KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 7 December 2014

SEORANG YB UMNO YANG SUNGGUH BERHATI MULIA DAN BAIK HATI ... INI BARU BETUL YB BERJIWA RAKYAT SEBAB TAWAR KERAKYATAN KEPADA WARGA ASING?????


Jika apa yang didedeahkan ini benar lagi sahih maka wajar pihak berkuasa ambil tindakan segera untuk membenteras.

Jika palsu ambil juga tindakan keatas tukang dedah kerana menghebahkan cerita palsu.

25 comments:

  1. berita ni x mgjutkn sb dh rmi puak kmboja ni dpt ic yg aslnya dtg kemlysia junjg kain jual rumh krumh.skrg ni rmi dh sng leng rumh bsr dn ad kedai sndri.

    ReplyDelete
  2. sultan/raja berjiwa rakyat. wakil rakyat (yb) berjiwa maharaja. yb atau wakil rakyat semuanya rakyat, memang la kena berjiwa rakyat. raja/sultan boleh jadi wakil rakyat ka?

    ReplyDelete
  3. Sikit pun tidak menghairankan....umnoland semua boleh yang hairan laporan RCI sabah tidak jumpa dalang IC

    ReplyDelete
  4. Kalu yb umno aku percaya...nk kuatkn empayar dn tembolok, negara tergadai pun x pe ...pengkhianat negara lebih kurang gitu lh elok lh digelarkn ... bg ic kt pendatang asing 1Malaysia tu...ingat tanah air ni mak bapak dia punya...besar cilaka puak2 ni semua...

    ReplyDelete
  5. Tidak heran kalau terdapat 40 K rakyat asing jadi pengundi dalam PRU 13 .Saya amat setuju telahan DSAI

    ReplyDelete
  6. Apa salah nya beri warga kepada orang islam...orang islam kat malaysia pun 50 peratus je yg tinggal... tak tolak lagi dengan islam touch dog tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni bodo ke biol?
      Apa kena mengena agama ngan kerakyatan?

      Macai alert!!

      Delete
  7. bagi jer ic kat org islam indon ngn kemboja..pendatang cina yg dtg tak balik-balik pun berlambak..dap tak kacau pun..kerja pun pelacur..kegilaan anwar

    ReplyDelete
  8. bodoh btl 11.30 ni. kytaan bgini biasanya drpd kalngn yg x besekolh dn x fikirn sygkn bngsa serta negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg bodo bangang...mcm tak belajar sejarah...kemboja ke indonesia ke jawa ke..bangsa serumpun...diorg lagi fasih berbahasa melayu dari konon nya rakyat malaysia tp x pandai cakap melayu.... dan pendatang x pandai cakap melayu tu...ada hati nak halau org melayu pegi sumatra...

      Delete
  9. 11:30 dn 11:50 ade masalah mental kut, tu lh modalnye kehulu kehilr .... itu lh sebaik baik komen yg dia org boleh bg ...kesian bg lh peluang...kalau x kang melalak pulak, menggangu gak tp dh tau dia org ni biul kta biarkn je lh ....kesian...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi je dua pocen senyap lh die org ...kahkahkah

      Delete
    2. ko tau dak antara tahun 1957 ke tahun 1959 hampir 1000000 (satu juta) kerakyaan telah diberi kepada org cina di Malaya (persekutuan tanah Melayu) pada wakt itu.

      Delete
    3. Tau pun! yg di bg lg ic kt indon, bangla, nepal, pakistan, filipino, negro, gurkha, kemboja, vietnam dn selagi ade bangsa dlm dunia ni knape, x serik2 umno ni lg ke?...dh mabuk kuasa dn nk kekalkan kuasa jd pengkhianat negara pun x pe ...binawae!

      Delete
  10. Anon 1130 & 1150 udah2 laa prangai mcm org akal cetek, tokjib sndiri pn dh gelarkn korg 'bangang'. Masih blm mahu berubah lg ke bangang ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerajaan Komboja dulu memang asalnya org melayu Islam tapi sedikit demi sedikit telah diserang oleh org dari utara. yang kemuncaknya Pol Pot yang membunuh sekitar 2 juta orang. lebei separohnya org Islam. Memang jahat sungguh orang dari utara ini.

      Delete
    2. Anon 1255..kuat betul ko nya semangat kebangsaan ye...mengatasi semangat agama atau melayu..sah ko ni macam dapig..

      Delete
  11. Yb umno taik hanjing

    ReplyDelete
  12. Muka mcm melayu...agama islam..cakap melayu pandai..x macam setengah org mengaku rakyat malaysia. .sekolah mahu mcm tempat asal..cakap melayu hancur...

    ReplyDelete
  13. Tak lama lagi Bangla pun jadi Melayu. Jangan teperanjat pula tahun 2023 PM Malaysia adalah seorang yg beketurunan Banglades tapi dalam IC tercatit bangsa Melayu. Akhir akhir nanti Bangla Mamak Komboja akan jardi menteri di Mlaysia dan Melayu jadi macai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm tu lagi ok lah...dari ber pm kan keturunan cina dap komunis

      Delete
    2. 16:59 nape le ko ni bodoh ya amat...x salah lh wal betul lh wal soheh lh najib kata macai dia sendiri semuanye bangang2 belaka...kihkihkih

      Delete
  14. Ini semua poyoooooooo...

    ReplyDelete
  15. Anon 16:59 pm sekarang dan dahulu semua melayu/islam belakang mereka dap ke? Tycoon2 besar ni dari parti mana....buka mata luas2 bro

    ReplyDelete
  16. UMNO/BN BANGANG DULU KINI DAN SELAMANYA..CHANGE NOW SAVE MALAYSIA..!!!

    ReplyDelete