KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 21 February 2015

FARIS MUSA DAN ADAM ADLI KENA CEKUP DENGAN POLIS TETAPI NIK NAZMI SEMPAT DIBAWA LARI.



Aktivis Adam Ali ditahan polis ketika menyertai perhimpunan keadilan untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi minggu kedua di depan kompleks membeli-belah Sogo.

Kira-kira setengah jam kemudian, Faris Musa dari Jingga 13 turut ditahan di depan Kompleks Pertama.

Kedua-duanya kini ditahan di balai polis Jinjang.

Adam ditahan kira-kira jam 5.25 petang selepas beliau berucap di depan Sogo. Dia ditahan oleh tiga anggota polis dan dibawa ke balai polis Dang Wangi.

Ekoran itu, lebih kurang 70 penyokong berhimpun di hadapan balai polis berkenaan. Kira-kira lima minit kemudian, Adam dibawa ke balai polis Jinjang.

Difahamkan, Adam ditahan di bawah seksyen 143, Kanun Keseksaan berhubung ucapannya dalam himpunan 'Kita Lawan' minggu ini, di samping disyaki menjadi penganjur perhimpunan yang sama.

Seksyen 143 Kanun Keseksaan itu berkaitan dengan Akta Himpunan Aman 2012.

Pada satu ketika berlaku pergelutan antara anggota polis dengan para penyokong ketika mereka cuba menahan Nik Nazmi yang mempertikai tindakan polis menahan Adam itu.

Bagaimanapun, difahamkan penyokongnya sempat membawa Nik Nazmi pergi dari situ.

Sehingga jam 5.50 petang tadi, masih kira-kira 20 orang di depan polis itu, termasuk bapa Adam – Abdul Halim Abdul Hamid.

Manakala Faris pula ditahan polis depan pertama kompleks kira-kira jam 6 petang dan sudah dah dibawa balai polis Jinjang.

Sehingga ini belum diketahui sebab mengapa Faris ditahan polis.

Perhimpunan kali ini bermula di depan kompleks membeli-belah Sogo bermula kira-kira jam 4.50 petang.

Difahamkan para penyokong mau berkumpul di balai polis Jinjang pada pukul 8 malam ini.

Ia bermula dengan tarian singa keadilan yang menarik perhatian kira-kira 200 pengunjung ke pusat membeli belah itu.

Kumpuan tarian singa itu kemudiannya menyerahkan tulisan khat Cina kepada anak kedua Datuk Seri Anwar Ibrahim – Nurul Nuha.

Selain Nuha, turut hadir ialah Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Nik Nazmi Nik Ahmad yan berucap di depan Sogo.

Turut hadir ialah ADUN Simpang Pulai, Tan Kar Hing dan Adam Adli.

Kelihatan kira-kira lima anggota polis beruniform di situ serta 10 orang lagi yang berpakaian biasa yang dipercayai anggota polis.

Anwar sedang menjalani hukuman lima tahun penjara selepas Mahkamah Persekutuan menolak rayuannya terhadap sabitan tuduhan liwat ke atasnya.

94 comments:

  1. Kah kah tarian singa pun dah kena politikkan adoooiiii....janji masyukkk dragon dance pun dragon dance la.....masyukkk....ahakss....singa tu jantan ka singa gay.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa khabar anak Tuya. Dah besar agaknye. Klu dah besar pasti join geng nih utk keadilan ibunye.

      Delete
    2. Cuba korang tengok lambang pkr pun dah tahu lambang lubang jubur, kenapa penikut pkr suka jubur ia

      Delete
    3. BN adalah Bontot Nasional! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  2. Buruk sungguh kelakuan manusia yg dikuasai sifat taasub ... sesungguhnya sifat yg jelik itu (taasub) akan membawa sipelaku itu kepada perlakuan yg lebih besar mudharatnya ... nantikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khairy buat road show tak jelik ke? Radio TV dan semua media cetak dikuasai...tp masih tak laku...kesian terpaksa buat road show...syoh..syoh..aku halau ayam... banyak buat berak kat nih...

      Delete
    2. "Roadshow" yg dibuat UMNO dengan kerjasama tan sri syafie .. adalah bersandarkan fakta dan pembuktian2 yg ada padanya sebagai peguam yg mendakwa .. antara manfaatnya menghalang lebih ramai dari kalangan umat islam dan rakyat malaysia dari jatuh kejurang sifat taasub .. itulah bezanya antara yg haq dan yg bathil

      Delete
    3. Sipengadu turut memfailkan saman 50 juta ...lama sebelum itu sitertuduh juga memfailkan saman kepada sipengadu kerana "memfitnahnya" ... selang masa berlalu saman itu ditarik balik ? .. itulah antara warna warni kes liwat yg berjalan antara anwar dan saiful ...

      Delete
    4. Roadshow main bontot sponsor dari UMNO guna wang rakyat! Buatlah untuk seluruh dunia! Mengapa tidak dibawa ke persidangan tahunan Bangsa-Bangsa Bersatu sekali? Kah! Kah! Kah! Pemimpin negara lain cerita hal ekonomi, keselamatan. Najib cerita bontot! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    5. kamu boleh terus bergelumang dlm sifat taasub kepada anwar ... tiada siapa yg menghalang .. semoga berbahagia .. dan semoga golongan seperti kamu semakin mengecil

      Delete
    6. Anwar hanyalah satu lambang perjuangan terhadap penindasan kerajaan terhadap rakyat! Anwar sendiri tidak tahu yang kami wujud di atas kesedaran ini! Kami ada di mana-mana! Kamilah Anonymous! By the way jumlah kami semakin meningkat! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    7. Anonymous? Jumlah meningkat? Can I fuck you today?

      Delete
  3. Liwat tetap Liwat...
    TSKI kena pecat tak kecoh pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeff ulu yam jual babi.. yg masyuk dgn TSKI aje yg buat kecoh

      Delete
  4. Musuh seberang lautan nampak...musuh depan mata azmin ali tak nampak...TSKI pecat azmin yg untung...rasuah undi....undi dalam bilik hotel buat tak nampak....pengadu digantung dan dipecat dari PKR tapi Azmin juga yang untung....menang timbalan president....pecat azmin ali

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak nak pecat ! Kau nak buat apa?

      Delete
    2. Sirul tengah syok holiday kat Australia! Pulau Batu Putih dan tanah KTM dah tergadai kat Singapura! UMNO masih cerita bontot lagi! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  5. Kejadian di sogo lebih ramai penari tarian naaga dari peserta demonstrasi....salah siapa ...salah azmin dana tak ade kempen march4free....pecat azmin ali....kuasa pecat ditangan azizah...kempen di permatang pauh nnti azmin nak cakap apa lagi pasal anwar.....nk kena tipu lagi ke dengan Azmin....fikir2 kan lah....

    ReplyDelete
  6. Golongan tunjuk bontot ini elok di tangkap dengan segera, kalau tidak buta2 pkr dapat buat video lucah free

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah! Kah! Kah! Lawak betul golongan Bontot Nasional nie!

      Delete
    2. Golongan PuKiaR pun apa kurangnya..

      Delete
  7. Kah! Kah! Kah! Sirul sedang happy holiday kat Australia! Kah! Kah! Main bontot lebih merbahaya dari bunuh rupanya! Kah! Kah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sirul bukan berholiday ..tetapi "dilindungi" oleh golongan yg mengambil kesempatan pada misterinya kes pembunuhan altantuya .. maka "berhijrahnya" dia kenegara yg dikuasai org kafir tidaklah menjadi perkara yg perlu dihairankan ..ali abdul jalil diterbangkan ke sweden .. alvin tan berkelana di USA .. "persamaan" antara ketiga2 org terbuang ini ... diambil kesempatan atas perlakuan yg mereka pernah kerjakan .. siapakah golongan yg begitu bijak "mengambil kesempatan" itu ?

      Delete
    2. perlakuan liwat dan membunuh sama besar dosanya ... dan sama besar mudharatnya .. bergantung siapa yg mengerjakan perbuatan itu

      Delete
    3. Kah! Kah! Kah! Patutnya statement tu korang sebarkan ke seluruh dunia! Terutamanya pada negara-negara Arab! Kah! Kah! Kah! Aku mau tengok sama ada mereka menyokong anda atau tidak! Kah! Kah! Kah! Yang pasti Pulau Batu Putih dan tanah KTM telah jatuh ke Singapura! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  8. tapi ada orang kat 1malaysia ni yg semakin kecut perut.... cepat la sirrul ooiii....
    jeng jejenggg.... episod seterusnya lebih menggemparkan.... LIWAT III......bakal menyusul tak lama lagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa reaksi kamu jika akhirnya "pengakuan", sirul tidak melibatkan najib ? .. Mungkin untuk sekian kalinya frasa " sirul dibeli UMNO" akan berkumandang ... dan dia tidak lagi menjadi "pejuang keadilan" .. malang sungguh kamu

      Delete
    2. Yang pasti Sirul adalah seorang anggota UTK PDRM yang mengikut arahan pihak atasan! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    3. kami tak rugi apa2 pun, tapi apa pulak reaksi dan gelagat kamu kiranya betul najib terlibat sebagaimana yg di desas desus kan... mungkin frasa akan berubah untuk sekian kalinya " sirrul penipu, mengarut dan sebagainya bla bla bla.... dan pasti dia di tuduh pennderhaka......
      pada ketika itu kamu lah yg bersifat malang....

      Delete
    4. Yang pasti Sirul dah terlepas dari hukuman dan Anwar yang dituduh meliwat di penjara! Kah! Kah! Kah! Bunuh dan letup mangsa boleh lepas tapi kesalahan yang boleh dipertikaikan kesahihannya terus di penjara. Mahkamah dan hakim dari Rwandakah itu? Kah! Kah! Kah!

      Delete
    5. aku bukanlah pentaasub pada mana2 pihak .. aku tidak perlu turun kejalanan ..tidak diberatkan juga mempertahankan UMNO dlm segala-galanya .. memang benar anwar tidak menyedari adanya golongan yg mengangkat dirinya sebagai "lambang perjuangan" yg menindas rakyat .. kerana golongan seperti kamu hanyalah bersandar pada sifat taasub..jika tidak mengapa diambil seorang yg melakukan liwat sebagai "lambang"

      Delete
    6. Liwat hanya alat perkakasan regim penindas untuk menekan pembangkang. Sama juga peristiwa Reichstag dituduh dibakar oleh pembangkang oleh Adolf Hitler! Buka buku sejarah dan baca cybertrooper ooi!

      Delete
    7. kes liwat hanya antara anwar dan sipengadu..rujuk penghakiman bertulis ...jika kamu berakal

      Delete
    8. Kah! Kah! Kah! Hakim jaga bontot nasional! Buang dalam tong sampah ajelah!

      Delete
    9. Gua mau dengar dari roadshow Saa Piee sendiri! Gua mau tanya Saifool sekali! Kah! Kah! Kah! Syook jugak dengar cerita main bontot nie! Kah! Kah! Kah! Gua mau record dan jual di pasar malam macam cerita Lubuk Tupah! Kah! Kah! Kah! Gua mau translate dan bagi kat member-member gua di Eropah dan US! Biar mereka gelak sakan! Kah! Kah! Kah! Saaa Piee live cerita main bontot!

      Delete
  9. Pihak komunis China pun tak ada undang-undang secanggih Malaysia! Kah! Kah! Kah! Kalau Adolf Hitler pun dia tak buat undang-undang main bontot! Kah! Kah! Kah! Lebih teruk dari kerajaan Nazi! Kah! Kah! Kah! Cuba senaraikan mana lagi negara yang tak boleh main bontot? Aku rasa mesti negara diktator seperti Sudan, Rwanda, Somalia. Jadi Malaysia pun setaraf dengan negara yang asyik berperang dan tak bertamadun tu ke? Kah! Kah! Kah! Patut le!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 22.27 soalan kau ni soalan yg paling bodoh, bangang pernah di ajukan oleh org Islam sedunia.

      Delete
  10. org atasan sirul melebihi dari satu org .. kemungkinan yg paling hampir adalah razak baginda .. mengapa najib yg menjadi bahan fitnah kamu ? .. lawak sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah! Kah! Razak baginda sudah bebas! Kah! Kah! Mahkamah dan hakim kamu yang membebaskannya! Kah! Kah! Kah! Dia juga adalah sahabat rapat PM kita ! Kah! Kah! Mengapa tak berani nak charge dia?

      Delete
    2. jangan menunjukkan kebodohan dan ketaasuban diri sendiri ... kamukah yg punya "keberanian" untuk charge najib .. bersandarkan adanya hubungan antara razak baginda dan najib ? sebagaimana kamu najib juga punyai ramai sahabat atas dasar apapun ...kamu juga sebagai org awam tidak diberatkan untuk "membela" sirul ... kerana kamu tidak punya ilmu dlm sistem perundangan ... sebagai peguam ataupun hakim .. (kalau kau peguam aku minta maaf) .. apapun keputusan hakim mereka akan menanggungnya dihadapan Allahswt kelak .. sedarlah diri terlebih dahulu ..ok kawan

      Delete
    3. aku tak punyai hubungan pada mana2 hakim atau makamah .. kalau kamu ada baguslah

      Delete
    4. aku tak punyai hubungan pada mana2 hakim atau makamah .. kalau kamu ada baguslah

      Delete
    5. Ini jelas terbukti yang cybertrooper UMNO tak habis sekolah! Mahkamah berada di bawah tapak kaki Najib & Co. Kah! Kah! Kah! Berapa dia bayar ye?

      Delete
    6. Lim kit siang pernah memenangi saman pada utusan (suratkhabar yg dikuasai UMNO ).. malah anwar juga pernah memenangi kesnya ..hadi awang..mat sabu..tian chua ..dll.. kau juga boleh menang kes ..dan semua mereka melalui sistem perundangan di malaysia .. berapa yg dibayar musuh najib kepada makamah supaya memihak kepada mereka .. tak payah bayar pun ... aku membantah sifat taasub kamu..

      Delete
    7. Kah! Kah! Kah! Sifat apa pun Malaysia dah jadi negara sarkas! Kah! Kah! Aku cuma nak bagi tahu sahaja! Ke mana sahaja aku pergi, orang tanya aku dari mana, aku jawab MALAYSIA, mereka tersenyum sinis dan cakap oooh kes liwat tu ka? Itu saje! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    8. bagaimana seorang rakyat yg ditindas dan dizalimi haknya oleh pemerintah .. boleh terbang keluar negara ..dan kebetulan "ditemubual" (jika dirujuk pada komen kamu)..bertuah sungguh kamu dah la ditindas ..dizalimi masih punya kesempatan terbang keluar negara .. agaknya kalau tak dizalimi atau ditindas .. lebih hebat keadaan kamu..takpe PRU lagi 4 tahun ... cuba lagi

      Delete
    9. Gua kan dah cakap cybertrooper UMNO tak habis sekolah! Mabuk daun ketum dan masa dia tengah taip nie pun dia tengah high lagi! Kah! Kah! Kah! Potong gaji bulan nie! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    10. Pakar psikologi cakap orang yang buat statement sambil "Kah!Kah!Kah!" adalah seorang yang suka main jubor. Betul ke anon?

      Delete
    11. Pakar psikologi tu namanya Prof Emeritus Tan Sri Dr Saa Piee! Kah! Kah! Kah! Memang betul! Saifool pun mesti menonggeng punya! Pakar bontot membontot tajaan puak Bontot Nasional! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    12. Bilalah PM nak Kerah PDRM berkas penaip² yg babit dia dgn tuya, tak sabar rasanya nak tengok dia org ikut nuar masuk dlm, harap PM lebih tegas kpd penfitnah² ini, sesuka hati ckp tampa bukti tunggu apa lagi PM, seret mereka untuk tauladan mass depan.

      Delete
    13. Dah dlm perhatian pun... kumpul jelah duit untuk saman fitnah nanti.

      Delete
  11. Hahaha.......
    Malaysia is malaysia. Law of malaysia only used in malaysia then what??....
    Kuasa menguasai segalanya undang hanya di gunakan pada yg tak punyai kuasa tetapi tidak pada yg berkuasa. Rakyat tiada hak Bersuara hanya tunduk pada undang2 akta hasutan dan akta pehimpunan Aman bagi menekan kebangkitkan rakyat menjatuhkan kerajaan yg berkuasa lebih 50tahun lamanya. Malaysia bukan negara demokrasi hanya atas kertas utk menyakinkan bagi menguasai jajahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia hanyalah satu negara dunia ketiga yang palsu! Mengamalkan sistem demokrasi konon. Kajilah sejarah sistem palsu begini boleh bertahan sampai bila?

      Delete
    2. Anon 22:56 cukuplah fanatik kat Anuar. Dia tak laku Dah. Ibrahim Ali lagi laku Dari Anuar. Inilah akibat menganiakan TSKI, Che Gu Bard dll

      Delete
    3. Kah! Kah! Iyelah tu! Anwar memang tak laku! Tapi memang lawak sarkas dia di penjara atas kesalahan liwat! Kah! Kah! Kah! Seluruh dunia pun sedang ketawa sebenarnya! Saya cuba nak sampaikan sahaja! Tukarlah nama Malaysia jadi Zimbabwe sebab Robert Mugabe tu pun sama juga kerja dia! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    4. kalau tak tak ada aktar hasutan ramai lagi pelakon lucah macam adam adil itu lupa pesan bila pr pertunjuk bontot dia pada orang ramai, peliwat macam anwar suka adam adli yg jambu itu, penunjuk perasaan mesir dah telanjang dekat perancis , pr bila lagi tunjuk bontot dia dekat amerika ia, kalau boleh pr bontot korang new york dapat media cnn, abc, rakam kan bontot pengikut peliwat tegar itu

      Delete
    5. Hahaha! Mesti buatan Thailand macam Anwar punya! Mana Datuk T ? Kah! Kah! Kah! Cybertrooper UMNO memang tak habis sekolah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  12. Apa-apapun yg tentu Anuar dah tak laku Dah. Setakat sejemput orang datang.

    Weiiii Anuar cukup2lah tu. Kamu tu dah tua. Dah cukup amal ka? Satu hari kamu mampus jugak

    Jesse Labu, N9ers

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua pemimpin BN pun boleh mampus atas kehendak Allah!

      Delete
    2. apa kata jika kamu yg menjadi asbab "mampusnya" seluruh kepimpinan BN... dengan menurut jejak langkah ... "imam mahdi" melayu yg mengamuk di putrajaya .. ada berani ke ? .. jika dlm lisan yg diterjemah dlm bentuk komen .. dah "halal" darah para pemimpin BN.. aku pun nak nengok jugak

      Delete
    3. kau boleh jadi pengebom berani mati ... atau letak bom tepi jalan .. tapi amaran keras ..jangan pakai pedang samurai .. dah terbukti tak jalan .. nanti para kepimpinan khawarij PAS boleh kutipkan derma untuk waris kamu .. kalau kau mati atau dipenjara..kalau berjaya dlm apa yg kau niatkan ..taraf kamu setinggi abu lu lua' .. seorang parsi yg membunuh khalifah Umar Al Khatab

      Delete
    4. Cybertrooper UMNO dah berasap bontot dan merapu macam-macam. Kah! Kah! Kah! Tarak habis sekolah rupanya! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    5. andai aku bersifat taasub .. mungkin dah panas hati bila melihatkan komen2 yg mencela ..memfitnah..mengadu domba pada sipemerintah .. aku dapat rasakan kamu bukan islam (jika benar) ..frasa "kah..kah..kah" .. yg mendakwa undang2 yg melarang perbuatan liwat (main bontot ).. adalah undang2 yg sangat "canggih" ..sehingga kamu bertanya negara mana yg mempunyai larangan perbuatan liwat ..

      Delete
    6. Sama ada aku Islam atau tidak tidak menjadi soal.Kau suka mainkan bab agama, menuduh orang melakukan liwat dan berbagai lagi untuk mengekalkan kuasa. Itu yang kami tentang!

      Delete
    7. Gaji dia dah kena potong! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    8. sorry bro... kita orang tak nak masuk campur dey.... lu orang punya hal sendiri settle le.... kasi hantam sama dia cukup2... biar dia rasa....
      yg buat aku bangang nyer ialah polis....kenapa dalam ramai2 orang tu dia tangkap dua orang jer arr.... kasi pulun habis le....bior lain kali takde lagi yg gatal batu nak betdemo tu...
      nasib baik aku tak jadi polis... kalau tidak.......

      p/s : diminta kepada polis yg lembab tu sila letak jawatan, kalau tak nak letak , pi tangkap semua .... tangkap arr , jangan tak tangkap....

      Delete
    9. aku bertanya kerna.. amat mustahil seorang yg berakidahkan islam ...membuat pertanyaan samaada larangan aktiviti liwat dibenarkan atau tidak .. lalu kamu rujuk komunis china..nazi .. pun takde larangan aktiviti liwat ..kes liwat antara anwar dan sipengadu

      Delete
    10. Haha! Kalau tak ada larangan mengapa Anwar di penjara? Bodoh punya cybertrooper! Rejim zalim memang suka guna undang-undang bodoh seperti itu.

      Delete
    11. Agama Islam bukanlah Agama yang kau tentukan! Jangan jadi puak agama lain yang mengeksplotasikannya!

      Delete
    12. Inilah buktinya minda cybertrooper masih lagi tak habis sekolah dan ada yang mabuk ketum! Kah! Kah! Patut AADK ambil perhatian dan serbu pusat mereka di PWTC! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  13. bila anwar nak bertaubat
    Rakan anwar kapal singh berulang kali suruh anwar bertaubat tapi masih lakukan kerja lama dia meliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bontot Negara tak habis-habis cerita bontot sedangkan keadaan ekonomi negara dah merudum! Kah! Kah! Taktik nak alihkan perhatian ke? Kah! Kah! Kah!

      Delete
  14. kaum nabi luth akhir zaman a.k.a puak peliwat pemantat pendubur laknatullah semakin tertekan dan menggelupur mcm cacing kepanasan..keh keh keh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah! Kah! Kah! Lagi satu cybertrooper yang dah berasap bontot! Aku rasa kau tu yang kepanasan sebab tak boleh nak layan kami semua! Kah! Kah! Kah! Gaji korang mesti kena potong bulan nie! Kah! Kah! Kah!

      Delete
    2. Layan korang semua? Aku tengok hang sekor je jadi hakim rakyat kat sini? Awat member2 sejuboq hang pi mana semua? Takkan udah tidoq kut? Besok hari Ahad pa..

      Delete
    3. Kah! Kah! Kah! Kami ramai sebenarnya! Kah! Kah! Kah! Kami sedang memerhatikan anda semua!

      Delete
    4. wahai "kah..kah..kah" mahukah kamu jika aku ceritakan bahawa ...golongan bangsa yg menumpang ditanah melayu ini ...secara umum memilih untuk "melindungi" anwar ..kerana sifat tamaknya mereka pada keuntungan politik yg bakal diperolehi..adapun bangsa melayu sepertiku yg berakidahkan islam masih "melindungi" anwar secara umum juga kerana keuntungan politik.. tetapi yg membezakan antara bangsa melayu yg berakidah islam dan bangsa yg menumpang itu adalah bangsaku disertakan sifat taasub kerana itu "melindungi sambil mengangkat anwar sebagai ketua untuk ditaasubkan" .. tetapi sifat taasub itu tiada pada bangsa yg menumpang dlm "melindungi" anwar.. itulah sebab kenapa tiadanya mereka dlm rusuhan aman yg sering dilakukan..

      Delete
    5. Inilah tahap pemikiran karat SB. Patutlah Najib jadi tukang kedi Obama! Kah! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  15. Negara berhutang melebihi 700 bilion tak sedar2 anak malaysia buatan 1M. Menteri kewangan terlalu bijak budjet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia akan dilelong untuk membayar hutang!

      Delete
    2. USA punya hutang 14 trillion, berbanding MALAYSIA 230 billion. USA tak kene lelong punnnn....

      Delete
    3. Anon 00.27 dia tau apa sekolah pun sampai ting 3 je... dulu mat lepak, mat rempit, APA dia tau pasal ekonomi dulu asik sengat Mak dia je 2-3 hingit bila nak merayap pigi da.....

      Delete
    4. Berapa anka kosong dlm billion dia ke tidak tau sebut je sebab dgr ckp org.

      Delete
    5. Kah! Kah! Kah! Duit dolar mestilah dicetak oleh US. Kalau dia nak dia boleh cetak banyak-banyak! Malaysia boleh cetak duit US ke? Bingung! Lagi satu jumlah penduduk dia lebih 400 juta mestilah hutang dia banyak! Malaysia baru 30 juta campur bangla, negro sekali. Korang nie mabuk daun ketum ka? Kah! Kah! Kah!

      Delete
  16. Raja judi dipertahankan dengan surat menteri! Sirul dibebaskan! Adam dan Faris ditangkap kerana hanya berhimpun! Kah! Kah! Kah! Malaysia dah tak boleh diharap lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ada kamu benar2 seorang yg bodoh ..atau sekadar berpura2 bodoh tidaklah dapat dipastikan... "Perhimpunan aman" yg kamu katakan itu adalah dipenuhi benih2 fitnah yg membawa mudharat yg lebih besar ... hasilnya lahir manusia2 yg tamak...jahil..sombong..tidak bersyukur dan taasub

      Delete
    2. Fitnah main bontot lagi dahsyat! Sampai ada video pelakon seks menyerupai Anwar! Ceh! SB bodoh! Kah! Kah! Kah! Tu lagi dahsyat! Sure terbakar dalam Neraka punya! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  17. Musuh kamu yg sebenar ialah azmin ali...yg sengaja menyekat dan membunuh kerier politik anwar dan kroninya...musuh ini adalah musuh yg perlu dipecat dari parti pkr.....

    ReplyDelete
  18. amat penting untuk diketahui status "kah..kah..kah".. apa akidahnya .. bukan untuk menjadi persoalan..tetapi untuk mengetahui secara umum atas dasar apakah kamu masih " kekal" bertanyakan samaada anwar itu dipenjara kerana adanya "konspirasi" atau dia benar2 melakukan perbuatan liwat.. islam mengharamkan liwat.. dan diharamkan juga pelaku liwat dari diangkat menjadi pemimpin ataupun sumber kekuatan "rakyat"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooi anjing SB, kau jangan nak bertazkirah dengan akulah! Ko ada lesen dari JAIS ka? Aku duduk sebelah kau aje! Kah! Kah! Kah!

      Delete
  19. ROSMAH MANSOR JKK22 February 2015 at 01:46

    Puak puak penjilat taik tahap bangkai jenis otak bangkai pasal selalu mentenkedarah haram... tak tahu halal haram... najib pun menyampah puak ni... menyalak kalahkan anjing.... hujung tahun harap btim... kah kah kah

    ReplyDelete
  20. Musuh kamu yg sebenar azmin ali.....ko tunggu anwar dan keluarga dicampak dlm longkang setekah azmin jadi presiden parti pkr........pecat azmin sebelum terlsmbat.........azmin musuh yang kamu sanjung suka ambil kesempatan....cikgu bard jadi mangsa rejim azmin.....kat sogo kenapa cikgu bard tak datang....pecat
    azmin dari party PKR.....

    ReplyDelete
  21. kah kah kah geng penjuboq meroyan bapak penjuboq dari kaum nabi luth kena jail abis lah keturunan penjuboq hingga anak cucu cicit tertulis dlm sejarah sebagai KETURUNAN PELIWAT TEGAR kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak di kisah ... takat tertulis dalam sejarah... bukan kah melayu mudah lupa... sehari dua, sebulan dua lupa lah mereka....

      Delete