KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 18 February 2015

PIC OF THE DAY .... KEPIMPINAN MELALUI TELADAN ... KETUA POLIS NEGARA DAN ISTERI BERATUR DI KAFETERIA INSTITUT JANTUNG NEGARA (IJN).




Biarpun jawatannya sebagai Ketua Polis Negara, namun peraturan tetap dipatuhi tanpa mengharapkan sebarang layanan istimewa.

Suatu contoh teladan yang amat baik untuk dipatuhi dan diikuti oleh anak-anak buahnya tidak kira apa pangkat dan jawatan sekali pun dalam PDRM.


Gambar diperoleh dari Page Tabik Polis ini menunjukkan Ketua Polis Negara dan isteri berada di Institut Jantung Negara (IJN) bagi menjalani pemeriksaan berkala dan sedang beratur di kafeteria seperti pelanggan yang lain.

9 comments:

  1. ahli2 pendubur semalaysia...sila beratur di dpn penjara s.buloh dgn tertib dan bersabar tau. jgn bakar lilin...bakar sampah..tuk menghalau nyamuk yg berkeliaran. sila patuhi arahan.

    yg nenjalankan tugas

    ajk dubur
    s.buloh

    ReplyDelete
  2. Sang nyamuk: aku baru cucuk sikit dh mengeluh si pejuang jubor ni.caitt!

    Yg dulu dia pi cucuk jubo org tak pikir ke.

    Fakta bukan auta atau pun password mokhtar:

    DNA yg ditemui DLM rektum dubur saiful ialah berbentuk sperma airmani. Bukan DNA dr Gigi, peluh atau bahan lain. Diulang airmani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Air mani sape ya???

      Delete
    2. Airmani karpal singh

      Delete
  3. Zack Permatang Pauh18 February 2015 at 20:45

    Kesian pd mak bapak macai-macai yg bangang ni. Klu dulu kecik-kecik mampus kan senang. Tak la menyusahkan org. Confirm PMR pun kantoi ni. Lain org cerita, lain dia berbicara..kesiannya...tp klu dari puak yg cari makan tu, 2 ringgit pun sapu..dosa tolak tepi, janji masukkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian pd rakyat malaysia. Kalau si nuar tu kecik2 dh mati dah besar takda lah dia meliwat.

      Delete
  4. Kalau mak bapak tak ajar hal ugama atau tak titik beratkan hal ugama kepada anak-anak atau pun anak tu memang dah tak berugama bila besar maka mencarut dan berkata lucah tidak menjadi ape-ape. Dah biasa. Memang perangai melayu asli.

    ReplyDelete
  5. Yang sebenarnya pada saya melalui pengalaman bagi penjawat awam yang berpangkat tinggi dan bergaji besar mereka patut diberi keutamaan. Bukan tujuan membodek dan . Mereka tak kena mengena pun dengan saya hujah saya ialah gaji mereka dibayar dari cukai yang dikutip dari rakyat. Lagi cepat mereka dilayan lagi cepat mereka belah. Bayangkan kalau mereka beratur di depan kaunter bank atau JPJ atau atau hospital dan sebagainya. Kalau gaji mereka 30 ribu sebulan ia jadi satu ribu sehari. Satu jam berapa? Itu belum lagi gaji pemandu dan gaji bodyguard. Jadi jawab nya orang-orang macam ni elok dilayan cepat-cepat supaya ia balik ke pejabat buat kerja. Jangan nak melabun berjam-jam depan kaunter. Selalunya macam nilah. Nampak cantik beratur tapi menghabiskan duit dan masa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa kena mengena dengan gaji?? kalau urusan peribadi pasti dia ambil cuti..

      Delete