KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 28 February 2015

INI APA KES!!!!! .. AZMIN KE SARAWAK ATAS KAPISITI KETUA KARTEL KEADILAN RAYA??????


Apakah KeADILan masih lagi berpuak-puak selepas pemilihan 2014 yang penuh dengan kontroversi dan perbalahan sehingga menggugat kestabilan dan keharmonian parti.

Mengapa perlu ada kain rentang menyambut kedatangan Timbalan Presiden KeADILan merangkap Ketua Gagasan Kartel Keadilan Raya dengan kata-kata  "HIDUP GAGASAN KEADILAN RAYA SARAWAK!"

Apakah beliau kesana atas kapisiti sebagai Ketua gagasan Keadilan Raya dan bukannya sebagai Timbalan Presiden PKR????

Inilah persoalannya yang berlegar-legar diminda para aanggota parti di akar umbi.

Masih berpuak-puak dan berkomplot serta tegar menjadi pengikut ikut kem tertentu.

Mohon respon dari pihak terbabit dan pimpinan parti juga wajar bertindak agar perpecahan tidak merebak menjadi lebih serius dan teruk.

20 comments:

  1. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih baik drp jadi pembela babi macam jef ulu yam

      Delete
    2. Melayu...melayu...komen syok sendiri...

      Delete
    3. tulang badak tu bukan melayu la...
      dia tu babi

      Delete
    4. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya katiman dari surabaya kerja tki di malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu..saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang bapak tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu, bagaimana keadaan anak dan istri. sesulitnya pada saat itu sampe saya di tinggalkan sama keluarga..karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Bila butuh angka togel ghaib yg sudah kami buktikan hubungi MBAH WITJAKSONO DI 0852_2223_1459. ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinga
      KLIK=> http://togelsingapu.blogspot.com

      Delete
  2. Apalah korang ni.. dari dulu tak sudah2 nak bercakaran sesama sendiri. Aku pun dah sampai meluat menengoknya. Dari layan lorang baik rakyat usaha berniaga cara halal utk tambah baik ekonomi keluarga.

    ReplyDelete
  3. Keadilan raya tunggu mssa nak mati...tunggu masa azizah pecat azmin dari parti PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azizah pun dah sakit akibat aids. Biasalah..kongsi punai dgn laki homo.

      Berani la ko nak pecat pemimpin alaf baru keadilan raya.

      Delete
    2. Fitnah golongan dajal 1104 sudah lama bermula. Harap yang masih beriman tidak mudah terpedaya dengan dajal ini serta golongan dajal yang lain, Amin.

      Delete
    3. emak 1104 tu mamposss dulu pon pasal kena aids
      korang jangan tak tau pulak

      Delete
  4. Silap PKR sebab tak tiru Umno. Kalau PKR pandai susun strategi fitnah mcm UMNO buat tentu dah lama PKR menang. Ini tidak, dah dapat takluk negeri terkaya pun masih nak jujur memerintah. Kalau UMNO dah lama depa kaut duit negeri sampai licin. Baru betul mcm tu. Jadi tips untuk PKR ialah apu je semua kontrak mcm umno buat baru boleh kekal lama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.patut tiru mcm umno atau dap. Tapi jgn tiru pas pulak. Diaorg tu nmpk Islam Sgt.

      Kita pkr parti sekular jgk.ada bbgai bangsa Dan agama. Keimanan ahli pkr semua adalah setaraf.samarata. kita pkr lebih world.

      Delete
    2. PKR dah banyak tiru umno. Dah 89% dah. Setahun dua lagi cukuplah 100%

      Delete
  5. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan. Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam.

    Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (PENYOKONG PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR ni perangai umno jugak yang ditirunya.
      sel2 umno dalam darah tu susah betul nak buang.
      samak banyak kali pun tak boleh hilang

      Delete
    2. Tulang Babi ni asyik copy paste benda yg sama je....naik muak pulak aku.

      Tulang Babi ni macai umno tegar...

      Delete
  6. org politik perangai sama. byk berlakon bek yg alim sampai yg kapir harbi bukan islam. senang bek x yah undi mana2. bg jdi pemimpin poket korang yg tebal. kami ni rakyat sama jugk. nk hdp kos sara hidup lg. ngn gst lg pasni. nk sokong pkr parti anak beranak jenis pelingkup negara segala bagai demo bangang. yg pas jdi lembu cucuk hidung..kna pijak kencing dgn dap.nama ja parti islam...huru hara. alim jadi jadian byk sgt. yg sokong dap mcm sokong komunis alaf baru.pelingkup ekonomi bumiputra. nk sokong bn lg menyampah...islam sana sini org keji...tindakan lembik..lambat..takut pd bangsa lain gamaknya...nk jaga hti bangsa lain..melayu last2 tinggal nama dlm buku sejarah malaysia.. sekian

    ReplyDelete
  7. Hahaha.....
    Sindiran tahap kehancuran bangsa.
    Melayu pecah belah sebab melayu lebih pentingkan diri dari mengeratkan perhubungan antara mrk.
    Melayu menuju kehancuran disebabkan melayu itu sdr yg sering meminta mengharap bongkak sombong angkuh kianat malah sanggup gadaikan maruah demi kuasa dan wang.

    ReplyDelete
  8. utk omakkau & pembaca

    tazkirah hari ini..

    mengumpat,menghina,memaki hamun,memanjangkan perkara yg tidak benar aka fitnah,mengaibkan seseorang dgn mendedahkan keburukan seseorang pada umum ternyata berdosa. di akhirat kelak orang yg melakukan perkara dosa2 tersebut terpaksa memberi pahala amal kebajikannya kepada mana2 orang yg di perburukkannya. sehingga pahala amal kebajikannya habis terpaksa pula org tersebut mengambil dosa2 mana2 orang yg telah diperburukkannya.
    oleh itu berwaspada lah dlm memberi komen di dlm ruangan ini dan jgn mudah menerima segala artikle kerana belum tahu sejauh mana kebenarannya.nampak remeh tetapi ni lah saham dosa free berganda yg masuk x kira waktu. pahala amal kebajikan kita yg ada sekarang di reserve utk di beri kepada mangsa2 kutukan hinaan cacian fitnah yg mengaibkan mana2 individu di akhirat kelak.

    sekian

    ReplyDelete
  9. XDa isu ke omakkau

    ReplyDelete