KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 16 February 2015

POLIS SEDANG BURU PEMILIK AKAUN YOUTUBE "ISIS MALAYSIA 69".



Polis sedang mengesan pemilik akaun YouTube 'isis malaysia 69' bagi membantu siasatan berkaitan cubaan menghasut orang ramai mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan di mahkamah negara ini.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata polis akan menyiasat kumpulan yang terlibat dengan video itu.

"Sesiapa yang cuba menggugat keamanan dan ketenteraman akan menerima padahnya," katanya kepada Bernama hari ini.

Dalam video berdurasi kira-kira seminit itu, empat individu dalam video itu berselindung dengan berpakaian serba hitam dan menutup bahagian muka bagi mengelak identiti mereka dikenal pasti.

Dalam video itu, mereka memberi amaran akan mengadakan bantahan terhadap sistem keadilan mahkamah dengan membakar mercun pada 18 Feb pada pukul 11.30 malam.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur SAC Zainuddin Ahmad berkata pemilik akaun itu dipercayai telah memuat naik video berkenaan pada hari Ahad di media sosial dengan tujuan menghasut orang ramai untuk turut serta dalam perjuangan mereka dengan dakwaan-dakwaan yang dilontarkan.

"Sehingga kini, tiada tangkapan yang dibuat berhubung kes berkenaan dan kes disiasat mengikut Seksyen 124C Kanun Keseksaan iaitu cubaan melakukan sesuatu aktiviti yang menjejaskan demokrasi berparlimen," katanya.

15 comments:

  1. Cuba tengok dalam kes liwat satu, Anwar dilepaskan oleh Mahkamah Persekutuan. Mereka ada baca penghakiman tentang Anwar. Dalam itu, dia kata macam-macam pasal Anwar. Seorang peguam Anwar masa itu, Christopher Fernando muncul di televisyen dan menyatakan ini hari paling istimewa bagi badan kehakiman sebab buang kes ini. Selepas itu, mereka baca keputusan dengan terperinci. Hakim kata, walaupun Anwar dilepaskan atas dasar teknikal, ada bukti-bukti menunjukkan dia homoseksual. Ada aktiviti itu berlaku di Tivoli Villa.


    Balasan aljubori yg memecat, buang Dan menjatuhkan tski

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuhhhh...sejak kenakan bangangkan ketua ko dulu, bukan main aktif ko skang nih...

      Delete
  2. Ni mne punye samdul la ni ... nampak kelakar je ... x de rupe pengganas pun ... siap lh ko nnti polis dpt tangkap tau lh nasib ko ...hee

    ReplyDelete
  3. Ape kene mengene dgn nora danish lak tu ... nampak mcm samdul2 ni nk mempermain2kn pdrm je ...ape nk jd msia ni ... hancussss...

    ReplyDelete
  4. nora danish tu semangat dorang la. aku rasa dia buat modal ngn pic tu....nmpak mcm gay jer...keh..keh..keh...

    ReplyDelete
  5. Ni sume mamat PKR buat lawak tak kelakar. Mula2 aku ingat depa ni buat lawak sebab pegang gambar nora tapi depa ni serious ghupenye. Siap nak bakar mercun lagi wa kak ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaaa....nampak tak? nampak tak? nampak tak macam mana dia kaitkan.. haaa dah nampak dah??

      Delete
  6. Yang depa pegang gambaq Nora D tu pasai apa??? Depa gian ke?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa saja cover..konon jantan la...tup..tup..penjubur tegar jugak...keh..keh..keh..

      Delete
  7. Ni semua satirical jer... buat lawak bodoh. Kencing pun tak tus lagi tu. Tapi silap la bila buat lawak benda macam ni.

    Merak7

    ReplyDelete
  8. Sape yg mulakan permainan ini? ... cer teka ...

    ReplyDelete
  9. info ringkas

    isis ialah nama bagi satu puak militan sesat yang bertopengkan islam. ianya di anggotai oleh mereka yg berfahaman wahhabi tegar ( totok , pekat dan melekat) dan mereka sangat rasis... apa saja yg tak sehaluan , mereka tuduh kafir , halal darah dan harta sekali pun terhadap orang tua, wanita dan kanak2. (lebih kurang zionis israel gak lah)
    oleh kerana mereka berfahaman wahhabi, maka mereka bertebaran ada di seluruh dunia dan kalau di malaysia , mereka ada dalam mana2 parti politik.... baik pas ker , pkr dan umno atau dalam mana2 pertubuhan ngo...
    jadi adalah di nasihat dan di peringatkan kepada semua umat islam , agar berhati2 dan menjauhkan diri dari fahaman wahhabi ni , pasal mereka seperti gak syiah , akidah mereka rosak, sesat lagi menyesatkan....
    mereka ni bukanlah susah sangat kakau nak kenal, pasal ada ciri2 tertentu yg khusus pada fahaman mereka, tapi tak yah citer kat sini la,kut2 panjang lebar lak jadinya nanti.... cuma kalo nak tangkap mereka ni , tangkap lah ketua2 mereka dulu ... dan kalau kat malaysia ni korang nak tau ketua nyer.... ialah beberapa nama yg antara nya dr. mufti dari indera kayangan, rasul tapi tak rasul pun... dari negeri binatang (singa ) dan seorang budak hingusan , nama seperti nama satu kitab syarah sahih bukhari yg masyhor tu..
    tangkap lah depa ni dulu , dan yg lain , macai2 tu datang sendiri menyerah diri...
    syabas polis, tangkap depa, jangan tak tangkap....

    ahlussunnah ori
    ulu sat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah2 lah tu...jangan nak cari pasal. Bila Malaysia haramkan syiah, Iran dah boikot minyak sawit dan datang melancong ke Malaysia...Ekonomi Malaysia dah goyang...Kau kerja bawa lori tahu apa? Hanya menyalak macam anjing kurap tengah kebulur
      Aku berani jamin yang semua Arab boikot Malaysia dan barang2 Malaysia jika Malaysia haramkan Salafi. Silap2 Malaysia tidak diberi visa untuk mengerjakan umrah dan haji...baru padan muka kau...Sedarlah yang ketuanan Melayu hanya tahap kampung...samseng kampung dusun...tak ke mana pun.
      Sebab sikap samseng Melayu tahap kampung, sekarang budak Nigeria di UK dan US cari budak Melayu nak balas dendam...pukul balik macam dia dipukul di Malaysia..jangan buat muka tak malu pulak...ada student Malaysia yang mengaku dari Indonesia dan Singaporean sebab kecut telur

      Delete
  10. PERCUBAAN DAJAL PROVOKASI MELAGAKAN KITA SESAMA ISLAM....

    ReplyDelete
  11. Money not eought?Want a part time job?Job at home? Want to earn money online?
    Now with Neo Bux you can get the world No.1 PTC to help you!!

    With~

    *Safe
    *Trust
    *Only there pay you no you pay there
    *No any fee or under fee
    *Life time no any changes
    *Only click
    *No virus or not spam
    *No personal detail need and also bank detail

    Visit and join us now ~ http://www.neobux.com/?r=leekanelong
    The money is now waiting you!!!

    ReplyDelete