KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 18 February 2015

INFO PALSU: KPN ARAH PECAT ANGGOTA RAKAM AKSI WANITA BOGEL DI BALAI POLIS



Polis Diraja Malaysia (PDRM) telah mengesan sebaran maklumat melalui akaun Facebook Informasi Malaysia Kini yang memaparkan gambar seorang wanita bogel di sebuah balai polis dan mendakwa Ketua Polis Negara akan memecat anggota polis yang merakamkan aksi tersebut.

Hasil semakan mendapati kejadian tersebut berlaku di Moscow, Russia, di mana gambar tersebut dimuat di laman http://www.ohmedia.my/2015/02/polis-rakam-aksi-wanita-gila-berbogel-html.

Tindakan pihak yang memuatnaik berita palsu tersebut dilihat sebagai satu perbuatan yang tidak bertanggungjawab, boleh menggelirukan masyarakat dan berupaya mencemar imej PDRM

Masyarakat dinasihatkan agar tidak menyalahgunakan media sosial dengan cara yang boleh menjejaskan keselamatan dan ketenteraman awam. Gunakanlah ia dengan bijak dan berhemah untuk kebaikan bersama.

ACP DATIN ASMAWATI BINTI AHMAD
PENOLONG KETUA URUS SETIA KPN
KOMUNIKASI KORPORAT
BUKIT AMAN

30 comments:

  1. Pecat azmin dari parti PKR sebelum terlambat.. .apa nak jadi jadilah......kan slogan anwar yg terakhir....Pecat azmin bermakna kemrnangan pada dinasti anwar ibrahim

    ReplyDelete
  2. Zack Permatang Pauh18 February 2015 at 20:38

    Kesian pd mak bapak macai yg bangang ni. Klu dulu kecik-kecik mampus kan senang. Confirm PMR pun kantoi ni. Lain org cerita, lain dia berbicara..kesiannya...

    ReplyDelete
  3. Kesian kpd man bapak anuwar ibrahim ni.kalau kecik2 mampus dah tentu dia menggunakan kotenya menjubo dubur lelaki Serra tidak meninggalkan sperma airmaninya dlm bontol Seoul , sukma , azizan.
    Juga tidak menggunakan tangannya mencubit menggentel tetek sepul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu buat road show. kenapa khairy pon ikut sama jd bodoh ni?

      Delete
  4. Azmin musuh dalam selimut parti PKR....kroni azmin sudah pasang angan2 ubtuk menguasai PKR....dibawah kuasa Azmin konco konco jadikan anwar batu loncacatan untuk meraih kuasa....masa untuk bertindak....azizah pecat azmin sebelum azizah tersingkir dari president parti PKR....

    ReplyDelete
  5. pusat urut mcm cendawan tumbuh.. jantan jugak yg ko nak ye....ishh..ishh...

    ReplyDelete
  6. Apa saja omak kau post....macai akan komen pasal anwar pkr saiful jubur liwat....itulah yang diulang2 senakin galak pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi Ada sekeluarga yg tak pernah menerima kesalahan liwat yg telah pun terbukti, selagi jijah yg tak percayakan Allah yg telah memakbulkan doa kami utk tunjukkn kebenran semenjak 2008, selagi itulah kisah juburi akan respon.

      Delete
    2. Siapa yg nak percaya... skrip kes 1998 diulang kembali. rakyat bukan bodoh. yg bodoh ramai dlm umno shj. Cuba lihat apa musibat yg menimpa Agustin Paul... apa yg Azizan terima..apa yg Arifin jaka terima..insaflah..

      Delete
  7. Dengan kegemaran Anwar meliwat dan disokong oleh orang PKR, adalah dikhuatiri jenerasi kanak2 PKR akan berangapan bahawa meliwat bukan satu kesalahan kerana bapa mereka sendiri menyokong pemimpin peliwat. Jangan salah kan sekiranya anak anda akan menjadi jenerasi homoseks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak2 kecil pun pandai buat rumusan ttg kes nuar. mereka kata orang tua liwat orang muda..kenapa orang muda tak melawan? kenapa orang muda bawa ky jelly sebagai pelincir?

      Delete
    2. Hal penyakit ketagih kesedapan jubo..hal suka jadi gay..hal kaum nabi luth tak Kira muda atau tua.

      Delete
  8. Betul. Selagi jelajah yg anak beranak tu buat.
    Tan sri shafiee pun jelajah jugak.

    Kita tengok anjing2 nuwar menggelupur

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shafiee ni sapa. Tak malukah bila bekas peguam negara perli..berkaitan kes 1998. Bila mahkamah dah jatuhkan hukuman .. semua hakim dan pendakwaraya tutup mulut. Sebagai org yg arif dlm undang2 .. tak perlu jd macai umno. rakyat akan jd lebih curiga dlm sistem kehakiman negara

      Delete
    2. Azizah ni sape.nurul izah ni sape?lawyer ke. Tak mengaku dan tak percaya ke bhw Allah telah perkenankan prmntaan rakyat yg berbelas tahun mtk ditunjukkn kebenaran?

      Lagi may jelajah tegakkan kote yg busuk meliwat.

      Delete
  9. Replies
    1. nuar aljubo pun pernah bogel telanjang bulat dngn cina doll.

      Delete
    2. Bagaimana pula kes menteri umno dgn ziana di Port Dickson... dengar khabarnye pegawai agama yg tangkap menteri tu dibefhentikan kerja?

      Delete
    3. Bila tu. Ye ke. Hear say.

      Delete
  10. Omak ko siri jelajah peguam safee abdullah yg dulu bicara tertutup dah dibuka dan didedahkan....9 kali sepol dijubo anwar...3 kali puting sepol diramas anwar...sepol sapu krim KY jelly di kepala butuh anwar sebelum kepala butuh anwar buat rempuhan..hskim soal bila last sekali anwar bejubo dengan azizah beberapa minggu yg lalu....puiiiii macsm tak sakit pinggang pulak puiiii.iiiii....teruskan jelajah bersama hakim safee abdullah....mcm ni nk jadi PM mesia....kimak ptuiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sistem kehakiman negara biarlah neutral. Tegakkan keadilan. Bila dah dijatuhkan hukuman kes ditutup rapat. Tak perlu buat road show. Ni orang politik ke atau pengamal undang2. Kalau ada kecenderungan nak berpolitik.. masuk bertanding. Minta umno calonkan bertanding kat Permatang Pauh. Kita lawan. Tengiok rakyat percaya kat pembangkang ke atau kat umno!

      Delete
    2. Betul tu. Dah saksi pun tak panggil. Dah peguambela pun tak nafikan DNA airmani tu bukan nuwar punya. Dah masuk jel maka tutup rapat jgn kecoh2 jelajah nak freedom wahai keluarga nuwar. Dok diam2 dah la.

      Delete
  11. Omak kau.kau nak kau cerita nurul izzal menipu konon nya baru masuk penjara 3 Hari anwar samakin kurus, Progaram pelansingan apa yg disediakan oleh penjara sungai buluh rakyat semakin2 progaram pelansingan kurus kan badan itu, mungkin omak kau boleh masuk progaram pelansingan badan di sediakan di penjara sungai buluh itu

    Anwar makin kurus, berpuasa tapi bersemangat, kata Izzah: http://youtu.be/HYPdHZpBxYc

    ReplyDelete
  12. ANWAR BOHONG SAKIT PINGGANG

    Sebelum ini juga, Anwar pernah membuat kenyataan pada media bahawa dia mengalami sakit pinggang. Justeru itu, bagaimana pula dia boleh dikatakan mampu meliwat seorang lelaki yang muda darinya.

    "Dia sendiri yang 'kantoi' tak sakit pinggang. Apabila di soal siasat bila kali terakhir Anwar bersetubuh dengan Wan Azizah, Anwar cakap baru beberapa minggu lepas dan beliau juga disoal mengenai posisi yang dilakukan.

    "Jadi, bagaimana seorang yang dikatakan sakit pinggang boleh bersetubuh dan melakukan beberapa posisi dalam hubungan seks?," kata Shafee kepada penonton yang hadir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut pun masa awal perbicaraan dulu Anwar beriya-iya sangat mahu ia dijalankan secara tertutup.

      Delete
  13. Dalam sesi dialog terbuka yang dihadiri lebih 200 orang itu, Shafee turut mendedahkan bahawa Anwar turut meminta dan bertanya kepada Saiful sama ada boleh mengadakan hubungan seks dengan tertuduh pada hari kejadian.

    "Can I F**K you today?" tanya Anwar pada Saiful

    Bagaimanapun, Saiful menolak permintaan ketua pembangkang itu dan ini menjadikan kes liwat itu sebagai tanpa kerelaan mangsa pada hari tersebut.

    “Seksyen 377B Kanun Keseksaan sekiranya (Mohd Saiful) melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun.

    “Manakala Seksyen 377C Kanun Keseksaan menyatakan jika dilakukan tanpa kerelaan (Mohd Saiful), pesalah boleh dipenjara tidak lebih 20 tahun,” jelasnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sepol bawa ky jelly.. itu maknanye paksa ke?

      Delete
    2. Oohh. Jadi tak paksa la ye.
      Ini bermakna suka sama suka menjubo la kan si anwar.
      Memang pak liwat patut kita angkat sebagai pemimpin sebab dia meliwat secara suka sama suka.

      Delete
  14. Macai2 umnoo dengan diketuai paria sapeei e dollah meniaga liwat...kalu jual difelda bolehla sebab makcik2 felda suka beli cerita2 bangang nii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makcik Felda pun dah tak mau percaya.. duit BRIM tak dapat. Dlm sistem kata lulus.. tengok dlm bank tak ada fulus. dah ada orang umno yg rembat..kesian

      Delete