KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 15 February 2015

KATA-KATA DARI BUKAN ISLAM TERHADAP ALMARHUM TGNA YANG MENUSUK KALBU DAN MENYENTUH JIWA


28 comments:

  1. bangla duduk mesia 2 tahun dah fasih cakap BM, siap buleh ayat awek melayu dengan BM berbunga2. Tapi ada sesetengah puak tu dah beranak-pinak duduk kat mesia, cakap BM pun tak tau

    ReplyDelete
  2. yg tu mmg bangsat....kuang hajor....elok buang kerakyatan. nmpk sgt rasisnya. satu je nk ckp....yg ni mmg keturunan komunis pukimak alaf baru. sekian

    ReplyDelete
  3. Tak sudah2 cerita pasal nik aziz...boring.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko buka blog ko sendiri lah..cite pasal kucing ko..

      Delete
    2. Dah jd mcm dewa la pulak..

      Delete
    3. kalau setakat cerita macam tu belum sampai tahap dewa lagi weh!....

      Delete
    4. Tanah kubur nik aziz pun ada yg bwk blk. Org kelantan je yg lbh2 dewakan nik aziz. Org negeri lain tak faham pun apa dia ckp.

      Delete
    5. Puji lbh2..kelantan sama je mcm 20 tahun lps.

      Delete
    6. Kasih ulamak seumpama kasih kpd nabinya

      Delete
  4. jom cite sang kancil dgn kura2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada satu hari sang kancil yg kuat kelentong meliwat bontot kura2, kura2 buat laporan polis, tak lama kemudian sang kancil pun di dakwa dan di dapati bersalah oleh hakim yg di anggotai oleh harimau singa dan kingkong lalu di jatuhi hukuman penjara seumur hidup kerana meliwat secara tak suka sama tak suka..lepas tu..aku nak berak jap..esok lusa aku sambung...

      Delete
    2. Sang kura2 pun x berak selama 3 hari kerana sayang bekas yg d tggalkan oleh sang kancil.

      Delete
  5. Tgna seorang yg mempunyai ilmu agama Dan seorang yg Amat baik menjalani kehidupan. Jugs seorang ahli politik yg bernaung dibawah sistem demokrasi yg bertuhankan undi demi mewujudkan daulah islamyiah.
    Satu sistem yg dicipta oleh yahudi.
    Hanyalah seorang ahli politik sama saja dgn lain2 ahli politik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 20:31 otak mereng

      Delete
    2. Kesian saudara² kena tipu dgn foto² kematian tuan guru, yg telah dicampur dgn kamatian ulama Dari Thailand foto pertama dgn pengusung keranda satu guns keranda bertutup satu lg open air mana mukin sekejap ada sekejap x de mcm biskutlah pulak, kedua pemegang usung keranda yg ori bulat dan kecil yg satu lg empat segi dan bulat. Ketiga Toto yg digunakan juga berlainan corak tuan guru punya banyak colour kuning yg lagi satu banyak colour merah. Keempat semasa penghormatan terakhir mengucup jenazah org punyalah ramai puluhan ribu Dan sesak tapi foto tu lengang dan tenang, seorang pun ahli keluarga tuan guru tidak kelihatan disisi jenazah semasa foot di diambil.Cuba saudara² teliti foto² yg ada di block², kenapa bende ini boleh belaku Dan APA sebenarnya yg hendak disorok dari kita semua Cuba anda fikir logiknya.

      Delete
    3. Ha.ha. apa kau cakap ini yg demokasi asal dari negara Greece di situ lahir yg dewa gay, di malaysia ini demokasi yg anwar amalkan dari dewa gay, ada faham , di malaysia ini demokasi raja berpelambagan

      Kaorang pilih yg mana satu Nak kan
      1)Demokasi raja berpelembagaan
      2)Demokasi dewa gay
      Aku yakin orang2 sokong anwar itu pasti gunakan demokasi dewa gay

      Delete
  6. Sebenar nya bila terlampau memuji-muji, arwah semakin menerima padah nya. Banyakkan lah zikir tahlil, itu yang afdhal.

    Tiada siapa pula mendabik mimpikan arwah TGNA ?

    Cuma di sini, seorang bukan Islam meluah rasa menjadikan omakkau terkedu... he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana pei orang2 yg taksub pada aruwah no comen ke apa dicita 21:51 kebenaran akan terunkap jua nanti, kenapa kematian pun nak di Politkkan,Kan lebih bail agama2 Politik2.

      Delete
  7. kalau bangsa lain yang bukan islam memuji dan respect sedangkan bangsa sendiri mengumpat apa nak jadi ngan bangsa melayu yang mengaku islam?inilah padah nya apabila UMNO MEMERINTAH.tak tau lah apa akan jadi pada masa hadapan agak agak nya melayu ni perangai nya lebih teruk dari binatang wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk bgi keturunan ko memerintah mmg lingkup. sbb ko otak gila dn mereng. jgn samakan manusia dgn binatang.allah ciptakan manusia dgn sebaik2 kejadian. kn elok ko komen yahudi zionist....tu bru kna tarafnya hina lgi dr babi yg cina mkn. ntah la mna dtgnya ko ni kn...nk komen len kali pakai otak jgn menyondol aka pakai kepala lutut...sekian

      Delete
    2. Itulah politik depan memuji belakang mengutuk, klu DAPig respect dah lama dia sokong hudud tak susahlah PAS nak laksanakan temasuklak dgn MCA dia org nI depan Lain belakang lain itulah politik namanya.

      Delete
    3. nk bersatu umno pas...ramai yg halang...jgn satu masa nnti mca..dap bergabung...baru nk terkeluar bijik mata...api dlm sekam mca ni....buka lah mata luas2 yg namanya org islam...

      Delete
  8. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  9. bro 0022 kalau manusia tu tak menggunakan otak dia lebih hina dari binatang macam lu bro.guna kan otak bila nak komen.

    ReplyDelete
  10. mca dap bergabung berapa banyak kerusi parlimen yang dia boleh menang?boleh kah dia membentuk kerajaan dimalaysia ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. X mustahil jika mereka meletak calon² disemua Bandar² & pekan², sedangkan melayu berpecah kpd 3 parti dgn pegangan ego masing², takut satu hari Malaysia betukar kpd cinasia, sedarlah bersatulah demi tanah melayu, Bila mana melayu Sudah kuat bangsa Lain akan goyang & dgn pelahan kita bina negara yg berlandaskan ISLAM, seperti kita bina perbankan ISLAM kini semua org boleh menerimanya termasuklah yg bukan ISLAM,


      Delete
  11. X mustahil klu mereka meletak calon² kesemua Bandar² & pekan², sedangkan melayu berpecah kpd 3 parti dgn fahaman & ego masing², takut nanti Malaysia bertukar menjati Cinasia, bangunlah bersatulah, bila melayu dah kuat pelahan² kita bina Negara berlandaskan hukum ISLAM, seperti mane kita bina perbankan ISLAM yg kini semua org boleh menerima termasuklah yg bukan ISLAM.

    ReplyDelete