KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 25 February 2015

PATUTLAH ANGGOTA MAJLIS TERTINGGI UMNO INI TUMBANG DI BATU PAHAT SEMASA PRU 13 LALU .... CAKAP GUNA KEPALA LUTUT.




Seorang anggota Majlis Tertinggi Umno menempelak Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila memohon pengampunan diraja atas kesalahan meliwat.

Datuk Mohd Puad Zarkashi berkata petisyen pengampunan selalunya dimohon oleh banduan yang menghadapi hukuman gantung atau penjara seumur hidup.

"Anwar ternyata seorang yang bacul kerana biasanya mereka yang menerima hukuman gantung atau penjara seumur hidup sahaja yang memohon pengampunan.

"Setakat lima tahun pun hendak minta pengampunan ternyata Anwar hanya gempar sahaja apabila selalu melaungkan slogan 'lawan tetap lawan'," katanya kepada portal rasmi parti itu Umno Online.

Bekas timbalan menteri itu menambah sejak menjadi pemimpin pembangkang, tindakan Anwar dan PKR banyak mencemarkan institusi raja.

"Tetapi sekarang melutut meminta pengampunan diraja. Sudah-sudahlah, Anwar mesti berhenti berlakon dan berbohong," katanya

Ketua Umno Batu Pahat berhujah lagi, jika Anwar diampunkan, ia akan menjadi duluan kes yang buruk bagi pesalah-pesalah rogol dan liwat.

"Bayangkan selepas ini ramailah peliwat dan perogol akan memohon pengampunan daripada Yang di-Pertuan Agong," katanya.

Pada 10 Feb, Anwar dijatuhkan hukuman lima tahun penjara selepas didapati bersalah meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 2008.

Keluarga Anwar semalam menfailkan petisyen pengampunan di Istana Negara.

Permohonan itu membolehkan Anwar terus menjadi wakil rakyat Permatang Pauh sehingga keputusan dibuat oleh lembaga pengampunan yang dipengerusikan oleh Yang di-Pertuan Agong.


ULASAN OMAK KAU:-


Itu hak DSAI sebagai warga negara Malaysia yang diperuntukkan dalam perlembagaan membolehkan dirinya memohon keampunan dari DYMM Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agung .. bukannya dirinya buat perkara yang tiada termaktub dalam perlembagaan.

Mengenai laungan Lawan tetap Lawan .. masih diteruskan .. apakah permohonannya ampun kepada Agung pasti diluluskan??? Bukankah itu juga suatu pertarungan ????

Sekurang-kurangnya kena terima hakikat .. belum ada dalam sejarah negara ketika ini seorang pemimpin yang bertarung dan bertempur dipentas politik sehingga tercampak kedalam penjara sepertimana dialami oleh DSAI .. Itu hakikat yang jelas dan tidak sesiapa pun boleh menafikannya.

Jangan nak sembang kencang berlagak sombong secara keterlaluan .. Omak Kau ingat kalau si Puad Zakarshi ini masuk penjara jangan katakan lima tahun lima hari hatta lima jam belum tentu mampu bertahan ... nampak gerbang penjara rasanya dah terkencing dalam seluar.

Berpolitik jangan keterlaluan bersifat benci dan julang jangan keterlaluan melambung.

Sebab itu tidak menghairankan mengapa tumbang menyembah bumi semasa PRU 13 lalu di Parlimen batu Pahat ditangan Dato' Idris Jusi dari PKR/PR .. jenis pemimpin yang mulut celupar tanpa berfikir sebelum mengeluarkan kenyataan dengan menggunakan kepala lutut!!!!

Inilah satu contoh pemimpin yang bersifat bongkak, angkuh dan sombong.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

78 comments:

  1. wahai pengendali blog .. dengan jalan apakah supaya sifat taasubmu kepada anwar boleh dineutralkan ..agar akal fikirmu kembali waras .. anwar terpenjara atas sabitan pada aktiviti liwatnya... dia bukan banduan politik

    ReplyDelete
    Replies
    1. So... Fuck off Anwar

      Delete
    2. 15:59: jembalang tadsub dh dtg menyeru nyeru...kahkahkah

      Delete
    3. kelakar la kau ... aku pun tersenyum sendirian ... apa yg diseru itu hanya berguna kepada golongan yg mahu menggunakan akal ... bagaimana dengan kamu ... sudikah menggunakannya ?

      Delete
    4. 19:55 biar guna akal jgn banyak akal mcm ko ...kahkahkah

      Delete
    5. Yang tersurat memang Anwar dipenjara atas sabitan liwat....yang tersiratnya memang pihak umno/bn bermati-matian berusaha menyumbat beliau ke dalam dan memastikan supaya beliau tetap ke dalam

      Delete
    6. Anon 20:19 kehadiran anwar buat puak ni rimas dn x selesa nk membaham ...ibarat sekumpulan singa mengadap habuan mane boleh diganggu ...gitu lh gamaknye puak ni...hee

      Delete
    7. telunjuk lurus kelingking berkait .. demikianlah sifat kamu ... bolehkah kamu memberi jaminan tiadanya berlaku rasuah dikalangan para pemimpin yg kamu taasubkan ... sungguh susah tatkala akal diganti sifat taasub ... sori lah kawan

      Delete
    8. Omak kau atau Hanisya belum puas di liwat oleh Anwar, sebabtu ia beria2 Anwar dapat dibebaskan dari penjara melalui pengampunan agong. Konek Anwar cukup untuk menghilangkan ghairahnnya.

      Delete
    9. hanya Allah yg dpt memberi jaminan tapi pemimpin taasub ko unkown memang dah nyata2 perasuahnya jgnlah ko nak nafikan dgn hujah bongok lg mengelirukan tu lihat saja contoh jlnraya mcm melepas batuk ditangga saja asal boleh jalan memerintah dah lebih setengah abad tapi jalan bertampal2 mcm org pening tampal koyok dan berlubang2 sana sini duit habis hutang meningkat

      Delete
    10. untuk mengetahui bagaimana kroniknya penyakit rasuah dimalaysia rujuklah indeks persepsi rasuah antarabangsa ... itu yg terbaik .. kamu tak sanggup memberi jaminan untuk mengatakan kepimpinan PR tiada rasuah berlaku didlmnya .. tetapi sanggup mengadu domba betapa buruknya penyakit rasuah di negara ini .. apa neraca yg menjadi pedoman org macam kamu ? .. untuk pengetahuan kamu malaysia berada dlm kedudukan lebih baik dari kalangan negara2 maju dlm indeks persepsi rasuah antarabangsa ... sepatutnya kamu bersyukur dan mendoakan supaya kepimpinan negara ini masih berlegar di tangan mereka yg berilmu .. kamu bukan ahli yg mempunyai haq dan ilmu dlm urusan pentadbiran negara

      Delete
    11. sering kali aku katakan lawanlah UMNO...tumbangkan UMNO...tadbirlah negara ini lebih baik dari UMNO .. tetapi patuhlah pada syariat ... anwar tidak lagi dibenarkan syarak untuk mengetuai umat islam sebagai ketua negara atau ketua pembangkang ... atas sabitan aktiviti liwatnya ... sanggupkah kamu membuangkan sifat taasub kepada anwar ?

      Delete
    12. inilah yg dikatakan hujah bongok oleh unknown apa hak kerajaan utk menggunakan duit rakyat sewenang2nya kerajaan hanya diamanahkan utk mengurus pentadbiran negara bagi kesenangan rakyat jadi kalau dah memerintah dah lebih setengah abad pun rakyat masih dibelenggu kemiskinan jgn haraplah rakyat nak bersyukur dan berdoa utk pimpin rasuah kirim salam maki adalah bersyukur hanya pd Allah kerana dikurniakan fikiran yg waras dpt menilai yg baik dgn perasuah tegar

      Delete
    13. unknown 22:39.....
      begitu gampang sekali dakwaanmu...
      manakah dalil syariat yg menyokong pernyataanmu itu.... sehingga kamu merasa demikian suci dan sempurna sekali tuan yg kamu taksubkan....adalah lebih aula kamu menyantuni tuanmu terlebih dahulu.... yg masih bergelumang.... kerana syariat bukan tertuju kepada hanya seorang.....
      dan aku juga boleh bertanya... sanggupkah kamu membuang sifat taksub kepafa tuanmu.... semoga kamu mungkin bisa selepas itu.... melenyap rasa kebencian mu terhadap anwar....

      Delete
    14. unknown 22:27....
      sembang kamu hah.....
      apa pula fatwa syarak terhadap kepimpinan yg rasuah... yg kamu akui sendiri ianya wujud.... dan tak perlu nak di banggakan kiranya kamu mendakwa ianya masih rendah (pada anggapan pihakmu) bila di bandingkan dgn negara maju yg kufur....sedang kamu.... kamu mendakwa negara islam contoh dan terbesar.... sungguh kamu tak malu... sedang jiran kamu diselatan adalah negara kufur yg terkecil , tapi....
      oh... sungguh semua menjadi punah bila sifat taksub menyelubungi diri....

      Delete
    15. kerana itu aku katakan ... siapa diantara kalian yg mampu memberi jaminan tiadanya berlaku rasuah dari kalangan kepimpinan PR dan para pengikutnya .. sebagaimana diharamkan peliwat dari menjadi pemimpin begitu juga dihalang siperasuah pada keadaan yg sama .. syaratnya buktikan dengan pembuktian yg nyata lagi kukuh ... ada masa nanti aku boleh ceritakan sifat dan hak sipemerintah dan golongan yg diperintah ...

      Delete
  2. Tu lah Bang Non....tok sah lah meliwat kalau tak nak masok jel. Ha sekarang ni siapa yang susah??? Jijah kipas dan anak-anak ko lah yang susaj le ni..terpaksa mintak pengampunan DYMM YDP....wal hal dulu institusi raja ni lah ko dan babi-babi DAPpigs ko tu cuba nak hapuskan dan ganti dgn republik macam kat Singapork tu. Aku harap DYMM YDP akan tolak petition Jijah kipas tu....biak pi lah Bang Non Al Juburi tu kat dalam. Tapi kalau ditolak, Bang Non Al Juburi dan Jijah Kipas mula lah pukul canang cakap DYMM YDP tu sokong UMNO. Biaq pi lah depa nak cakap apa kan. Nafsu bosar macam Bang Non Al Juburi tu bukan nya boleh dilayan. Biaq pi di reput kat dalam tu. Aman sikit Malaysia ni......

    ReplyDelete
  3. Orang Ameno memang guna kepala lutut tu sebab jet kerajaan jadi jet pribadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang PR pakai kepala juboq sebab tu senang disontot kao-kao dek Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati Ad-Dajjall dan macai-macai yang serumpun dengannya......

      Delete
    2. org umno dan seumpamanya pakai bontot sepol nak mintak nyawa

      Delete
    3. Sampai bila nak berselindung di sebalik punggung saiful..ya bani umno.

      Delete
  4. Wahai 15:59..Kl bodoh pun..jngan smpai tahap bangang. Kl stakat jd pak turut sj x gn hidup sbagai orang. Mnusia yg brakal x akn tuduh orng tnpa slidik dulu kebenarannya...inikn pula tuduh org seagama... Bodoh..mc bapak Kau jgak..bukak blog sndiri la tolol...

    ReplyDelete
  5. syariat telah menetapkan bahawasanya adalah haram seseorang yg terlibat dlm aktiviti liwat dan telah dibuktikan lalu disabitkan dengan hukum yg difikir setimpal oleh para hakim .. sesungguhnya Allahswt bukan lagi tempat berpaut bagi golongan yg taasub .. mereka berpaut pada segala apa yg ada dibumi ini ..kini majlis pengampunan diraja .. lama sebelum itu .. mereka mencarinya dijalanan..percayalah seluruh isi alam ini tidak sedikutpun berupaya melainkan dengan izinNya ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syariat sebenar nya tidak membatasi hukum hanya setakat itu.....tidak kepada hanya jenayah yg satu... juga tak memerlu kepada pengesahan hakim dunia... bahkan syariat sebenarnya tidak mengizin dan tidak mengharuskan kepada sesiapa saja..... dan kepada jenyah yg lain juga....
      lalu ...bukan takat anwar saja yg terlarang setelah disah kan oleh hakim ...bahkan masih terlalu ramai diluar sana sebenarnya yg terlepas oleh pengesahan hakim.... tetapi tetap dihukum terlarang oleh syariat...

      Delete
  6. sedang 13 peguambela yg tinggi ilmunya pun tidak sanggup membantah pada segala pembuktian dari pihak pendakwa .. aku menurut pada syariat ...nasihatku simpan sahaja "akal" dan hujjahmu untuk mereka yg taasub kepada anwar .. kamu tidak memerlukan pada pembuktiaan kukuh .. iktiqadkan sahaja anwar dikonspirasikan.. difitnah ..dizalimi .. senarai para konspirator bakal ditambah .. majlis pengampunan raja melayu kini harus bersedia untuk menerima celaan jika tidak berkenan memberi pengampunan kepada anwar ... besarlah harapanku agar majlis raja2 melayu .. menimbang dengan ilmu dan syariat dlm hal ini ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betulkah 13 orang peguam yg kamu akui sendiri tinggi ilmu nya tak sanggup...? setelah lebih dari 7 tahun...dan kami tegaskan... hatta beratus... malah beribu orang peguam yg sumpama itu tinngi ilmu pun , namun tak kan mampu.... kamu tahukah kenapa sebabnya hah...? tak tau.... ? kerana kebodohan dan ketaksuban diri , maka kenyataan dan kebenaran dihadapan mata pun... kamu masih teraba2 dgn pandangan yg terus kabur....
      nampaknya memang benar dakwaan konspirasi tu... bila sehebat mana pun peguam, terpaksa tunduk juga.... kerana sebenar lah wayang ...pelakun2 ada mengikut dalangnya.....

      Delete
  7. sejujurnya urusan kes liwat anwar tidak langsung memberi mudharat atau keuntungan kepada masyarakat ...andai jika anwar bukanlah seorang "pemimpin" .. syariat sudah mengharamkan .. atas dasar apa kamu melawannya ?(syariat) .. tak akan ada seorang pun dari kalian yg mampu mengatakan DNA yg disahkan milik anwar berada didlm dubur pengadu adalah fitnah atau konspirasi .. kerana teori konspirasi dan fitnah yg kamu jaja selama ini hanyalah pada keadaan yg menimbulkan syak wasangka iaitu "kenapa sipengadu jumpa najib sebelum melaporkan pada polis".. " kenapa bawak ky jelly" .. "kenapa tidak melawan" ... dan banyak lagi prasangka untuk dihubungkaitkan pada teori konspirasi dan fitnah .. aku bersyukur kerana tidak turut terjerumus didlm keributan ini ..

    ReplyDelete
  8. Hahaha.......
    Pandai mengata org bermcm2 Sebab diri belum binasa buat jahat tipu curi rompak kebas salah guna kuasa tak berani nak gaku lg nak kata org kecutlah apalah......inilah manusia syaitan.

    ReplyDelete
  9. Biarkan Anonmuose 15.59 dan anonmouse 16.05 terus dengan finahnya ,dia menambah dosa yang tak nampak,kesian dia.dia lupa tetntang benar atau tidaknya,dia tak tenguk dengan mata kepala sendiri tapi disebabkan bencinya pada Anwar sanggup dia buat dosa fitnah,dia lupa satu hari ananti bimbnag terkena pada mak bapak dia.baru dia tahu.mak dia kena rogol dan bapak dia kena liwat,masa tu dia lupa langit tu tinggi ke rendah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko juga akan masuk neraka bersama Anwar sekiranya Anwar betul2 bersalah. Kecenderungan Anwar kepada suka berbohong adalah salah satu kunci akan rendah akhlaknya.

      Delete
    2. tak usahlah nak cakap banyak kalau tak guna undang2 islam sedangkan anuar dan sepol org islam jadi mungkin inilah satu2nya jln utk melenyapkan pengaruh anuar jadi gunalah apa yg boleh selagi berkuasa

      Delete
  10. aku tidak mempunyai sekelumit perasaan benci kepada anwar .. tiada selain dari kes liwat yg menjadi tulisanku .. semata2 supaya umat islam kembali berfikir (buangkan sifat taasub).. benar aku "tidak melihat dengan kedua mataku" .. tetapi atas sebab duduknya anwar adalah sebagai pemimpin ..maka ia menjadi urusan seluruh umat islam ,,andai masih ada yg mahu mengangkatnya sebagai pemimpin .. tidak perlu aku ulangi pertanyaan .. kamu boleh "menyelamatkan" aku .. sebagaimana aku mungkin boleh "menyelamatkan" kamu .. makamah sudah mensabitkan dlm pertuduhan liwat .. dan syariat islam menghalang dan mengharamkan sipelaku liwat dari menjadi ketua .. beralihlah kalian kepada pemimpin selain dari anwar .. kemudian lawanlah pemerintah yg kamu dakwakan sebagai zalim itu .. susah sangat ke ?

    ReplyDelete
  11. urusan membela dan mendakwa telahpun disempurnakan oleh para peguambela dan pendakwaraya (kedua2 belah pihak diperakui akan haq dan ilmunya) .. sudah terlepas tanggungjawab itu dari org awam .. dan penghakiman juga dijalankan mengikut haq dan ilmu yg ada kepada para hakim ( sangat jarang hakim melebihi dari seorang dlm sesuatu kes ) ..tolong rujuk pada penghakiman bertulis segala keraguan dan pembuktian dlm sesuatu kes kepada yg mampu ..kepada yg tak mampu cukup sekadar berpaut pada keputusan si hakim .. kerana inilah aku tidak malu untuk mengatakan para pengikut anwar hanya bersandarkan pada sifat taasub semata2 ..dan sifat itu (taasub) adalah sifat yg jelik ... hentikanlah dari menyambung pada gulungan fitnah dlm kes liwat anwar .. pada sesiapa yg telahpun redho pada penghakiman ini .. syariat menetapkan tidak lagi diangkat sipesalah sebagai ketua .. cukup sekadar dihormati dan didoakan keselamatan dan pengampunan Allahswt Tuhan Sekalian Alam.. pada segala jasa bakti yg pernah dicurahkannya sewaktu kuasa kepimpinan masih berada ditangannya (anwar ) itu lebih bermanfaat kepada anwar..keluarganya dan seluruh umat islam

    ReplyDelete
  12. ikut tinjauan merdeka centre sekitar 14 hingga 20 peratus sahaja responden yg percaya terhadap kes liwat anwar manakala sekitar 80 peratus tak percaya atau tak tahu? sapa dia 14 - 20 peratus responden yang percaya tu ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sahabat ..sebelum itu rujuklah siapa disebalik merdeka centre ..berapa jumlah responden yg ditanya pendapatnya..soal selidik pendapat umum ditakrifkan adalah sekurang-kurangnya melebihi 50% polulasi sesuatu tempat @ kawasan @negara @benua .. ia tidak boleh dinisbahkan 1 pendapat mewakili 100 atau 1000 atau 10000 ..lebih kurang camtu lah ..

      Delete
    2. Selagi x diiakan cakap 18:29 ni dia akan membebel bebel mcm org gile ... gaye kata2 nye nampak sangat sifat2 munafiknye mamat ni ...hee

      Delete
    3. 80% tu org cerdik pandai.Tun M cakap yg cerdik pandai masuk Pas,Dap dan Keadilan jadi yg 20% tu tentulah org....

      Delete
    4. Orang Unknown kot? Oop! sory - orang Ummm... oh no!

      Delete
    5. Orang 80% tu tentulah mak nyah atau bapok, ataupun sedara mara Anwar. Jadi tentulah otak mereka 100% untuk Anwar.

      Delete
  13. Tak habis2 dengan obsessi politik liwat dan menjatuhkan maruah Anwar selumat2nya. Dah berdekad tak habis2. Tak puas2.Umno ni takde kerja lain ke. Tunjuk lar kebijaksanaan sikit.Ini ke politik orang Melayu yang nak dibanggakan sangat tu.

    ReplyDelete
  14. Kasihan sungguh pada penyokong2 Umno; otak dan pemikiran mereka telah dikuningkan oleh pemimpin2 mereka. Yang dia tahu ialah liwat, video seks, konsert sana konsert sini.....hinggakan bila orang minta turunkan harga minyak dia bantah, minta mansuhkan PTPTN pun bantah, minta dakwa dan hukum orang yang selewengkan duit rakyat dan menyalahgunakan harta kerajaan pun dia bantah. Kalau beginilah tahap pemikiran Melayu Umno, memang selama2nyalah akan ketinggalan zaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa pesan anwar juga lulusan kan ptptm , kalau tak ada ptptm siapa bagi biasiawa tak akan harap kan mara dan syarikat malaysia berapa kerat mereka boleh keluarkan belanja untuk biasiwa, kalau kita cukai tinggi nanti rakyat marah kalau kita laksanakan gst sampai 10 % rakyat kan marah semata2 bagi rakyat pendidikan pecuma pasti rakyat akan marah, mana kau cekup duit bagi semua bagi pendidikan percuma. Jawapan mudah je korang anwar jadi pm , bukan salah ptptm betul tak, mengangku aje anwar tak jadi pm , anwar tak boleh laksanakan apa korang minta itu

      Delete
  15. Kalau Anwar ada hak memohon kemampunan maka Faud pun ada hak nak beri pendapat. Faud bukan suruh Agung membatalkan pengampunan. Itu pendapat dia. Yang susah sangat kenapa?

    ReplyDelete
  16. T.kasih pd anon 25 feb. 18.19 yg merujuk kpd dapatan merdeka center bahwa hanya 14 ke 20 % responden percaya kes liwat Anwar. Sekiranya dapatan ini benar, maka ianya satu petanda yg baik lantaran begitu banyak wang, masa dan tenaga yg dibelanja untuk menghina seorang insan bernama Anwar Ibrahim. Kepada pelaku jinayah qozaf, insyaAllah, pasti mendapat balasanNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ksu percaya Merdeka Center? Sebenar tak ada bancian dibuat. Itu semua rekaan belaka. Agenda DAP.

      Delete
    2. KAH! KAH! KAH! MERDEKA CENTER AGENDA DAP? BETAPA BODOHNYA ORANG INI!!! KAH! KAH! KAH! MERDEKA CENTER AGENDA DAP! KAH! KAH! KAH! BANCIAN? OH BANCIAN. ...

      Delete
    3. "Bancian" yang sama yang kata orang ISLAM Malaysia tak mahu hudud. Aku nak tgk jugak sampel penduduk mcm mana diorang ambik ni

      Delete
    4. memang kesian sungguh org ameno ni betul juga kata mahathir yg bodoh suka masuk ameno tak habis2 dgn agenda dapnya bila nak maju? celiklah mata tu sikit universiti kat msia dah jatuh no berapa akibat terlalu lama diperntah oleh ameno bn

      Delete
  17. kalau aku jadi agong aku suruh anwar meangku bawa anwar meliwat saiful di hadapan media antarabangsa dan media tempatan dan suruh anwar minta maaf di hadapan saiful itu di media antarabangsa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan sepol juga kena tunjuk bontotnya yg robek akibat di sondol 9 kali.

      Delete
    2. kalau mcm tu alamat terberak terkencing dlm seluar la anwar.

      Delete
    3. Saipul mengaku kena liwat. Anwar ni kena buat pengakuan sumpah Quran baru boleh ampun.

      Delete
  18. x nak ckp bnyak...just Macai2 UMNO semua ada 8 B iaiyu..... BEBAL. BODOH, BINGAI, BANGSAT BARUA, BANGANG BAHALOL BINATANG...ada sesapa lg nak tmbah silakan....

    ReplyDelete
  19. Ada2 aku nak tambah 1 je..Macai2 UMNO ni jugak macam BABI......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul3x.....BABI : Bang Anwar Bin Ibrahim..ko pulak adalah taik babi...kah kah kah

      Delete
  20. anwar liwat saiful 9kali sunguh pedih juburnya
    Anwar sapu kj jelly pada burung dia
    Anwar main cubit2 pada tetek saiful sakitnya
    Anwar liwat saiful sampai tak pakai condom tak ingat dunia

    Suruh a samad sambung pantut aku ini menafikan bahawa anwar memang peliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambungan..Selepas meliwat kote dia bersalut taik sepol

      Delete
    2. Jubur sepol pedih sangat2 hingga x blh basuh 3 hari.

      Delete
  21. Memang sah Melayu tak takut dosa nih. Kalau Anwar salah dia tanggung dosa dia lah. Yang korang suka sangat terus mengumpat ni dapat pahala ke?. Cuba le pegang tali ugama sikit. Jangan le confident sangat masuk syurga tu. Ya Rabbi.

    ReplyDelete
  22. Nak tnya la...DSAI ni liwat saiful ke atau liwat menteri2 UMNO?...beriya2 pertahankn si saiful?..saiful tu siapa?..anak diorg ke, mak diorg ke, adik diorg ke..meroyan x hbis2 MP umno ni...ke DSAI dh liwat (bocorkn/dedahkn) ketirisan kuasa jahat dlm umno??...itu yg MP UMNOBN meroyan2 kot..hahaha...seluar UMNO dh hmpir londehhh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan dh hampir londeh bro, dh lama dh terlondeh tu lh pasal dh x rasa segan dn silu lg nk menjaja jubo ke hulu ke hilir ...dh boleh digelarkn parti jubo gitu ...kahkahkah

      Delete
  23. 1. Permohonan pengampunan keatas Banduan bernama Anwar Ibrahim oleh isterinya Wan Azizah wajib ditolak kerana ianya dibuat tanpa persetujuan dan/ atau pengetahun Banduan sendiri.

    Ini kerana Banduan konsisten dgn pendirian tidak mahu membuat permohonan pengampunan!

    Adakah Wan Azizah membuat permohonan ini tanpa pengetahuan atau persetujuan Banduan? Kalau benar Wan Azizah membuat permohonan pengampunan ini tanpa pengetahuan atau persetujuan Banduan, ini adalah satu penghinaan terhadap pendirian Banduan tersebut!

    2. Asas kepada sebarang permohonan pengampunan ialah pengakuan salah kpd kesalahan yang disabit, penyesalan atas perlakuan kesalahan itu dan akujanji tidak akan mengulanginya lagi;

    3. Elemen2 ini tidak ada dalam permohonan Wan Azizah maka ianya wajib ditolak;

    4. Sebaliknya Wan Azizah cuba memperkeldaikan institusi pengampunan DiRaja dengan menjadikan alasan "kehakiman tidak telus" sebagai alasan pengampunan. Ini satu penghinaan keatas institusi pengampunan dan wajib ditolak dan dikenakan tindakan sewajarnya!

    6. Permohonan ini juga suatu penghinaan kepada institusi kehakiman yang dilantik dan bernaung dibawah YDP Agong kerana menjadikan alasan "kehakiman tidak telus" sebagai alasan permohonan pengampunan;

    7. Kebiasaanya hanya mereka yang dijatuhkan hukuman mati atau penjara sepanjang hayat akan memohon pengampunan bagi tujuan pengurangan hukuman. Bagi seorang yang disabitkan kesalahan meliwat dan dijatuhkan hukuman penjara 5 tahun adalah sesuatu yang agak "luar biasa" untuk memohon pengampunan atas hukuman, apatah lagi bagi Banduan ini yg selalu meneriak slogan "Lawan Tetap Lawan". Adakah keluarga membuat permohonan pengampunan kerana Banduan dikatakan tidak mampu melawan nyamuk didalam penjara spt yang diadukan oleh isterinya Wan Azizah?

    Zulkifli Noordin
    Rabu 6 Jamadil Awal 1436
    25 Feb 2015

    ReplyDelete
    Replies
    1. loyar yang 110peratus bleh menang di shah alam,kah..kah..kah......la ikut la "brahim pekasam"bawak teksi sapu round shah alam.

      Delete
    2. Daripada pelampau agama dan nazi worshipper...kami rela pileh gay atau lesbian yang liberal jadi pemimpin . Pelampau agama dan nazi worshipper akan menghancurkan Malaysia.... kebebasan agama, hak minoriti dan demokrasi akan lenyap sekiranya pelampau agama dan nazi worshipper dipileh menjadi pemimpin...

      Delete
    3. apalah loyar ternama pi tulis komen kat sini.... hutang duit kat puan ainon apa cerita?

      Delete
  24. Patutlah DS Najib cakap blogger UMNO bangang. As YB KJ said their stupidity have no limit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan Che Det cakap yg bodoh semuanya masuk ameno.

      Delete
    2. Kj dan Mahathir pun dah tak tahan dgn kebodohan blogger2 umno .... sian..eh lupa pm pun ckp.......kahkahkah

      Delete
    3. Macai2 umno yg bg komen2 kt atas ni budak2 sekolah tingkatan 3 je ...perkataan babi, bontot, jubo, taik anjing adalah kegemaran budak2 ni ...keyboard warrior tahap longkang ni je puak umno ni mampu sbb bayaran murah dn nk diharapkn yg lain2 bangang2 belaka pulak tu...hee

      Delete
    4. itu Che Det cakap, kalau anwar cakap siapa sapu akan kj jelly pada jubur sendiri dan biar akan anwar lakukan donkey akan dapat bilik dia sendiri, dapat pakaian mewah.. bodoh2 orang umno pun tak sangup lakukan macam anwar lakukan gaya donkey pada saiful itu, maklum saiful itu ahli pkr dulu selepas diliwat 9 kali jubur pun dah belubang besar dah sakit bontot baru nak insaf ,ahli umno tak ada seorang pun di juburkan oleh pm

      Delete
    5. Mane lk ko tau x de 23:43, dh pernah cuba offerkn diri ke ...kahkahkah

      Delete
  25. setahu yg saya tahu tak pernah ada pesalah yg mohon pengampunan drp YDP AGUNG bersabit jenayah liwat.MEMALUKAN diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenayah yg di reka oleh si pembancuh kopi

      Delete
  26. Puak macai umno nie dah kena main dengan taktik anwar..haha.. ingatkan dapat bertanding kat permatang pauh..tapi tak jadi..hahaha..
    Nak bertanding kat kelantan tak jadi ..kunun nak jaga hati orang kelantan.. haha..

    Sabau jerlah..

    ReplyDelete
  27. Memang biasa lar depa cakap guna kepala lutut. Minda dah penuh dengan cerita lucah. Dan yang sedihnya porno nye pun kekampungan. Kalau tak berubah lingkup lar satu masa nanti.

    ReplyDelete
  28. Tetiba teringat citer sorang ketua menteri yang merogol budak bawah umor.... Tetiba teringat citer yang dibace dlm surat kabar seorang perempuan yang mempertahan diri dari di rogol kena penjara..... Ape faktor yang diambilkira untuk menjatuhkan hukuman?

    ReplyDelete
  29. Lubang jubur yang paling mahal kat mesia ni ialah lubang jubur Syaiful....
    lubang jubur yg tak basuh.. hingga tak solat jumat
    lubang jubur yg tak pernak mandi hadas bila dijolok kote anwar..katanya.
    lubang jubur yang senang ditahan kpd kote anwar.
    lubang jubur yg licin bila disondol hingga tak melawan..
    lubung jubur yg membawa anwar ke penjara..
    lubung jubur yg menyelamatkan puak yg songlap duit kerajaan dari didedakan anwar..
    akhirnya lubang jubur itu berjaya membawa anwar
    ke penjara...
    itulah hebatnya dan mahalnya lubang jubur ini..
    weeeek... termuntah busuk taik..

    ReplyDelete