KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 13 February 2015

KOLEKSI GAMBAR SUASANA SOLAT SUBOH DIRUMAH ALMARHUM TGNA


21 comments:

  1. Abis kes liwat mahkamah rayuan - kapal Singh mampos
    Habis kes liwat mahkamah persekutuan - Nik Aziz meninggal dunia.

    Dua2 terkejut yg nuwar mmg penjubo

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 08:33
      bagusnya bahasa ko di pagi jumaat nie! Islam ke? Melayu? ko gunakan lah hak ko nk cakap mende pong, ye idoq? semoga mendapat RahmatNya...

      Delete
    2. Anon 8:33 lebih hina dari orang kafir. Orang kafir pun lebih baik adabnya.

      Delete
    3. Anon 8.33, anda menempah tempat dalam neraka...

      Delete
    4. Kes liwat 1, hakim mampos,penulis buku fitnah mati,menteri mati,saksi palsu hidup mcm org gila . Ini realiti fakta.

      Delete
    5. Kes liwat satu jangan lupa pula pendakwa yang tunjuk jari V tanda menang, sakit otak, bila bedah otak bengkak susah nak tutup tempurung kepala, dari subang pindah ke sepital kerajaan. orang tak boleh melawat. Malu ke kalau orang tengok!!! Dah jalan dah!!

      Delete
    6. Ucapan drp seorang ahlul neraka apabila mendengar saudara seagamanya meninggal dunia.....

      Delete
    7. 08.33.....
      mak bapakkk ko idop lagi ker dah mampooosss??

      Delete
  2. Semoga ALLAH memberi hidayah ke manusia 08.33

    ReplyDelete
  3. Semoga orang ini mendapat balasan apa yang dia minta,mungkin tak lama,selepas dia keluar dari rumahnaya dia akan kemalangan anrata dengan kereta atau dengan motor atau dilanggar oleh babi.tunggu je kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang islam tidak mendoakan kecelakaan pada org islam...
      kamu juga perlu menjaga mulut...
      doakan anon diberi hidayah..
      uai pun dulu haprak jugak..
      Allah ar-rahman...

      Delete
    2. Islam ke Dia...Kalau setakat mengucap, burung tiong boleh mengucap shahadat dan berselawat dengan fasih kalau diajar hari2
      Aku tidak setuju kalau ada mengatakan Melayu itu Islam...Adakah sebab tidak makan babi dan bersunat anda layak dipanggil Islam...
      Islam bukan warisan. Jangan sebabkan kau beranak dari orang Melayu, kau jadi Islam...
      Bidaah yang paling besar di zaman ini adalah bila mengatakan Melayu itu Islam..

      Delete
  4. Mana puak PasMa....tengah virgil candlelight atau sedekah fatihah.....mujahit...mat sabu...kalit samat...nipah midin .... kamu kat mana ...kamu kat mana....kematian tok guru diiringi kehancuran parti
    pas....insyallah doa dia dah termakbul....alfatihah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang baru makan sup babi ker?

      Delete
    2. 8:55 hang bahalol ka apa...
      pasma tu biar dia la kalau dia nak mampos pun apa pedulu....
      yang hanf kaitkan dng kematian tok guru dng kehancuran pas ni apa...
      hang bukan tuhan nak buat keputusan..
      hang benggong sungguh...
      perjuangan diteruskan...akan lahir Mujaddid pengganri Tok Guru yg mengemudikan pas.....

      Delete
  5. Sebagai org islam kita tidak blh mengaibkan org yg sudah mati walaupun masa hidupnya jahat. Inikan pula seorang ulama. Betulah kata para ulama klu dunia sudah akhir zaman kebaikan d abaikan kejahatan d lakukan sewenang wenangnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setujuuu..
      sejahat mana pun seorang umat selagi dia berpegang pada 2 syahadah...doakan lah kesejahteraan nya...

      Delete
    2. Syurga neraka itu milik Allah...
      jgn kita terlalu yakin dan sombong dgn memaksa Allah memberi syurga kpd seseorang...Doa kan lah seikhlas mungkin moga Allah redho membuka pintu syurgaNya utk kita...

      Delete
    3. mudah2an Allah membukakan pintu syurga untuk allahyarham

      Delete
  6. 08.33 tu masih budak lagi n lom akil baligh, jadi cakap pun macam budak, ...budak terencat akal..

    ReplyDelete