KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 19 February 2015

DAKWAAN SIRUL TERIMA ARAHAN UNTUK BUNUH ALTANTUYA MENGARUT KATA NAJIB.




Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menganggap bekas komando polis Sirul Azhar Omar membuat kenyataan mengarut apabila mendakwa beliau bertindak mengikut arahan ketika membunuh model Mongolia Altantuya Shaariibuu.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri rumah terbuka Tahun Baharu Cina di Wisma MCA hari ini, Najib yang sebelum ini cuba dikaitkan dengan mangsa kes bunuh itu, enggan mengulas lanjut.

"Mengarut semua tu, mengarut," katanya sambil menggelengkan kepala.

46 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Kes ini ibarat kanser. Ia merebak perlahan lahan. Ramai yg dah mengelupor.

    ReplyDelete
  3. Sapo makan cili ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tergigit cabai burunglah tu. Kalau tak, masakan telinga terasa keluar asap. Punyalah pedas rasa mcm jantung pun berdenyut deras....

      Delete
  4. Sirul mana kenal altantuya.......yang kenal kan najib...malas nak cakap lah ...fikirla sendiri

    ReplyDelete
  5. Ada pekara aku tanya pada macai2 dan fitnah yg dibuat
    1)penah ke Altantuya di lantik sebagai selesgirl firma dcns Syarikat kapal dan kapal selam
    2)Siapa lantik altantuya jadi juru bahasa sedangkan firma dcns menjual peralatan di dunia dan mereka ada kebolehan mengunakan bahasa inggeris
    3)Siapa arahkan sirul kalau buka razak baginda itu sendiri, kenapa di bawa tahan ketempat lain bukan ia hanya boleh menerima arah dari pihak kementerian dalam negerj aje
    4)Siapa mengandungkan altantuya itu kalau bukan razak baginda, razak dan altantuya itu pasangan kekasih, betul ke altantuya mengandung
    5)Altantuya ugut razak dan razak ugut altantuya kenapa Kedua2 tak di kena tuduhan ugut
    ini aku tanya pada macai pkr ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adoiii. Susah nk jwb ni. Arghh..tian Chua ckp mcm tu kami semua ikut je la.malass nk pikir.
      Janji lawan tetap lawan!

      Delete
    2. Sekarang aku minta jawapan dari pkr itu sila bagi jawapan sebenar yg tulis itu,
      Pada macai
      1)tian Chua
      2)Anwar
      3)Rafizi
      Aku yakin diorang pasti jawab lawan tetap lawan Itu jawapan nya boleh di bagi

      Delete
  6. Memang mengarut si sirul nih.. Dulu nape x nk cakap. Skrg bila dah terseput mula la jaja cerita.. Hampehhh.. Jenis x bokeh dipercayai..

    ReplyDelete
  7. Tuya tu ade skandel dng razak baginda...kebetulan rapat dng nsjib.....

    ReplyDelete
  8. Pecat azmin.....musuh yg nak hancurkan legasi anwar ibrahim...

    ReplyDelete
  9. harap sirul buat video akuan bersumpah cepat2 dan simpan utk disebarkan apa bila tiba masanya.

    buat cept2 sebelum agen2 umno pi cari hang dan tamatkan riwayat hang.

    rasanya ada pihak yg simpati dgn sirul yg lepaskan dia ke australia, seperti juga ada pihak dalaman yg lepaskan Manohara dpd kurungan dlm istana tengku fakry.

    najib tidak akan tidor lena selagi sirul bebas.

    cepat buat video sirul.... buat salinan byk2 ..... sebar kdp org2 kepercyaan tp jgn sebarkan ke public dulu.

    tunggu masa yg sesuai dn terdesak baru sebarkan.

    org jahat tidak akan terlepas walau bagaimana rapi pun rancangan mereka. sebb Allah juga merancang

    shafee pun tidak akan terlepass. dia akan menerima habuannya bersama saifool nanti. tunggu saja la

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendubur tua kaki kelentong kuat menipu tidak akan telepas walau bagaimana rapi pun rancangan pendubur tua dan penyokong tegarnya. sebab Allah juga merancang.

      Delete
    2. Kami tunggu dan di serta dengan bukti siasatan sirul sila dedahkan, buat masa ini sirul tak ada pun nak bagi bukti ada di dalam negara dan luar negara.
      Lupa pesan kes liwat anwar itu ada bukti dna dan ada saksi di saksikan oleh orang jaga cctv boleh di jadikan saksi ,anwar tak telepas, anwar memang seorang peliwat

      Delete
    3. hujahlah apa pun, org umno takan diberi hidayh utk faham kes anwar ini.. sebb dh penuh najis liwat otak mereka

      Delete
  10. Tak lama lagi cerit liwat yang sebenar akan terdedah.......siap kamu yang terlibat akan panas pungkok

    ReplyDelete
  11. Org umno percaya sangat sumpah..setuju tu cepat2 bersumpah sirul rakam buat video dan sebarkan...

    ReplyDelete
  12. Akuan sumpah suh sumpah laknat kecut telo kokokokokiikiki....biasala akuan sumpah tu kerjja yahudi anwar dari dulu.klu tak spin dan penipu bukan snwar namenye.....hampehhh puiii

    ReplyDelete
  13. dah kalau tak penting buat apa sampai ke PM nak ulas,razak dah kata kes biasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul itu ,cuba kaorang baca atas wartawan tanya kes altantuya buat apa pm buat ulasan ia tak ada kena mena pun,
      Pkr pergi tanya lah razak baginda dan sirul
      Pkr pergi tanya kementerian dalam negeri tentang kes altantuya itu
      jadi pm jawab mengarut3

      Delete
  14. dah kalau tak penting buat apa sampai ke PM nak ulas,razak dah kata kes biasa..

    ReplyDelete
  15. Bila pula nak buat ROADSHOW penafian. Kan kes dah selesai

    ReplyDelete
  16. KALAU ANWAR SEORG PAKCIK JUAL GORENG PISANG DAN AJK UMNO, WALAU PUN LIWAT 100 KALI, TIDAK AKAN ADA KES PUN UTK NYA.

    SGT JELAS KES FITNAH LIWAT ADALAH KONSPIRASI POLITIK UMNU YG KEJI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti ada dan dengan sumpah laknat di dibuat siaful, anwar tak terlepas pun walapun dia di bicarakan mahkamah arab suadi

      Delete
  17. minta polis dan shafee mamak cari bulu dan DNA najib dalam serpihan altantuya

    pasti akan jumpa mcm dna lelaki Y.

    sekarang carilah DNA lelaki N hihihihih

    ReplyDelete
  18. Hihihi kelako la ko ni.Cari sekali DNA lelaki N dalam cipap penyanyi ZZ amacam? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha.ha.ha.bodoh apa kau ini tak pernah belajar sains Ke semasa pmr dulu dna ada dua jenis x dan y
      (y) lelaki
      (X)perempuan



      Delete
    2. anon 16:34

      apa lu bodoh sgt.... dlm pemerintahan umno ni DNA lelaki N pun ada. kalau dna Y adalah kod utk lelaki, kenapa terus dianggap anwar punya?

      boleh jadi dna Y dlm lubang saifool tu polis rodzwan yg punya sebb dia jumpa saifool sebelum saifool repot polis.

      patutlah kau sokong umnu, lurus bendul kayu jati rupanya.

      jom rakyat malaysia kita cari DNA lelaki N

      yg dlm cipap ZZ tu biar i yg carikan ... ehek

      Delete
    3. Kalau nak bcakap dgn Anon 16:34 tak boleh main koner2, dia tak faham, sbb dia hanya lulus PMR aliran sains shj, SPM dia fail. Ha ha ha ... Kelakor bebenor....

      Delete
  19. Anwar berkonspirasi dgn umno kerana melncap dn mengeluarkan airmaninya lalu dicalitkan dlm dubur sepul.

    ReplyDelete
  20. Hahaha ko yg bangang tu sbb sokong umno.najib sendiri cakap macai umno bangang.DNA lelaki N@Najib. bangang ooo bangang!

    ReplyDelete
  21. Hahaha ko yg bangang tu sbb sokong umno.najib sendiri cakap macai umno bangang.DNA lelaki N@Najib. bangang ooo bangang!

    ReplyDelete
  22. Sirul kene angkat sumpah laknat mcm najib dn sipul utk clear nama ...hee

    ReplyDelete
  23. SEKARANG MARI KITA SEMUA FOKUS KES ALTANTUYA..... disamping terus berusaha membela anwar.

    mari kita tunggu pendedahan sirul. kita tunggu video bersumpah sirul yg akan tersebar seluruh dunia.

    laknat utk semua konspirator dan termasuk hakim2 yg takutkan manusia lebih dr api neraka

    ReplyDelete
    Replies
    1. 20:23 mane lk ko tau ni?

      Delete
  24. Anwar masih x serik2 buat fitnah...mau bila keturunan dah bertukar wajah mirip muka macam beruk baru nak insaf.....sudah2 la anwar....ego bodoh sombong anwar bila nasib anak cucu jadi taruhan nnti jangann salah kan takdir tuhan pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la anwar ni... tak habis2 fitnah nafi liwat saifool, tunggula saifool jadi muka bontot baru anwar insaf

      Delete
  25. Nape le najib ni asyik kantoi je ....hee

    ReplyDelete
  26. Jgn ade yg termakan sumpah sudah le ...bukan ape takut guna name Allah utk tipu org je ...tk tau lah kalu najib, sepol dn datuk k berani ... nnti kite saksikn lh penyudahnye ...alkisah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuhan dah tunjuk dah. 2x merengkok masuk penjara. Cuma yg buta hati yg tak nampak

      Delete
  27. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete
  28. PD semua penyokong umno.... Ko ingat bila nuar msuk dlm majoriti rakyat akan sokong BN???? Ko paham x sbb apa pembangkang dpt sokongan majoriti???? Ekonomi makin teruk.... Hutang negara makin teruk.... Kos sara hidup makin teruk.... Menteri menteri cap ayam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni satu lg buta hati. Gelap ar seumur hidup ko.

      Delete
    2. Singapura yang kecil tu dah maju bertahun-tahun ke depan dari segi perkilangan, kesihatan, kewangan, pendidikan, perkapalan, pengangkutan dan pertahanan jangan cakaplah. Sebab apa? Sebab pemimpin dia dedikasi, anti rasuah, utamakan negara. Ini malai yang utama perut dan yang dibawah perut, buku akaun bank, sanak saudara, kawan se gaung yang lain itu kira belakang. Maka malai bertambah layu, bertambah bodoh, dan bertambah malas. Hidup bodoh sampai ke tua!!

      Delete
  29. Aiik teruk betul si mamat ni. Orang baru kata nak pergi pasar borang selayang nak beli cili api singgit dia pulak tiba-tiba melolong kepedasan. Apa sudah jadi? Meghoyan ka!!!

    ReplyDelete
  30. Kalau dikaji secara bijaksana,polis dua ekor memang tiada motif yg kukuh utk bunuh atlantuya tu....diorang baru first time kenal,dan tak pasal2 bunuh pompuan tu...polis kan ada SOP....kecuali polis dua ekor "apa2kan" dulu antlantuya,lps tu baru bunuh nak tutup rahsia.kot?....

    ReplyDelete