mah dan Minah [masih miang n bergetah ] Gerombolan!

    .

    Gerombolan sedia tahu ada gosip di internet- Menteri kanan mereka dan se orang MB

    mereka ada kaitan dengan aktiviti homo.

    Apa akan jadi selepas -Majlis Penerangan 'Intro To Homo Techniques' roadshow anjoran

    Gerombolan?
    .

    Mak Mah A main tetek Mak Mah B. Setelah terrangsang mereka akan cuba guna penis

    plastik pula untuk kepuasan luar tabii.

    Begitu juga dengan Minah minah Puteri akan main puting Puteri Hot sesama mereka dan

    terjerumus di dalam aktiviti luar tabii. Bukan pada masa lampau yang

    menuduh ketua mereka di dalam geng luar tabii [ lesbianisma]

    .

    Saya haraplah Otai otai Gerombolan akan hentikan aktiviti tidak sihat ini. Memalukan

    Melayu aje. Baru saja di PAU 14 mat mat Gerombolan mintak supaya PKR/PAS bersatu dengan

    Gerombolan.
    .

    Berperangai haram jadah -membaruakan diri untuk memburukkan imej tidak mungkin

    bolih bawa apa apa kejayaan pada Gerombolan. Gerombolan hanyalah berjaya menunjukkan

    yang ia terdiri dari Mat mat dan Minah bankrap Moral dan yang paling buruk membangsatkan

    maruah bangsa Melayu. Si Shapie tak malu pasal dia berasal dari bangsa keliang dan

    sesama keling dia bercakap tamil . Si KJ pun ada darah keling dan tak perlu malu.

    Yang malu besar Melayu- ada homo dan lesbian di kalangan masyarakat mereka!


    .
    .

    kkk
    .
    .
    .

    ReplyDelete
  34. kalau takat tv , paper tu takde can, takrok cetong... perabihkan boras aejerr...
    nampak nyer nak kena najib lak turun ... macai dan balaci taklih harap le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liwat tetap liwat. ! ! !

      Delete
    2. BN = BontotNasional

      Liwat Bontot Nasional

      Delete
  35. Liwat jgn tak liwat. . . ! ! !

    ReplyDelete
  36. Makcik2 sibuk pasal kes liwat yg dah selesai tu buat apa. Buat tambah dosa mengumpat saje. Kes anak dara cium artis Korea dengan zina sana sini diam membisu pulak. Memalukan Melayu dan mencemar Islam saje. Cukup cukup la tu. Bawak le bertaubat.

    ReplyDelete
  37. ROSMAH MANSOR JKK22 February 2015 at 16:59

    Puak umnuuu ni agama je islam perangai kalah kapir... kah kah kah

    ReplyDelete
  38. peribahasa melayu " buka pekung didada'. Bangsa kita berpolitik menjatuhkan pemimpin sendiri. Bangsa lain berpolitik majukan bangsa sendiri walaupun berlawanan parti politik, takder pun macam kita. Kita menang sorak kampung tergadai, apa yang kita dapat?Hak bangsa kita semakin hilang, maruah dan lain-lain.Kita berpolitik fitnahkan agama bangsa dan tanahair kita. Maluler bangsa kita, macam tak tahu nak jadi pemimpin. Adakah bangsa kita tak tahu nak memimpin negara dan bangsa sendiri.Sedarlah bangsaku seagama dengan ku.Kita merosakkan bangsa sendiri dan agama kita. Fitnah lebih jahat dari membunuh. Membunuh hanya nyawa yang melayang, tetapi fitnah, agama dan bangsa akan lenyap. Kita ditertawakan, tak malu ker bangsa ku, mana akidah dan maruah kita sebangsa.

    ReplyDelete
  39. Apa pun hangpa nak kutuk, aku yakin Anwar memang kaki tutuh juboq. Tak percaya pi balik tanya Pak hang pa berapa kali juboq dia kena tutuh dengan Anwar.

    Kut Mana hang pa pusing cerita dia memang kaki juboq. Raja Kunyit. PKR.

    Pak hang pa yang mengaku Mak hang pa jadi saksi. Adik perempuan hang pa pun nampak.

    Kalau tak sahih juga cuba korek juboq hang pa kut-kut terpalit sama.

    ReplyDelete
  40. Untuk pengetahusn rosmah jkk yg cetek otak bangsa lain ppun tak sokong main bontot jantan. Binatang pun tau tak main bontot.
    Ekor yg bergelumang taik tak terbasuh ada hati nak menyalak lg. ?

    ReplyDelete
  41. Macam mana air mani anwar ada di bontot saiful itu?
    siapa yg lancapkan nya?

    jawapan aku dengar Dari ahli pr yg tak masuk akal?
    Saiful gunakan jari sumbat air Mani guna dna 1997 di bontot dia
    saiful gunakan dildo letak air mani di bontot nya guna dna 1997

    Jawapan aku dengar dari ahli bn
    Anwar memang seorang peliwat macam mana air main anwar itu ada dibontot siaful
    Anwar memang seorang peliwat hanya gay guna kj kelly untuk melincirkan bontot nya
    pakar forensit tahu lama dan baru air main itu

    aku minta jawapan pkr semua tak masuk akal , jawapan aku dengar dari bn adalah boleh dipercayai ,macam mana rakyat nak percayakan pr itu sedangkan pr itu menipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan PR tapi PKR

      Delete
    2. aku minta jawapan bn lak macam mana cara nya sepol boleh simpan air dalam bontot dia sampai 3 hari....tanpa berak, tanpa kentut tu... bagaimanakah jawapan yang dikatakan masuk akal tu...

      Delete
  42. tatkala "dipanjangkan" perihal akan perbuatan liwat anwar yg telahpun disabitkan padanya hukum 5 tahun penjara ... maka terlihatlah golongan yg taasub kepada anwar ... fakta dan pembuktian yg sememangnya menceritakan "detik" bagaimana berlakunya perbuatan liwat .. dan golongan yg taasub pun berkata .."mengapa terus dibuka aib anwar ?".. ada juga yg berkata roadshow itu sebagai bukti anwar difitnah" .. demikianlah jelik dan buruknya sifat taasub ..bukankah golongan yg taasub ini mencela seluruh sistem pengadilan dengan pelbagai fitnah .. lalu dengan izin Allahswt ..munculnya golongan yg membawakan fakta dan bukti yakni disertakan detik bagaimana berlakunya aktiviti liwat tersebut

    ReplyDelete
  43. dibutakan dan dimatikan segala pancaindera zahir dan batin mereka atas sifat taasub kepada anwar ...kemudian didatangkan kepada mereka (golongan yg taasub) pertolongan dari kaum kafir yg buruk sifatnya (kafir harbi) .. lalu disambut dengan imbalan yg buruk kepada bangsa dan iktiqadnya (umat islam yg taasub) ...demikianlah boleh disifatkan tarafnya golongan yg taasub.... kelak akan datang dari golongan yg taasub ini perbuatan2 yg lebih buruk selain dari "rusuhan aman".." ceramah politik"..dan "berhimpun dijalanan"

    ReplyDelete
  44. Klu ko iyo iyo bebenar nak pertahankan bang non ko tu....singkir kan azmin ali dari PKR....klu nk tengok talian hayat bang non panjang lagi pecat azmin ali...nnti bang non ko reput gitu gitu jerr....klu nk rakyat aokong bang non dah lama reput...singkir azmin ali maka talian hayat bang non ko masyallah masih ado....ahaksss200x

    ReplyDelete
  45. Anwar bukanlah banduan politik...dia adalah banduan yg disabitkan atas perbuatan liwat .. dan para pentaasubnya(anwar).. melupakan larangan Allahswt pada haramnya diangkat seorang peliwat sebagai pemimpin .. tiada redha pada ketentuanNya ..lalu berpalinglah jika tidak dapat menyedarkan golongan ini ...itulah yg terbaik kepada golongan yg masih sihat akal fikirnya

    ReplyDelete
  46. kadangkala "berdiam diri" lebih baik..kadangkala "menyatakan sesuatu" paling baik .. kedua2nya memberi kebaikan tetapi tidak ditinggalkan keburukan .. UMNO kini "memberanikan" dirinya untuk memilih "menyatakan sesuatu" .. dlm kes liwat yg membabitkan anwar ..kerana difitnahkan sebagai konspirator yg menjayakan tuduhan kepada anwar ... dan bersamanya adalah org yg mempunyai akses dan ilmu kes tersebut yakni tan sri shafie .. anwar telah lama "dibuka aibnya" oleh org yg rapat dengannya ..

    ReplyDelete
  47. Kes ziana dan tuya mcm mana cai. Tak kan dah lupa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawalah pembuktian dan fakta .. kemudian failkan kemakamah .. jika makamah di malaysia dikuasai UMNO ..bawakan ke makamah dunia .. desak para pemimpin yg kamu taasubkan untuk memfaikan tuduhan .. mungkin kau punyai "bukti" yg kukuh untuk membongkar siapa yg mengarahkan pembunuhan "tuya".. tak mungkin UMNO mampu membeli seluruh sistem keadilan di semua negara didunia ini ..

      Delete
  48. Sebagai orang Islam yang beriman dengan Al Qur'an dan Hadis Nabi....zina dan liwat mestilah dibuktikan dengan membawa 4 orang saksi yang adil, melihat sendiri kejadian itu seperti benang masuk lubang jarum. Islam juga melarang kita membuka aib orang kalau sekiranya benda itu benar terjadi, tapi kalau tak benar, benda itu menjadi fitnah. Dosa memfitnah lebih besar dari dosa membunuh. Takutlah akan azab Allah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. pertuduhan liwat..zina..rogol..masih mampu dijalankan tanpa 4 org saksi yg memenuhi syarat sah hudud.. ia jatuh pada hukum taazir menerusi pembuktian (qarinah) yg lain.. bagaimana jika perempuanmu diceroboh kehormatannya ? sedang kamu amat maklum tiadanya 4org saksi yg memenuhi syarat sah hudud .. apakah kamu mesti mendiamkan ?... islam itu sempurna .. hakikatnya hudud tidak mampu dilaksanakan pada generasi ini .. jng jatuh kedlm sifat taasub wahai kawan .. satu contoh .. seorang yg digelar "rambo pahang".. disabitkan pada jenayah rogol..liwat dan bunuh ..tanpa 4 org saksi tetapi menerusi qarinah berupa DNA ..cap jari .. Dll.. dia disabit lalu dihukum penjara dan hukuman mati mandatori .. apakah rambo pahang masih mempunyai hak untuk membela diri menerusi qazaf kepada pihak yg mendakwanya tanpa persaksian 4org saksi ?..kes anwar tiada bezanya ..ia menjadi hangat kerana adanya golongan yg taasub kepada dirinya ..

      Delete
    2. DLM KES ANWAR MELIWAT NI BERBELAS2 ORANG SAKSI DIKEMYKAKAN OLEH PEHAK PEMBELAAN. TAK TERMASUK SAKSI SAKSI ALIBI YG TIDAK DIPANGGIL OLEH PEHAK PEMBELAAH.
      BETUL DAH TU. DIA MELIWAT.

      Delete
    3. #PENDAKWAAN#.

      Delete
  49. Wahai manusia..kalau taknak mati dlm kehinaan dan diazab dngn azab yg pedih jauhilah perbuatan terkutuk liwat meliwat jubo menjubo lubang taik lelaki dan perampuan......Sedangkan binatang, ikan dan serangga tak buat keje jijik meliwat lubang bontot sesama sendiri, ada faham?..Sekian terima kaseh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 21:24 hang terlupa "rasuah", "berzina", "hidup bagi cari makan dengan air lindi :- merantau seluruh dunia dan shopping guna duit rakyat", "membunuh", fithnah.

      Delete
  50. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  51. Apa lah susah sangat nak faham ni. Isu nya bukan percaya atau tidak liwat tu. Itu masing masing punya pendapat le. Yg jelasnya dah di masukkan dalam penjara masih terus nak di jatuhkan maruah dia. Itu ajaran Islam ke?. Jangan le cakap pasal Islam kalau tak sanggup ikut ajaran nya. Betul tak betul antara dia dengan Tuhan le. Yg kita ni pandai pandai nak berterusan menjatuhkan mariah orang dapat apa? Dapat pahala ke?. Cuba le fikir. Baca tafsir Quran bab fitnah tu. Tanya orang yg tau jgan tunjuk pandai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. roadshow "sejenak bersama tan sri syafie" .. yg menceritakan fakta dan pembuktian kes liwat anwar .. salah satu khasiatnya ..mampu menghalang lebih ramai org awam dari terjerumus "memanjangkan" fitnah yg berlegar selama lebih 1 dekad bahawa anwar difitnah .. Maha Suci Allahswt .. kes liwat yg pertama sifatnya kabur lalu anwar mengambil kesempatan berselindung disebalik slogan "konspirasi" (bukan sedikit yg terpedaya)..kemudian dengan QudratNya ..anwar tewas sekali lagi dlm melempiaskan nafsu songsangnya .. UMNO kini mengambil jln mempertahankan jemaahnya ..kerajaannya..dan cita2nya .. dari fitnah..adudomba..dan prasangka buruk hasil perbuatan anwar yg melempar pelbagai khabar tidak benar (fitnah).. dan jln yg diambil UMNO tidak termasuk dlm sifat "membuka aib" seseorang (dlm kes liwat anwar) ..

      Delete
    2. "Hakim tunduk kepada tuan politik" ..."konspirasi" ..." banduan politik".."makamah dikuasai UMNO".. dan pelbagai fitnah yg dilempar kepada sipemerintah ...hingga ada yg sanggup berhimpun dijalanan .. membawa pelbagai sepanduk yg menyemarakkan lagi segala fitnah berkenaan kes liwat itu.. apakah UMNO tiada mempunyai hak untuk membersihkan maruah jemaahnya ?.. ingatlah anwar dibela lebih dari 13 peguam yg tinggi ilmu perundangannya..dan segala macam kelebihan yg diperuntukkan kepadanya..tatkala keputusan para hakim tidak memihak padanya apakah dihalalkan segala macam celaan ?. apakah hukum Allahswt dikecualikan kepada anwar dan para pentaasubnya ..? apakah segala apa yg keluar dari lisan anwar bersifat benar seluruhnya ? .. berlaku adil

      Delete
  52. Pasal Anwar semua cara jadi halal ke. Elok lah berhati2 dalam memperkatakan ugama ni.

    ReplyDelete
  53. Najib liwat tuya xpe la sbb dia maksum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hukum islam Malaysia kata ameno buat apa2 pun halal.

      Delete
  54. 3 nakhoda kapal bangsaku pkr dengan tuduhan liwat, umno dengan attuntuya, pas dengan pasmanya. Siapa dalang disebalik semua ini? Mengaibkan pemimpin bangsa kita.Anak cucu kita mentertawakan kita kelak, kita hanya tahu bersorak tanpa peduli.

    ReplyDelete
  55. Mana satu pemimpin bangsa kita nak dicontohi diikuti oleh kita dan anak cucu kita kalau semuanya tak betul. kita pun keliru anak cucu kita aper lagi.Bangsa kita hilang arah tujuan.

    ReplyDelete
  56. Balik lah kepada perjuangan Islam. Cari pemimpin yang ikhlas kerana Allah. In sya Allah. Depa takut nak makan duit rakyat kerana Allah SWT dan hari akhirat. Kalau dapat org macam Arwah TGNA ketuai Malaysia kita boleh tidur lena.

    ReplyDelete