KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 17 February 2015

KEADAAN MANGSA BULI SEORANG PENUNTUT SEKOLAH RENDAH TERSEBAR LIGAT DI ALAM MAYA.




Lagi Kes buli...

SEKOLAH KEBANGSAAN BECHAH DURIAN, PASIR MAS, KELANTAN.

Mangsa, Arif Bin Ahmad Jani, 10thn..

Bermula kejadian selepas waktu rehat, semua pelajar dari kelas 4 pintar diminta ke perpustakaan. Mangsa dalam perjalanan ke perpustakaan dihalang oleh dua orang rakan sekelasnya dan diheret ke kelas.

Mangsa dipaksa untuk duduk dan dipegang tangan ke belakang oleh Pembuli(1).., terus diguntingkan rambut oleh Pembuli(2) sampai botak dan ada kesan luka di kepala.

Mangsa tidak dapat melepaskan diri kerana dipegang kuat tangan ke belakang, mangsa menangis meminta tolong tiada siapa yg mendengar. Harap dapat disiasat.

33 comments:

  1. Kelantan tu jgn sebut kuat sgt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini mesti kerja anak orang umno bangsat ni

      Delete
  2. Smua mansuh..itu x boleh..ini x boleh..smpai nk ajar anak pun ssah. Bkn stakat buli...samseng, gangster pn dh trlalu ramai d kalngn planar.. Rokok tu dh trlalu biasa dh...per kt MoE kt..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak bapak sekarang pun takut dgn anak2 tu yg jd mua tu sepatutnya sivik bermula dr rumah dan diharap para guru2 tak kiralah mengajar apa sekali pun selit2kanlah pelajaran sivik pd murid2 tak usah tunggu mata pelajaran tu baru nak ajar sebab dah teruk sgt dah kelakuan.

      Delete
  3. Ini srmua prngaruh IS Malaysia ...anarkis dan ajaran papa mesia brother anwar bin ibrahim.....PasMa pun terlibat....kikiki.....

    ReplyDelete
  4. bnda ni jadi sbb bapaknya kuat mendemo dan merusuh...anaknya membuli. tu sbb jgn bwk ank2 nk merusuh. kn menyusahkn semua pihak....jahat ni. nnti besar merompak meragut merogol membunuh plak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan lepas bunuh letup lak tu...

      Delete
    2. mendubur dulu..x kn lupa kot...jijik btol kaum pendubur nih...keh..keh..keh..

      Delete
  5. Mana lebih jahat...rogol dan letup..atau meliwat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meliwat kat Msia kena guna KY Jelly.

      Delete
    2. guna c4 bunuh org tu amalan mulia-kata macai

      Delete
    3. bila pemimpin jenis nya begitu , maka rakyatnya pun ikut begitu...

      Delete
    4. kaum pengikut pendubur tegar kata gunalah KY jelly x berkondom...gunakan tanpa was was...keh..keh..keh..

      Delete
    5. ky jely jenama saifool..hahaha

      Delete
  6. org2 bodo bn je pcaya liwat...kahkahkah.sesuai spt kata tun madey

    ReplyDelete
    Replies
    1. org2 bodoh yg mudah tipu dn dijubo je yg percaya ngan ckp nuar aljubo altaik..kih kih kih..

      Delete
    2. lg bangang jdi tunggul bakar lilin dpn pnjara s.buluh...siang mendemo...x profesional btol....keh..keh..keh..

      Delete
  7. macam sekolah takde cikgu jer... paling tidak pun tukang kebun, tukang sapu, pak guard ke... pergi mana habis depa ni yerr... tido ker..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lg..turun ceramah si toyol betina tu..x kn x tau kot..pastu sibuk mendemo dn merusuh...ala2 ultraman....haa..tu la jdik kes buli...jgn besar esok jdi pendubur tegar dh la kn..kn..keh..keh..keh..

      Delete
  8. Kelantan... penonton pornography kedua tertinggi & pengidap HIV/AIDS teramai...and this is new?!?!

    ReplyDelete
  9. Kalau ikut hukum sejarah kerajaan negeri melaka ''anwar itu patut kena sula pada bontot disebab liwat yg dilakukan supaya dia mati dalam keadaan diliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. pendubur di pertahankan di jaga taraf profesionalnya...yg ni bukan hukum sejarah...yg ni hukum pkr aka pendubur tegar semalaysia...keh..keh..keh..

      Delete
    2. klu ikut hukum sejarah kerajaan Melaka zaman dulu-dulu sepol patut diberi anugerah gelaran datuk. mcm shahruk khan.

      Delete
  10. eee.geram nya aku ...
    semakin kita orang balun sinuar , semakin kita kutuk, semakin kita hinakan dia tu , masih ada lagi orang yg sokong dia .tengok lah ceramah tu ,walaupun dia dah dok kat dalam tapi ada lagi orang yg hadir... patutnya bila kita balun dan belasah habis2san begini , takdak sekor pun yg hadir dengar ceramah tu... eee geram betul la aku... nak buat macam mana ni weh . hoi macai2 semua, tolong la aku ni... nak buat macam mana niii.... . maka kamu hey macai2 sekelian mulai saat ini ada lah di kehendaki bersatu tenaga bertungkus lumus berganding bahu dan mengerah sehabis kekuatan dalam usaha membalun dan membelasah nuar, bior sampai takdok sekor pon penyokong nuar tu ... ada faham... nanti gaji pokok dan ot kamu akan naik hai macai2 semua...

    sekian terimakasih
    saya yg menurut perintah
    ketua kanan macai

    ReplyDelete
  11. Setelah merogol meliwat kemudian meletup lps tu jd pemimpin no 1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu d letupkan sepol tu dgn c4 mesti x duduk d sg buluh kan...

      Delete
    2. Jangan cakap nak letup si sepol tu. Nnt kena dakwa bwh akta C4. Sepol tu saksi yg boleh dipercayai. Wlpun ada ky jelly tp nuar ttp bersalah.

      Delete
    3. jangan...jangan...tapi kalau terpaksa nah ambil ni ky jelly gunakan tanpa was was.......hahaha.....bangang

      Delete
  12. Buli di dalam sekolah berlaku adalah guru guru sekolah itu yang cuai..

    harap maaf.

    mahayuddinmohamedmat

    ReplyDelete
  13. Kalaulah ada lagi bandingan binatang yang lebih bodoh dari lembu...maka para macai yang sering meratib liwat dan dubur tu sudah terang lagi bersuluh lebih bodoh dari binatang tersebut...dan lagilah lebih jauh kebodohan dari lembu kerana lembu sendiri merasa pelik kenapa manusia ada yang lebih bodoh dari kaum lembu kerana percaya pada cerita dongeng...kaum umporno ibarat percaya cerita liwat seperti cerita unta boleh masuk dalam lubang jarum keh keh keh

    ReplyDelete
  14. Jika ikut Akta Kanak-Kanak, pengurusan sekolah bertanggungjawab sepenuhnya terhadap keselamatan, kebajikan, kesejahteraan, kestabilan emosi. Mereka perlu ada kaedah intelligence utk hidu kewujudan kumpulan nakal luar biasa dalam ekosistem sekolah. Jika insiden seperti ini kerap dilaporkan berlaku dlm sekolah, imej KPM turut tercemar. Kes ini bukan suatu takdir tapi kelemahan manusia. Agaknya proses & prosedur membaca doa waktu perhimpunan pagi tak menepati indeks shariah.

    ReplyDelete
  15. Elok lah si nuar tu bersemadi dlm penjara sg buloh tu. Kifarahj Allah swt.

    ReplyDelete