KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 7 December 2014

KERANA PULANGKAN BIBLE BERBAHASA MELAYU/IBAN ADA COP AMARAN MAKA PERTUBUHAN BIBLE MALAYSIA (BSM) TUNTUT KERAJAAN NEGERI SELANGOR PIMPINAN HJ AZMIN HJ ALI MOHON MAAF



Pertubuhan Bible Malaysia (BSM) hari ini mendakwa tindakan mengecop Bible berbahasa Melayu dan Iban yang dirampas Selangor sebelum ini mencemarkan kitab suci itu.

"Kami tuntut permohonan maaf daripada pihak berkuasa agama Selangor kerana mencemarkan kitab suci kami, selepas menyerbu premis kami awal tahun ini,” kata Presiden BSM Datuk Ng Moon Hing.

13 comments:

  1. Bsm taik hanjing bn taik beruk

    ReplyDelete
  2. Oi Ng Moon Hing.,kalau kamu hendak hantar bible itu ke Sabah apa sebabnya ko import melalui Perlabuhan Kelang, mengapa import terus ke Labuan. atau ko mempunyai muslihat2 lain untuk menyebarkan bibile tersebut kepada umat Islam.

    Ko tak taukah Selangor ini mempuyai Sultan yang mempastikan yang menjaga kesucian ugama Islam....

    ko tau dak yg bibble itu mengandongi phonography

    Sebahagiannya adalah seperti di bawah:

    And it came to pass, when Israel dwelt in that land, that Reuben went and lay with Bilhah his father’s concubine: and Israel heard it. Now the sons of Jacob were twelve. – Bible : Genesis (35) : 22.

    And Judah saw there a daughter of a certain Canaanite, whose name was Shuah; and he took her, and went in unto her. – Bible: Genesis (38) : 2.

    And Judah said unto Onan, Go in unto thy brother’s wife, and marry her, and raise up seed to thy brother. And Onan knew that the seed should not be his; and it came to pass, when he went in unto his brother’s wife, that he spilled it on the ground, lest that he should give seed to his brother. – Bible : Genesis (38) : 8 – 9.

    ---- senarnya sangan banyak nanti tak maut page omak ----

    ReplyDelete
  3. Tu lah PKR dok selalu dok pertahankan org bukan Islam dan Dap. Skrg depa baru tahu bagai anjing yg tersepit slps ditolong dia mai nak gigit hang pula. Hang tahu tak kalau Dap dpt kuasa nanti depa pijak kepala hang pula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa lah agaknya yg mempertahankan MCA... obama kot..

      Delete
    2. MCA ialah sekelompok org2 cina yang:
      * menghormati Raja2 Melayu
      * menghormati adat istiadat melayu
      * menghormati hak istimewa org melayu/bumiputra
      * tapi yg penting sekali ialah ramai dp mereka telah memeluk Islam atas usaha org2 UMNO

      Delete
    3. Mempertahanka berbilion duit PKZ HILANG.... itu jugaklah umno.. Duit duit duit... Blogger pun diberi duit... aaajib yg ckp... Duit dah masuk dlm akaun ke... itu yg dok menyalak

      Delete
  4. Pas harus dipersalahkan krn menolak puak2 kristian nk pakai nama Allah. Tak liberal langsung ulamak2 ni...dah lah xnk sokong Israel mempertahankan keselamatan mereka. Sampai anjing pun xnak sentuh. Puak2 kapir nk minum arak pun xbg. Pondan nk cross dressing pun xblh...bosan...bosan. Tgk skrg apa jadi....puak2 kristian x respek kt org islam...dapig pun xrespek kt dun selangor.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ia bukan salah Islam atau PAS kerana Islam hanya menghukum orang Islam yang melanggar sempadan Islam dan menghalang atau memerangi bukan Islam yang menceroboh sempadan Islam...kenapa tidak malu mengaku Islam jika tidak ingin patuh kepada larangan atau suruhan Islam dalam perkara akidah,syariah dan akhlak...apabila kita telah memegang tali Islam maka menjadi syarat untuk kita mematuhi apa yang diperintah atau dilarang .walaupun tiada paksaan dalam perkara agama namun ia terpakai ketika mana manusia diberi ruang untuk memilih antara iman dan kufur atau memilih Allah atau toghut... kepada golongan penyembah toghut ...Allah telah menyuruh " sampaikanlah khabar gembira bahawa mereka bahawa mereka akan menerima azab yang yang tidak terperi sakitnya " semasa diakhirat nanti....punca umat Islam msia bercelaru ialah kerana tafsiran lord reid mengatasi syariah Islam kerana ini adalah jasa terbesar umporno kepada ummah...bayangkan jika tafsiran undang undang msia ada menyebut bahawa mana mana undang undang yang bercanggah dengan kehendak syariah Islam akan terbatal....lihatlah kisah sang iblis dicop kafir kerana hanya mempertikaikan arahan Allah..bukan kerana iblis tidak mempercayai adanya Allah,Rasul,Malaikat,Kitab,Hari Akhirat,syurga neraka...kepada yang berhakimkan atau memberi undi kepada hukum toghut maka bolehlah minta pertolongan setan semasa mengadap Allah kelak keh keh keh

      Delete
  5. Sultan mane bg datuk kat bsm nie..anda semua pkir sndri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau buat kurang ajar -- tarik balik -- apa susah

      Delete
  6. Ini semua salah anwar taik hanjing!!

    ReplyDelete
  7. Menyamakan Islam dengan agama lain atas dasar liberalisme samalah seperti orang YANG BERKATA SAMA SAHAJA antara orang buta dengan celik,orang pekak dengan yang boleh mendengar..orang bisu dengan orang boleh bercakap..malam dengan siang,gelap dengan terang,Allah dengan toghut...biru dengan hijau..kerana itu jika ada yang mengatakan semua agama adalah sama bermakna mereka ini tak perlu marah jika dikatakan kepada mereka sama sahaja dengan orang gila hehehe

    ReplyDelete