KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 25 February 2015

RAKAMAN GAMBAR KERETA RASMI MB SELANGOR KELIHATAN MASUK KE PENJARA SG BULOH MENJADI RIBUT DI ALAM MAYA .. ADAKAH AZMIN MAU MEMBEBASKAN ANWAR IBRAHIM SEPERTIMANA JANJINYA KETIKA PELANCARAN REFORMASI 2.0?????


Ribut dan kecuh di alam maya mengenai rakaman gambar kereta rasmi Dato' Menteri Besar Selangor masuk ke Penjara Sg Buloh jam lebih kurang 8.45 pagi tadi 25hb Februari 2015 setelah 16 hari Anwar Ibrahim merengkuk di penjara Liwat II.

Rakyat bertanyakan . adakah Azmin Ali Dato' Menteri Besar Selangor merangkap abang kepada Azwan dan Ummi Hafilda Ali yang juga Timbalan Presiden PKR, kesana untuk membebaskan Anwar Ibrahim sejajar dengan ikrar sumpah janji keramatnya KETIKA MELANCARKAN REFORMASI 2.0 BAHAWA TIDAK AKAN IZINKAN ANWAR MERENGKUK DALAM PENJARA WALAUPUN SEHARI.

Nampaknya para pendokong dan penyokong PKR hampa dengan kehadiran Azmin Ali di penjara Sg Buloh pagi tadi sebabnya DSAI masih lagi merengkuk dalam penjara.

Tujuan apa lawatan itu tidaklah diketahui tetapi yang pasti sudah masuk hari keenam belas DSAI berada dalam penjara dan janji tetap tinggal janji.

Laungan berasap berapi akhirnya lesu longlai begitu sahaja tanpa ada tindakan positif yang menyakinkan.

24 comments:

  1. NASIB PELAKON KES LIWAT 1 (1998).
    ****************************************************

    Hakim kanan Mahkamah Persekutuan, Datuk S Augustine Paul meninggal dunia pada 2010 di Hospital Selayang. Beliau yang berusia 65 tahun, difahamkan meninggal dunia kerana penyakit barah.

    Ummi Hafilda Ali: Salah seorang dalang utama dalam konspirasi Anwar, telah digugurkan menjadi anak kepada bapanya sebelum beliau meninggal. Azmin Ali yang sebapa dengan Ummi mengesahkan perkara tersebut.

    Azizan Abu Bakar: Rakan konspirasi Ummi, telah terlibat dalam kemalangan kereta, menyebabkan kematian isterinya. Dia kemudian ditangkap kerana khalwat dan mengaku berzina depan hakim syariah lalu dihukum enam bulan penjara.

    Rahim Nor: Bekas Ketua Polis Negara pertama dimasukkan ke penjara, hilang pencen, tiada siapa mahu dekat dengan dia kini.

    Aziz Samsuddin: Ketua dalang dalam konspirasi terhadap Anwar, juga terlibat dalam kemalangan jalan raya dan isterinya juga meninggal dunia (selepas beliau bersumpah bahawa beliau tidak terlibat dalam konspirasi). Apabila mereka mengambil jenazah isterinya daripada hospital, didapati sekeping cek bernilai RM3 juta padanya, iaitu pemberian rasuah bagi meluluskan kontrak kepada sebuah syarikat Cina.

    Peguam Negara (Mohtar Abdullah) pada masa itu, yang bertanggungjawab menyediakan perbicaraan Anwar. Dia berada dalam koma selama setahun, setelah jatuh dan terhentak kepalanya, semasa mengalami angin ahmar. Para doktor di Pusat Perubatan Subang terpaksa membelah buka tengkoraknya bagi mengurangkan bengkak pada otaknya tetapi mereka tidak dapat menutupnya semula kerana bengkaknya tidak surut. Tengkorak itu, akhirnya ditampal dengan hanya menggunakan pita mengelak otaknya daripada terkeluar. Apabila akhirnya dia mati, kepalanya mengecut dan mereka yang melihatnya pada masa kematiannya, mengatakan dia nampak seakan-akan kepala kera. Sesuai benar dengan orang yang tidak menggunakan otaknya semasa hidup dan mempermainkan sistem kehakiman!

    Dr Ristina Majid, seorang lagi dalang konspirasi. Dia didapati mabuk tunggang-langgang semasa anak buahnya yang diserahkan kepadanya untuk dijaga, mati lemas dalam kolam renang. Bapanya juga telah tidak mengakunya sebagai anak sehingga dia mati, bapanya tidak memaafkannya atas apa yang telah dia lakukan ke atas Anwar. Dr Ristina juga mati kerana angin ahmar semasa berada dalam satu persidangan di Jakarta dan menemui ajal tanpa mendapat keampunan bapanya. Dr Ristina sebenarnya, ingin benar mengahwini Aziz Samsudin, tetapi Aziz menolak. Dan Azizan Abu Bakar buat seketika pernah bekerja dengan Dr Ristina sebagai pemandunya.

    Datuk Khalid Jafri Bakar Shah merupakan penulis yang menulis buku 50 Dalil Kenapa Anwar Ibrahim Tidak Boleh Jadi PM. Khalid Jafri meninggal dunia pada 29 Ogos 2005 kerana pehanya dipotong akibat penyakit kencing manis. Akhirnya dia mati sebelum sempat meminta maaf kepada DSAI.


    *****************************************
    Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Sesungguhnya orang-orang yang mendatangkan fitnah kepada orang-orang mukmin laki-laki dan perempuan, kemudian mereka tidak bertaubat, maka bagi mereka azab jahannam dan bagi mereka azab (neraka) yang sangat pedih”. (Q.S. al-Buruj: 10)

    Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Berbuat fitnah lebih besar dosanya daripada membunuh”. (Q.S. al-Baqarah: 217)

    Allah S.W.T. berfirman yang maksudnya: “Wahai orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa berita, maka selidikilah (untuk menentukan kebenarannya) supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.” (Q.S. al-Hujurat: 6)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa Anwar tu wali ke? Mereka meninggal kerana ketentuan Allah bukan pasal Anwar. Jangan seleweng perkara yang memboleh orang lari akidah. Tahu tak apa hukuman dari Allah yg membuat orang lari akidah? Sendiri jawablah.

      Jangan sebarkan fitnah. Cerita kamu banyak berunsur fitnah. Sebagai orang Islam, saya perlu menegur dan tidak mahu bersubahat dan disoal akan tanggung saya untuk menasihati saudara kita diPadang Mashsyar nanti

      Delete
    2. Anon 15:31....aku sokong hang 100%...apa yang hang nasihat tu memang betul....

      Delete
    3. Ini ingatan untuk semua. Bukan hanya satu pihak.

      Delete
  2. Tak apa .....kita tunggu dan lihat....Azmin bukan ada kuasa nak lepaskan Anwar...,..tapi sekurang2nya dia melawat sahabat nya.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hantar ubat nyamuk kot...

      Delete
  3. Biaq lah Bang Non Al Juburi tu kat dalam. Yang ko orang sok-sek,sok-sek ni buat apa. Ko orang tak perasan ke yang Bumi Melaya ni dah 16 hari aman tenteram lopas si peliwat tu dah ke dalam. Biaq pi lah dia mereput kat situ. Lima tahun saja....mintak2 hari yang dia keluaq nanti la tu terus kena panah petir....lagi lah aman tenteram bumi melaya yang ku cintai ini......

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan² ko yg kena petir dulu sbb mulut celupar

      Delete
    2. Aii...marah nampak cik Anon 15:15 kita ni...ko rindukan totoi bengkok Bang Non tu ke...kahkahkahkah

      Delete
    3. Ada baiknya mulut dan zakar kau kena petir biar mampos zahir & batin

      Delete
    4. 15:09 dh persis setan tutur katanye memang selayaknye dipanah petir ...kahkahkah

      Delete
  4. Jika Omak Kau yang dipenjarakan...saya akan melawat kamu setiap hari dan memberikan nafkah batin secukupnya..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...
      Omak kau benci azmin ali sebab tskl biasalah penyokong setia pada orgnya bukan party diutamakan.
      Tak pergi beribut tak sudah bila pergi lg ribut sindiran sampai kata alam maya semua memperkatanya tetapi tak ada pun!!!!! Cuma blog omak kau sj beribut utarakan gosip dan sindiran tak sudah2.

      Delete
    2. Kalau tak puas hati pergile ke blog greenboc yang mana komen2 anti pkr semua di blok. Macam ni nak dikata adil. sekurang2nya omak kau ni adil le jugak semua komen disiarkan, tiada diskriminasi

      Delete
  5. Sesiapa tuduh orang meliwat, berzina tanpa 4 orang saksi dan 8 biji mata melihatnya, jatuh keoadanya hukum qazaf 80 sebatan. Tak kena di dunia, tunggu di akhirat nanti.

    Ada mulut, tangan jaga baik2 sebelum penciptanya melaknat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 16:25.....hang ni contoh terbaik spesis macai PR yang telah disontot kao-kao dek Bang Non Al-Juburi Wal-Liwati. Mat Sabu 121, BFF Bang Non tu lah yang bagi gelaran tersohor 'Al-Juburi' kat bang Non tu. Elok ko tanya Mat Sabu 121 tu akan gelagat Bang Non Al-Juburi yang ko agung2 kan sangat tu kalo ko dah tak caya kat judge yang ada ni....

      Delete
    2. Hahaha.......
      Ikut islam memanglah tetapi mrk ikut ajaran mana hukum apa????
      Meliwat hukum berat kalau bunuh lainlah boleh melancong gi negara org lg.

      Delete
  6. Orang jahat kita boleh lihat tingkah laku didunia .jangan fitnah nanti memakan diri sendiri .kita tengok orang baik menilainya macam mana baru kita ikut.ini orang mengata dsai lebih teruk lagi fikir fikirkan lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, orang jahat dan penipu kita boleh lihat tingkah laku didunia mcm nuar peliwat tua tu, tingkah lakunya menampakan di seorang penipu yg kuat menjubo bontot lelaki..ckp tak serupa bikin, janji 16 sept habuk pun tarak..hehehe..

      Delete
  7. Anon 15:20..best la Kau ni..mesti Kau pernah tonjol kote kontot Kau tu pd lubang bontot bapak Kau.. Kah..kah..ngaku ler..

    ReplyDelete
  8. Kalau semua kes nak 4 org saksi kosonglah penjara, kalau x tau jagan main cakap, jika di tankap berzina 4 org Saksi tadi ada tugas masing² bukannya mengedap pas tu jadi saksi, itu skodeng namanya, org klu nak berzina dia pun menyorok bukan buat tempat terbuka, klu dia buat pun org tak nampak dah masuk ke belum Kau tau ke, itulah guna 4 org Saksi tadi dgn tugas masing² contoh seorang di tugaskan melindungi penzina perempuan daripada di lihat dlm keadaan telanjang seorang membawa penzina lelaki ke makmal untuk ujian kepastian telekatnya Mani & mazi di btg kemaluanya begitulah tugas saksi ke 3 & ke 4 dgn tugas masing². Bagi j dakwaan merogol, kalau x de 4 org saksi tak boleh tuduhlah anon 16:25 klu mcm tu tak x lah org kena tuduh merogol, meliwat, sebab Itu Islam perlu 4 org saksi bukan untuk melihat tapi dgn tugas masing² dan orgnya mestilah org yg baik yg berilmu ,warak ,Alim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam juga mencuri potong tgn, sepatutnya kita cita dulu keindahan & kecantikan hukum hudud, beri hujah2 betapa cantiknya hukum huduh itu sendiri bukannya menakut2kan bagi yg belum megenali huduh , pada zaman rasullab pun org memeluk Islam kerana keindahan dan kecantik Islam itu sendiri, bkn kerana takut akan hukumnya, cerita pada mereka cantiknya hudud mecuri potong tgn,potong tgn kiri tgn kanan masih boleh digunakan, zaman rasullah org dipotong tgn keluarga mereka diberi bantuan zakat bukannya dibiarkan mati tak makan cerita Dan hujahkan kecantikan Islam fahamkan pada yg bukan Islam agar mereka lihat cantiknys Islam, apa yg nampak Islam itu kejam, zalim seperti mana yg belaku di T.barat masa kini yg dilakukan puak pelampau semuanya menunjukan kekejaman

      Delete
  9. Yang pasti kereta tu org nampak masuk sana selepas family anwar submit mohon pengampunan agong.

    apa macam?

    ReplyDelete
  10. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete