KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 17 February 2015

LAGI KISAH BERGAMBAR PROGRAM SOLIDARITI BEBASKAN ANWAR ANJURAN AMK TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN .. KALI INI DI MAHKAMAH TINGGI JALAN DUTA KUALA LUMPUR.



Sekumpulan kecil penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim berkumpul di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur bagi menyatakan sokongan kepada ketua pembangkang yang keluar sebentar daripada penjara.

Mereka berkumpul sedikit demi sedikit sejak awal pagi sebelum mencecah angka hampir 50 orang menjelang tengah hari.

Penyokong tersebut membawa sepanduk bertulis “Bebas Anwar” di luar perkarangan mahkamah sambil bersorak “Reformasi” dan “Lawan tetap lawan”.

Mereka juga bersorak dan mengiringi kereta penjara yang membawa Anwar kira-kira 15 meter.

Anwar tiba hampir jam 10 pagi dan dibawa keluar daripada kompleks itu kira-kira sejam selepas itu.

Keluarga Anwar turut hadir.

Anwar hari ini dibawa ke mahkamah untuk memberi keterangan dalam kes saman fitnahnya terhadap Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman.


MANANYA JANJI IKRAR SUMPAH KERAMAT SATU ANWAR MASUK PENJARA RATUSAN RIBU ANWAR BANGKIT ... MANA DIA????????

Jelas betapa pimpinan AMK sedia ada dari semua peringkat kepimpinan dan semua cabang dilihat seperti hidup segan dan menanti masa untuk mati walaupun masih liat.


Paling malangnya Cabang-cabang AMK diLembah Klang langsung tidak turun memberikan sokongan .. kalau dengar dia orang punya sembang amat kencang sekali.

19 comments:

  1. Mereka tak nak jubur akan oleh anwar,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni keturunan babi kan...

      Delete
    2. Babi pun tak nak di jubur oleh anwar.

      Delete
  2. SEORANG lelaki di daerah Bettiah dalam negeri Bihar di India mengahwinkan dua ekor monyet peliharaannya dalam sebuah majlis perkahwinan besar-besaran selepas mendapati ia saling menyukai antara satu sama lain.

    Udesh Mohto, turut membawa ‘pasangan’ itu berarak menaiki sebuah kenderaan SUV yang dihiasi bunga dan kumpulan muzik di sekitar kampung sebagai memberitahu bahawa dua ekor monyet itu telah berkahwin.

    Ramdulari, monyet betina dipakaikan gaun manakala Ramu, monyet jantan dipakaikan T-shirt dan dikahwinkan sami Hindu tempatan.

    “Ramu sudah saya anggap seperti anak sendiri. Apabila saya sedar ia sukakan satu sama lain, saya adakan majlis perkahwinan ini khas untuknya,”katanya.

    Mahto, membeli Ramu, 13, dari Nepal sebelum membeli Ramdulari di sebuah pesta di kampungnya. – Mirror

    ReplyDelete
  3. Hahaha......
    Sindiran.....omak kau semakin kencang ...benci sgt amk cabang.
    Bersatu pr kuat bersindiran pr cuba dilemahkan.... namun ini hanya sementara... kita lihat sikit masa lg adakah benar pr tak kuat sokongan seperti dulu lg.....hari ini tak bermakna esok adalah sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni dah jadi pukimak..bukn...omakkau lg.
      keh...keh...keh...

      Delete
  4. Sorry... nak tanya...betul ke dengar citer anwar hilang 15kg semenjak dipenjarakan? Hebat! Tak sampai seminggu dah hilang berat bdn bnyk mcm tu... diet apa yg dia amalkan?

    ReplyDelete
  5. Semoga dato seri anwar menjalani hukuman dgn tabah diatas kesilapan diri sendiri tidak dpt menahan nafsu syahwat terhadap punggung lelaki. Bertaubatlah dato seri!

    ReplyDelete
  6. Jadikanlah hukuman dipenjara sebagai wasilah utk dato seri anwar bertaubat dan berubah kerana memperhambakan diri terhadap nafsu serakah... sepandai2 diri meliwat, akhirnya kantoi jua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa... ingat tu pesanan penaja rancangan...penjubo yg masih bebas kat luar tu ...terutama penjubo tuya ... awas haah, kamu sedang di perhatikan ...
      ingat...!! sepandai 2 diri meliwat , akhir nya akan kantoi jugak...

      Delete
    2. Sepandai kau meliwat azizan sukma anis munawar saipul 2x ko masuk penjara.
      Kalau fitnah takkan sampai 2x. Pembalasan Tuhan yg sentiassa memerhatikan.

      Delete
  7. Berangan nak tawan putrajaya...last2 penjara pulak yg tawan anuar aljubuh altaik ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat kalau nuar terpenjara tu, tak lih tawan lah putra jaya ... gitu..?
      jangan sedap dudok najib ooii ... kau jangan dengar dan berasa sedap hati sangat najib , pasal macai bangang yg bengap begini la jadi sebab umngok boleh lingkup tu...

      Delete
  8. Alhamdulillah..syukur. Akhirnya terlepas bebanan azizah Dari kote busuk suaminya yg menjubo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok lah dia duduk dlm penjara tu. Dok kt luar ni pun merosakkan bumi Tuhan ini saja dgn kerja maksiat fitnah penuh pembohongan dan memecah belahkan Islam. Itu baru hukuman dunia. Tak payah tunggu akhirat nuar oi. Cuma orang buta saja berhujah 'kita tak nampak'.

      Delete
    2. Zack Permatang Pauh17 February 2015 at 17:00

      Rasulullah SAW menjelaskan, tatkala ditanya oleh seorang sahabat, "Wahai Rasulullah, apakah itu ghibah?" Lalu jawab Baginda, "Menyebut sesuatu yang tidak disukai oleh saudaramu di belakangnya!". Kemudian Baginda ditanya lagi, "Bagaimana sekiranya apa yang disebutkan itu benar?" Jawab Baginda, "Kalau sekiranya apa yang disebutkan itu benar, maka itulah ghibah, tetapi sekiranya perkara itu tidak benar, maka engkau telah melakukan buhtan (pembohongan besar)." ~ Hadith Riwayat Muslim, Abu Daud dan At-Tarmizi.

      Ghibah maksudnya menyebut keburukan orang lain walaupun benar. Buhtan maksudnya memfitnah dan mengada-adakan keburukan orang. Orang yang mendengar ucapan ghibah juga turut memikul dosa ghibah kecuali dia mengingkari dengan lidah atau menerima dengan hatinya (yakni tidak menyampaikan cerita itu). Bila ada kesempatan, maka lebih utama baginya mengalihkan ghibah tersebut dengan pembicaraan yang lebih manfaat.

      Ghibah bukan hanya pada ucapan lidah, tetapi setiap gerakan, isyarat, ungkapan, celaan, tulisan atau gelaran yang berbaur hinaan. Mendengar ghibah dengan sikap kagum dan menyetujui apa yang dikatakannya, hukumnya sama dengan ghibah

      Delete
    3. Kalau ingat Tuhan jgn main bontot jantan.

      Delete
    4. pun begitu juga, kalau ingat tuhan tu jangan dok kutuk , keji dan hina kan orang ... tau....!!!

      Delete
    5. Orang yg main bontot jantan tu memang hina. Sehina2 maknusia. Nabi saw tidak mengaku umat. Tak kan penjubor nak diangkat jadi pm. Umat kena tau. Kena bagi tau. Supaya jgn jd jemaah kaum sodom.
      Mudah2an !

      Delete