KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 26 February 2015

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA ADUN PALOH DATUK NOZULA MAT DIAH ... SEMOGA JODOH KEKAL SEHINGGA AKHIR HAYAT.




14 comments:

  1. Kenduri kahwin Nurul Izzah tak payah ada jamuan makan. Tetamu semua dapat lilin toncit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julap cap lilin. Lawas tetap Lawas

      Delete
    2. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya katiman dari surabaya kerja tki di malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu..saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu, bagaimana keadaan anak dan istri. sesulitnya pada saat itu sampe saya di tinggalkan sama keluarga..karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Bila butuh angka togel ghaib yg sudah kami buktikan hubungi MBAH WITJAKSONO DI 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
      KLIK=> http://togelsingapu.blogspot.com

      Delete
  2. Omak bila lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia Dah lama menikah!!!!!! Anak bongsu Dah graduate medic.

      Delete
    2. Mesti kerajaan PKR Selangor sponsor kan? Kan? Kan? Tak pun duit omak kau yg byk tu sendiri ha ha ha maklumlah orang PKR mana mau scholar N Uni Melayu.x De kelas cam nurul ijjah cakap. Muaha ha ua

      Delete
    3. BN yang sponsor...Baju pengantin itu lebihan kain bendera BN...

      Delete
  3. Alhamdulillah...prkahwinan dpt menghindarkan diri drpd melakukan homoseksual. Syukur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hooooiii biru pekat hoooiii. Entah2 darah pung biru jugak.

      Delete
  4. Waiiii....pakai keris tu!
    Lepas ni boleh bersilat pakai keris pulak dalam dewan mesyuarat dun kelantan
    Tak payah main terajang2 lagi
    ha...ha...ha...
    Apa2 pun...SELAMAT PENGANTIN BARU

    ReplyDelete
  5. Ishkkk...badan sedap no...jenuh gomoi la....supply viagra dan tongkat ali dah cukup....

    ReplyDelete
  6. baju pom biru karat

    ReplyDelete
  7. mana dapat sarong pulak mamat nih, biasa kakas ni berahi keris talanjang
    apa pun salamat nganten baru dan selamat menikam, pake keris asli weh

    ReplyDelete