KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 12 December 2014

PESAWAT AIR ASIA TERPAKSA PATAH BALIK GARA-GARA SEPASANG PENUMPANG BERTINDAK GANAS KERANA TIDAK DIBENARKAN DUDUK BERSEBELAHAN OLEH PRAMUGARI.




Bangkok, 12 Disember - Sebuah pesawat Air Asia hari ini terpaksa berpatah balik ke lapangan terbang Don Mueang berikutan tindakan ganas dari dua orang penumpang pesawat yang dalam separuh jalan ke Nanjing, China.

Menurut laporan dari seorang pengguna Weibo yang berada di dalam penerbangan tersebut, pesawat terpaksa berpatah balik selepas satu pasangan China mengasari seorang pramugari dan mengancam untuk melompat keluar dari kapal terbang.

Pengguna itu juga menceritakan kejadian bermula dengan seorang wanita berusia 20 tahun dari Nanjing, yang duduk berasingan dari teman lelakinya, mencurahkan air panas kepada seorang pramugari yang menghantar mee segera untuk wanita tersebut.

Lebih memburukkan keadaan, teman lelaki wanita berkenaan mengancam untuk membunuh diri dengan melompat keluar dari pesawat.

Menurut laporan dari BangkokPost, kejadian berpunca kerana pasangan itu tidak berpuas hati keranan mereka diletakkan ditempat duduk berasingan dalam pesawat.



Pramugari yang disimbah air panas
Pesawat itu terpaksa berpatah balik ke Don Mueang dimana polis menunggu untuk menahan kedua-dua mereka. Bagaimanapun, kedua-duanya tidak mahu keluar dari pesawat tersebut.

Mereka akhirnya dikeluarkan dari pesawat tersebut secara paksaan. Gambar kejadian telah dirakamkan oleh penumpang pesawat lain yang dikongsikan di laman web weibo.




14 comments:

  1. Order maggi mkan kt rumah je

    ReplyDelete
  2. hahaha.........,
    beli tiket berasingan nak duduk bersama bapa dia punya kapal terbang ke!!!!! nak paksa org bagi mrk duduk bersama bila tak bagi tuang mee atas kepala pramugari yg tak benarkan mrk duduk bersama lepas tu nak ugut bunuh diri lagi bukan ke gila nak masalah!!!!! bila polis suruh turun gi balaii takut pula nak turun inilah manusia yg tak tahu malu dan takut bila dah ada yg lebih berani . ini nak buat glemor kat internet lagi nak malukan air asia sebaliknya sdr dapat malu!!!!hahaha........apa punya manusia fikir naik kapal terbang dah boleh berlagak macam org kaya ke!!!!! org miskin pun mampu naik kapal terbang tak ada glemornya cuma bagi yg tak pernah naik kapal terbang je.....yg rasa macam org kaya rasanya.......!hahaha.......tak hairan sy walaupun pernah naik kapal terbang .

    ReplyDelete
  3. DAP punya orang lah tu agaknya. Tindakan MSU yang ingin PAS menjauhi diri dari DAP dan Pakatan Rakyat memang tepat. Ke arah PAS bersama BN tahun 2016

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen lawak of the year bn parti taik hanjing ske mkn rasuah suke myusahkan rakyat bersame pas tahun 2016. Kui3

      Delete
    2. Heemmm...saya bagi empat bintang..."saya suka lawak anda...lawak anda yang terbaik" kata Fazura....

      Delete
  4. ORANG CINA MEMANG CELAKA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perkauman hapa ko ni...tentu ahli perkasa tak pun jati pekida isma dan sewaktu dengannya

      Delete
    2. Apa da......celake ke cina?????
      Malayu tak celake ke?????
      Bangsa lain tak celake ke????
      Bodoh punya statment tahap tadika zaman kunu bawah ketiak !

      Delete
    3. Ayah aku Melayu & Mak aku Cina, aku ahli UMNO yg dah malas nak aktif.. nko apa hal??

      Delete
  5. Lain kali naik basikal senang.. Haaaa bose bengong

    ReplyDelete
  6. bontot pramugari mantap doh mcm nk sontot je doh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pn tp pramugari lain, ketat wo..aku pandang lps tu die ckp u want grope? tkedu aku woi

      Delete
  7. Mungkin 2 ekor cina ni ade kaitan saudara dgn penumpang cina yg hilang sama mh370 dulu kut, marah x abis lg kut....kahkahkah

    ReplyDelete