KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 14 February 2015

MOHON SANGAT-SANGAT JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ... RAJA BOMOH 1M'SIA MAIN GOLF DEPAN PENJARA SUNGAI BULOH SEBAB NAK HALAU HANTU RAYA YANG NAK BUNUH DSAI????




Individu yang mengelarkan dirinya sebagai Raja Bomoh Malaysia mendakwa ada pihak-pihak tertentu cuba mengunakan ilmu hitam untuk membunuh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin ketika ditemui semalam, beliau mendapat alamat ada pihak tidak bertanggungjawab telah menghantar hantu raya bagi mengancam keselamatan Anwar.

“Saya mendapat alamat, ada orang mengunakan ilmu sihir, (dengan perantaraan) hantu raya bagi membunuh Datuk Seri Anwar.

“(Disebabkan itu) ada pihak tertentu telah meminta saya uintuk menghalang cubaan jahat tersebut” katanya kepada SuaraTV sejurus selepas mengadakan upacara menghalau gangguan makhluk halus itu.

Ibrahim ketika ditemui di hadapan pintu masuk Penjara Sungai Buluh turut berdoakan keselamatan Anwar dari sebarang gangguan yang tidak diinggini.

Di dalam upacara menghalau ‘hantu raya’ pentang tadi, Ibrahim turut mengunakan kayu golf dan empat biji buah limau sebagai simbolik menghalau hantu raya selain teropong buluh dan dua biji buah kelapa.

Tindakan Ibrahim itu turut mengundang perhatian orang ramai yang secara kebetulan berada di kawasan sekitar.

Terdahulu Ibrahim melahirkan rasa kecewa dengan keputusan Mahkamah Persekutuan yang menjatuhkan hukuman lima tahun terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya ahli parlimen Permatang Pauh itu tidak bersalah sambil menyifatkan Anwar adalah merupakan seorang individu yang baik.

Panel lima hakim diketuai oleh Tun Arifin Zakaria mengekalkan hukuman lima tahun penjara itu yang disabitkan oleh Mahkamah Rayuan, Mac lalu.

Dalam membaca penghakiman selama dua jam itu, Arifin  berkata panel hakim mendapati keputusan Mahkamah Rayuan mensabitkan Anwar adalah kukuh, manakala keterangan  Saiful adalah berwibawa.

Beliau berkata mahkamah tertinggi itu juga mendapati kredibiliti sampel DNA yang mendapati kehadiran sperma Anwar dalam dubur Saiful adalah kukuh untuk mensabitkan tertuduh di atas kesalahan itu.

Ketua Hakim turut mengumumkan bahawa permohonan pendakwaraya untuk menambah hukuman penjara Anwar kepada sekurang-kurangnya enam tahun ditolak.

Sebaliknya Arifin berkata mahkamah mengekalkan hukuman penjara lima tahun yang dijatuhkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

Awal minggu ini Anwar memberitahu pemberita bahawa beliau hanya akan menganggap badan kehakiman bebas jika beliau dibebaskan

37 comments:

  1. Takda sapa2 hantar hantu raya tu. Hantu raya tu pergi sendiri nak temankan sekor hantu raya yg baru masuk tu.
    Banyak orang mcm ni. Janji masyukkk. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. dari kes pertama anwar salah guna kuasa pada 1998 hingga kes liwat 2015 anwar ini banyak habis duit kerana raja bomoh itu, betul itu raja bomoh itu cakap anwar ini ada empat jin, jin hadi ,jin lim guan end ,jin mat sabu, jin azmin. Ha.ha.ha.ha, raja bomoh berjaya halau empat jin itu, yg cuba hulu harakan penjara sungai buluh itu

      Delete
    2. ohh... le ni kita tahu lah siapa yang hantaq dia ni ke KLIA utk teropong kapal terbang MH3760 tu.....sekutu sepapat Bang Non AlJuburi rupanya.....

      Delete
  2. Api neraka menanti para hakim yg tak adil didunia, azab yg tidak terperi sakitnya terimalah hakikanya tuan tuan hakim sekelian habuan anda didunia menyeronokan diakhirat azab senngsara bersama keluarga saiful.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biaq pi la apa depa nak kata pun. Kalau kita nak doa kejahatan pun kita doalah kepada yg seekor ni -- Benjamin Netanyahu dan penyokong2 serta penjamin2 keselamat negaranya.(Israel)

      Delete
  3. Halau hntu pakai kayu golf. Minatnya kt golf mcm..........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minat golf takpe asal jngn minat meliwat jubor udah le...heee

      Delete
  4. Hanturaya main GOLOF !!! Ha..ha..ha... memang banyak lubang dalam dunia hantu. Mereka semua mengaku tuhan !

    Kata mereka, manusia tidak ikut cara mereka, semua nya sesat belaka. Elok sungguh "berkhalwat" di Sikawang, Kalimantan sebab di situ terdapat apa yang mereka amalkan di depan istana Sg. Buluh.... he..he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak mu kat kajang ko yg hantar bomoh 1M tu maea...... Bomo ni pun dalam kalangan puak2 mu jugek.

      Delete
    2. Ye le..tengok tu bomoh tu pun suka golf.

      Delete
    3. Klu x hukum DSAI...periuk nasi depa lingkup..

      Delete
    4. Ini lagi kelakar, raja bomoh menasihatkan anwar supaya bersabar, korang tengok video ini pasti ketawa punya
      Raja Bomoh Kecewa Anwar Ibrahim Dipenjara: http://youtu.be/am3UrNsyJ-w

      Delete
  5. Nasib baik dia tak main golf depan istana kehakiman dulu. Kalau tidak Malaysia akan gah satu duania dg black magic

    ReplyDelete
  6. Dgr cite lepas ni buah limau naik harga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. x dgr plak babi nek harga kan...pelik kn..kn

      Delete
  7. ANWAR IBRAHIM

    A-anwar ibrahim
    N-no surrender!!!
    W-walaupun dipenjara
    A-anwar ibrahim
    R-ramai lagi akn muncul...

    I-impian
    B-berliku
    R-ranap
    A-angkara
    H-hakim2 dunia
    I-insyaallah....
    M-masyhar penentu keadilan...

    jkkr jengka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OK Geng Jengka.

      Bravo.

      Sekian, terima kasih.

      Delete
    2. Jkkr jengka ? Adek beradik rosmah jkk ?
      Tanyer jer. . .

      Delete
  8. bomoh 1m semua selamat..
    all ten to yes..

    ReplyDelete
  9. Jangan salahkan hakim bila dsai kena hukum. Mereka terpaksa berhukum dgn undang2 yang ada. Lagipun manalah kita tahu siapa uang benar. Manusia yg tahu cuma dsai dan sepol je..

    ReplyDelete
  10. Gila publisiti bomoh kelapa ni...

    ReplyDelete
  11. Dia ajak Obama sekali, Obama x nk sbb dia guna buah limau bukan bola golf ..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org yg pertama sahut cabaran menjadikan golf suka d malaysia.

      Delete
    2. Yg menyahut tu sure senyum kambing tengok pak brahin zin ... jgn ingat menyindir sudah lh ...kahkahkah

      Delete
  12. PKR.??PartiKeluarganuwaR.......betoi niii

    ReplyDelete
    Replies
    1. nuar siang mkn bisjut
      mlm mkn royi

      keh...keh...kehhh

      nk bisjut???

      Delete
  13. Halau hantu ke antar hantu ...hee

    ReplyDelete
  14. raja bomoh dan raja jubor same je dua2 taik bodoh.

    ReplyDelete
  15. pas ni tiger wood dtg sambut cabaran golf bersama limau kasturi....nek tikar terbang.....

    ReplyDelete
  16. Rupanye bomoh ni bomoh nuwar aljuburi. Terbaekkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer ke...bomoh ni juga yg d pggil utk settle MH 317.kahkahkak tau2 saja la tuan bomoh ni sape...

      Delete
  17. Bru aku fhm skg kenapa ramai org main golf time maghrib.....

    ReplyDelete
  18. Kekalutan orag Melayu semakin menjadi-jadi eloklah begitu sebelum mati dan bila sudah mati anak dan cucu serta cicit akan mendapat tuan-tuan tanah baru. Maka ramailah yang menjadi pemandu, pengutip sampah, perkerja pasar dan pembersihan, merengkok dalam penjara, mati ditembak polis, mati berbunuh sama sendiri kerana parking motorsikal atau membuang sampah di beranda perumahan kotak kasut kerajaan, mati kerana dadah, arak dan AIDS, sama.....seperti bangsa kulit hitam dimerata dunia terutama di Amerika!!

    ReplyDelete
  19. Anwar dan nomoh tak bole dipisahkan....

    ReplyDelete
  20. Bomoh tu sokong pkr ....x lawa jd ahli ke ...boleh jd bomoh diPKR ...hee

    ReplyDelete
  21. INI semua hanya lakonan hidup di dunia.kta semua ada lay pelakon2 nya.musuh sebenar kta ialah menurut kan kehendak hawa nafsu,godaan iblis & syaitan spt komen2 yg tidak berilmu di blog ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk ilmu ko blh pgi perpustakaan ye...sini tmpt curahkn ilmu...iblis syaitan tu goda ko sbb tu ko x pegi perpustakaan...ko join sini...ni bukan mat pemikir...ni mat jenin bersama mak lampir...keh..keh..keh...

      Delete