KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 17 February 2015

WAJAH TERKINI ANWAR SETELAH DIHUKUM PENJARA LIMA TAHUN.




Anwar Ibrahim kini berada di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Jalan Duta kerana menghadiri sambung perbicaraan kes sivil beliau menyaman RM100 juta Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman.

Jika dilihat pada gambar nampak jelas wajah Anwar ada sedikit cengkung.


Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang menjalani hukuman penjara, 'muncul' hari ini di Mahkamah Tinggi untuk memberi keterangan dalam kes saman fitnah yang difailkan olehnya terhadap Menteri Luar Datuk Seri Anifah Aman.

Anwar yang memakai kemeja putih dan berseluar hitam diiringi beberapa pegawai penjara serta anggota polis, tiba pada 8.50 pagi.

Isterinya Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, anaknya Nurul Izzah, Nurul Nuha, Menteri Besar Selangor Mohamed Azmin Ali dan beberapa pemimpin parti pembangkang turut hadir di bilik bicara.

Anwar dibawa oleh pihak polis dari Penjara Sungai Buloh setelah dijatuhi hukuman bermula 10 Feb lepas setelah Mahkamah Persekutuan mengekalkan hukuman penjara lima tahun terhadap Ketua Pembangkang itu kerana meliwat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 2008.

Pada 27 Ogos tahun lepas, Anwar selesai memberi keterangan dalam kes saman tersebut namun dipanggil semula hari ini selepas Mahkamah Tinggi membenarkan permohonan Anifah untuk meminda pernyataan pembelaan tambahan berhubung dakwaan Ketua Pembangkang itu menawarkan RM100 juta kepadanya untuk melompat parti.

Dalam kes yang didengar di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman Siti Khadijah S. Hassan Badjenid ini Anwar diwakili peguam Razlan Hadri Zulkifli manakala Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah, mewakili Anifah.

Perbicaraan penuh kes tersebut, bermula 25 Ogos tahun lepas dan berakhir pada 26 Dis, selepas Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi, yang merupakan saksi terakhir defendan (Anifah) memberi keterangan.

Bagaimanapun selepas saksi itu selesai memberikan keterangan, Anifah membuat permohonan untuk meminda pernyataan pembelaan tambahannya.

Anwar mengemukakan saman terhadap Anifah pada 27 Mei 2009 kerana mendakwa kenyataan anggota Parlimen Kimanis itu pada sidang media di Washington, pada 16 Mei 2009, yang turut dihadiri Setiausaha Negara Amerika Syarikat yang ketika itu Hillary Clinton, telah mencemarkan nama baiknya.

Ketua pembangkang itu mendakwa Anifah menggambarkan beliau sebagai seorang yang tidak layak untuk memegang sebarang jawatan politik atau apa-apa jawatan dan berbahaya kepada masyarakat Malaysia.

Anwar juga mendakwa bahawa kenyataan defendan yang dilaporkan secara meluas dalam media tempatan dan asing, telah menimbulkan fitnah terhadap perwatakannya dan secara langsung dan tidak langsung menggambarkan beliau sebagai seorang yang tidak beretika, tidak berprinsip dan rasuah.

22 comments:

  1. Wajah seorang lelaki yg telah nenggunakan kotenya utk menjolok dubur demi kepuasan batin..tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alo brader jgn fitnah orang. ITU sifat orang fasik yg menfitnah sipolan2 berzina. Kau nak maki orang nepotism ka, salah guna kuasa ka okey lahhh.

      Delete
    2. Aku benci Anwar tapi still jgn sebut kisah2 yg aib. Kalau kau maki Anuar De Facto bangang pun tak pa sebab memang betulpun.

      So anon 9:45 bertaubatlah kamu. Ikut hukum Islam kau kena sebat sebab menuduh Tampa saksi.

      Politik2 juga. Ugama kena jaga juga

      Jeff Ulu Yam
      Reformist Originel

      Delete
    3. Kau adalah seorang saksi yang telah terlibat dengan kejadian tersebut sebab kau telah saksikan dengan mata kau sendiri.ketika itu kau tolong bukakan seluar yang kena liwat.DAN sekiranya kau tidak lihat maka kau telah FITNAH orang,sekarang kau tunggu balasan di dunia selagi kau tidak minta maaf kepad orang yang tuduh.hidup kau tidak akan tennang selepas ini,kau akan dikejar dengan kebimbangan ,perassan takut kau akan menghantui kau.tidur malam kau tidak lena.siang kau akan takut dengan bimbnag kemalanagn.DI AKHIRAT tunggu siksa kubur,NERAKA itu hak Allah.Tunggulah

      Delete
    4. Oooo nuwar cuma melancap je.lalu dimasukkn DNA sperma airmani DLM dubur sepul guna lidah je.

      Delete
    5. Nak tunngu konek masuk dlm cipap dn jubor abislah Susah la camni. Xguna la Ada pengadu mangsa jenayah. Susahla nk charge zina DLL. Bodoh punya budak xbljr undnag2

      Delete
    6. Tu la. Lainkali baca alasan penghakiman dr peringkat mahkamah tinggi sampai peringkat rayuan.
      Mengangkat oenjenayah liwat jadi pemimpin tunggulah lab KO kt neraka. Talk boleh tido xsenang duduk jgk la KO.hehe

      Delete
    7. Jolok dubur Mak ko!!!hi!hihi

      Delete
  2. Dia ni ada persamaan dgn Ibrahim Ali Dua2 ada Beraheem dlm nama depa, dua2 bekas Ahli berpangkat dlm umno dan di pecat. Cakap tak serupa bikin, dua2 bekas student leader, memperalatkan PAS banyak lagilah.

    Kalau korang rindu kat Abang Non, pi jumpa Mamat Beraheem ni Nurul Izzah boleh dapat bapa angkat tu. wachaaaaaa. Wussshhh dapat mentor pasir masa mareii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beraheem mana beraheem, kalau aku tak larat nanti tolong cari Beraheem kat Kelantan. Dia boleh tolong PKR.

      Delete
  3. Tersenyum saya mendengar komen seorang sahabat PKR. bila mendengar bahawa bila Mahkamah menolak rayuan Anwar dan menghukum dia ke penjara, pasti pakatan pembangkang akan menang PRU-14 dengan sokongan 60% rakyat.

    Dengan sinis dia berkata, ' Padan penyokong PKR relax saja bila de facto disumbat ke penjara, sebab tak payah kerja teruk dah, pasti menang PRU-14 nanti'!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan sesi Rakyat hakim.negara tak laku. Ramai orang rendah IQ dlm PKR. TenQ for informing

      Delete
  4. Apa lagi Nurul Izzah, masa nilah kau bertanding Kat DUN Melur. Lepas tu kao suruh mb Kelantan blahhh dan calonkan diri kao Jadi mb

    Bapak kau kan dulu pecat TSKI nak bagi jawatan kat Mak kau. Lepas tu bapak kao pura2 tak tau kira. Lebih Dari 2 jawapannya satu.

    Kao buat lagi ni Abuya Arqam tabik spring kat kao
    Takkan takut.

    Last skali Aku salute kat bapak kao punya goreng, habis Adding, mso, tulang Besi, Greenboc, kedahlanue percaya. Kalau kao ada resepi goreng orang, cakap kat Aku okey, boleh buat skim piramid. Ialah banyak mangkuk yg percaya.

    Jesse Labu N9ers

    ReplyDelete
  5. Terhot, cuba baca kat internet. Copy n paste link dan baca

    http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/anwar-explains-support-for-israel-to-nik-aziz

    Kita sensitive bila Gaza diserang. Sila baca dan faham. Info dari The Malaysian Insider yg pro PR tu. Ini bukan saya tulis tapi dari petikan The Malaysian Insider.

    Saya sedih pemimpin Insan Kamil lagi mutakammil menyatakan benda positive terhadap regime Israel. Lepas baca mesti terkejut badak Ramai kita dah tak makan burger fast food kerana kasihkan kepada Al-Aqsa. Adakah kita akan toleransi dengan jenis macam ni. Sori Bro !!!!!!!! aku dah boikot retorik kamu. Nahhhh cuba jawab sapa yang penipu. Mamat ni atau WSJ dan Malaysian Insider. Cuba baca petikan Malaysian Insider dan Baca WSJ

    http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/anwar-explains-support-for-israel-to-nik-aziz

    Last month, WSJ had quoted Anwar as saying in an interview that he supported “all efforts to protect the security of the state of Israel.”

    But the newspaper said Anwar stopped short of saying he would open diplomatic ties with the Jewish state, a step the former deputy prime minister said remains contingent on Israel respecting the aspirations of Palestinians. He had come under heavy fire from Umno before the PAS Ulama Council also demanded a retraction.

    ReplyDelete
  6. Liwat dah berlaku.
    DNA yg Ada dlm jubo sepul ialah DNA airmani sperma.lelaki y. Inga!. Bukan DNA peluh atau lain2 DNA yg dicalit kt dlm.
    Bila check DNA sperma tu ialah DNA lelaki penjubo iaitu anuwar Ibrahim altaik.
    Ini fakta.

    ReplyDelete
  7. betul itu ,Mungkin ramai macai pkr tak tahu maksud lelaki y itu ramai macai pkr cakap lelaki muda padalah fakta yg salah telah berikan sekarang aku bagi fakta sebenar sains maksud lelaki y bermaksud (y) bermaksud lelaki dna http://en.m.wikipedia.org/wiki/Human_Y-chromosome_DNA_haplogroup

    ReplyDelete
  8. bole dikatakan semua pengomen dalam posting ni macai2 umno yang menyamarkan diri... yang mara sama anwar ha ... yg menjadikan medan melepaskan geram dan dendam kesumat di hati...
    hoiii ... siapa disana tu hah ... jangan cuba nak menyamar kan diri ... kerana walaupun rupa mu tak ku kenal , tapi riak tulisanmu tetap menggambar rupa mu yang sebenar... sekilas ikan di air, aku tahu jantan betina nyer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro. . .
      Tak kesah lah jantan betina.
      Dua dua noleh pakai.
      Yg betina three way
      yg jantan two way.

      Delete
  9. wajah nuar aljubo semakin cengkung
    petanda dia nak jadi jerangkong taik
    kihkihkih

    ReplyDelete
  10. kes bapok kna jubur tu amacam??? dbkl mcm buat dek je kn..kn. hri ni operasi...bsok ada lg. haishh...byk sperma tepi longkang tuh. kutip tu nnti blh cri dna sape nye keje..kita dakwa kt mahkamah...x bek liwat meliwat di jalanan..seangkatan dgn demo aka merusuh tmpt awam...keh..keh..keh...

    ReplyDelete
  11. wowww.... jubo jubo jubo... hidop jubo. ...
    macam blog lucah daaa... bravo bravo...
    betul sungguh la dalam kitab ada sebut yang bahawa rakyat tu mengikut apa yang pemerintah buat , kalau pemerintah suka jubo, maka rakyat pon pakat ramai2 minat kat jubo... asyik dok fokus masaalah jubo ajer... macam tose daa...

    ReplyDelete
  12. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete