KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 13 February 2015

GAMBAR-GAMBAR PERDANA MENTERI MEMBERI PENGHORMATAN TERAKHIR KEPADA ALMARHUM TGNA ... TAKBIR!!!!!


28 comments:

  1. Pemimpin islam..
    walau di cemuh...
    walau di ludah...
    walau di maki...
    tetap mendoakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab ugama kita ketepikan fahaman politik

      Delete
    2. Alhamdulillah dia datang melawat.
      Patutnya masa hidup dulu dah datang melawat dan mintak maaf.

      Delete
  2. Politik itu islam..
    islam itu politik...
    tidak boleh pisah...
    almahrum nik aziz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang terpengaruh dengan yahudi atau pun tak yakin dengan ajaran nabi saja yang kata ugama suku politik suku.

      Delete
  3. Orang yg dimusuhi....dikafirkan. ...dicemuh di tohmah dan difitnah atas nama saudara seislam datang berziarah dan berduka....PasMa yg dijulang dipuji tak kunjung hadir....pada orang PAS ada mata lihat...ada otak lu fikir srndiri.....alfatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mufti khorosani tak datang ke? Jimal khir datang tak? Moiden yg bayak maki tu tak datang ke? Nazri mat selan hisam hasan malik zaid midi sabri dll tak nampak pun? Kata islam sangat.

      Delete
    2. Kerana malaikat akan bertanya
      "Siapa saudara kamu"...
      Jawab nya ahli pas saje tau...

      Delete
    3. Khalifah LGE tak dtg tulung baca doa ke...
      mustajab doa nya..cepat masuk syurga

      Delete
    4. Cakap biar berfikir sikit bro..jgn smpi jatuh akidah

      Delete
  4. Yang tak suka tak payah datang tak payah takziah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi satu jangan nak berlagak sedih. air mata buaya besar punya!!

      Delete
  5. takyah cuba nak menyiram minyak keatas api la yerr.... nanti terbako hangus jubo tu kan, naye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jobu dah di bawak lari pg buloh river inn...

      Delete
  6. Anon 12.06
    Cukup la big leader dtg mewakili semua dah tu....omak ko pun dah pandai takbirrr....kikiki

    ReplyDelete
  7. Mana anwar Berahim? Kalaulah dia tak dipenjarakan Dan terlepas at as liwat sukasama suka pasti dia akan hadir..

    ReplyDelete
  8. Kalau kawan2 semua seorang yg selalu istiqomah di masjid atau surau berjemaah solat fardu.. tentu saudara2 semua takkan mengeluarkan perkataan2 yg keji.. tanyalah diri sendiri.. ingat pd diri sendiri juga.. solat berjemaah adalah wajib bg seorang lelaki begitu juga tazkirah bila berkesempatan dan tidak uzur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...tnya juga diri kita sndiri selain mengeji ulama, adakah bekalan kita sudah cukup utk brtemuNYA...

      Delete
  9. Tok2 guru yg kerja nya 24 jam kat masjid pun lagi dahsyat perkataan2 keji nya....
    kami ikut tok guru je.. apa salah nye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya kamu ikut Tok Guru yang sesat

      Delete
    2. Haha..agak2 siapa tok guru sesat tu ye yg keje dok boddow maki org je...

      Delete
  10. yg atas duk komen sume as Anonymous..letak nama la kalo brani ngat bkata2..duk komen bodo2 jer korg nie..yg sudah tu sudah la..TGNA n Hasbullah Awang slamat da menemui Pencipta..Kita ni tatau bile..Jaga Mulut, Jaga Perkataan, Jaga Tingkah laku, Jaga Diri. Islam agamaku x kisah parti ape skalipon korg ni. Kite sume same disisiNYA.meluat plak bc komen bodo2..hurm..your language describe urself.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tok guru yg language mcm tu jugak le yg ko ikut ye..

      Delete
  11. Setuju mizz Rubi, kene ngan dorang semua baru tau tinggi rendah nya langit, mulut macam puaka, semoga Allah ampuni n buka hati untuk melihat kebaikan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi cakap org puaka tu elok la pulak bahase ye...

      Delete
  12. Jgn ingat guna nama anonymous--malaikat tk mcatat kata2 keji dn jelek anda... Tulisan anda gm aran hati dn iman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ekau sendiri masuk kandang babi lopeh tu ekau kato busuk.
      Bodoh ekau ni jang.

      Delete
  13. Rendahnya akhlak kita sebagai muslim...aku selalu dengar budak2 menjerit "wey ko pegi sana bodoh...hekk alehhhh....ko pe hal..." dan macam2 lagi...inilah generasi yang longgar akhlak longgar iman longgar budi bahasa malah longgar agama kalau tidsk ditegur / diperbetulkan

    ReplyDelete