KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 12 December 2014

8 FOTO ... SEBUAH KERETA MEWAH HANGUS TERBAKAR DI KM 113.8 LEBUHRAYA UTARA SELATAN PLUS, ARAH UTARA (YONG PENG)


Kejadian dikatakan berlaku pada pukul 3.45 petang semalam. Tiada kecederaan dilaporkan. Operasi pemadaman dilakukan oleh Balai Bomba dan Penyelamat Yong Peng, Johor.

Punca kejadian masih disiasat.

19 comments:

  1. Papan iklan di sebelah iklan Zhulian tu, kenapa dibiarkan kosong begitu shj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh hbs kontrak bayar r bongok xpn kna 'gam'. asal ko bongok sgt ni? ko nk kna rogol ke r

      Delete
    2. 13:22 mcm binatang je ko ni....

      Delete
    3. Setuju dgn 14:35 ia itu 13:22 memang binatang mughallazah.

      Delete
    4. Sebab mahal kut....ok ka jawaban aku ni???

      Delete
  2. Dah tak ada berita nak burukkan MB baru ke woittt sampai masuk cete kete mewah terbakar...peristiwa tu tak ada membawa sebarang impak kepada kehidupan rakyat marhain....cerita la pasal terengganu nak anjur pertandingan lembu cantik untuk menggalak ramai orang ternak lembu Syarizat atau cerita Najib bersama si badak sedang bercuti sakan dengan Jho Low sewaktu kehidupan rakyat sedang terhimpit dek kenaikan harga baramg...baru lah ada kualiti. Ini cerita kete mewah terbakar, cerita azmin melawat mangsa banjir....semakin merosot la mutu blogger ni...lama tak kena kut....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14:18 mcm binatang je ko ni....

      Delete
  3. Dia tunggu Azmin masuk tandas.tapi Azmin tak masuk tandas lagi buat masa ni sebab azmin bimbng nati keluar gambar azmin sedang berak.sebab nak cari cerita lain dah kurang .Pening omak kau car kesalahan Azmin.Atau itu mungkin kereta Azmin kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14:35 mcm binatang je ko ni....

      Delete
    2. Mengucap sedara...jangan buat dosa free. Besok di akhirat kena mohon maaf. Fikir-fikirkanlah...(kalau Hang kafirun tak payah).

      Delete
  4. Yang ni kereta usahawan Melayu juga ke? Pemandunye idup ke?

    ReplyDelete
  5. Lamborghini ini 2jt jugak

    Pakai minyak tanah lah nihhh...

    ReplyDelete
  6. Membazir kete ni xsesuai pakai kt malaysia der...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak setuju dgn ko.....ko jeles kut....

      Delete
  7. Cuba bayangkan kalu kereta ni proton.. bertan tan le kata2 kejian yg keluar.. seperti kes sblum ni enjin kreta proton tercampak... tp bila ada beberapa kereta harga juta2 smpai trbakar sunyi je rakyat2 malaya ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ada ada

      ni tentu nombor plet tak ikut spec
      nombor tak ikut spec mengikut rekod adalah menjadi punca anda bernasib malang kena saman
      kemalangan jalanraya takde mengena dengan lombor plet

      Delete
  8. Sendiri bakar lepastu klaim insurans.

    ReplyDelete