KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 7 December 2014

TEMBELANG SUDAH PECAH ... UGUT NAK KELUAR UMNO SEBAB ISU AGIHAN LEMBU KORBAN JER!!!!!!




Aduhhh!!!! malunyaaaa .... kalau sekadar berbalah pasal agihan lembu korban sampai nak ugut keluar parti memang sah jenis otak lembu.

Punyalah dia punya gempar ... terpampang kat kain rentang ada 7 sebab kenapa harus keluar daripada UMNO  .... dahlah tidak jadi dan takut buat sidang akhbar, rupa-rupanya mengamuk dan berang sebab agihan lembu korban .. sengkek betulah ahli-ahli UMNO ni ... patut pun Najib gelar mereka ini bangang!!!!

Timbalan Pengerusi Umno Selangor, Datuk Abdul Shukur Idrus berkata kumpulan anggota parti yang mengugut untuk keluar parti wajar diambil tindakan pecat.

Katanya, ugutan dari anggota cawangan Damansara Dalam itu bertujuan untuk memalukan Umno dan wajar dikenakan tindakan pecat.

"Kalau dia sudah mahu keluar parti, kita pecat sahajalah dan kita tak terima dia lagi.

"Kalau dia belum keluar, kita boleh panggil dia untuk sesi pendengaran tetapi lebih baik kita pecat sahaja," kata ADUN Kuang itu.

Katanya, sebarang pemecatan hanya boleh dilakukan oleh Majlis Tertinggi (MT) Umno.

"Kita boleh buat laporan (kepada MT) dan mereka yang akan membuat keputusan," katanya sewaktu dihubungi.

Isu lembu korban

Menurut Shukur, laporan yang diterimanya memaklumkan bahawa individu yang berbuat demikian tidak berpuas hati dengan isu agihan lembu korban.

"Saya dimaklumkan yang beliau pernah bertanding AJK (anggota jawatankuasa) bahagian tetapi kalah.

"Kemudian ada masalah kecil dengan masalah pengagihan lembu korban.

"Sekarang, dalam hati dia berniat nak memalukan kita, maka dia melakukan perbuatan itu (mengugut keluar parti)," katanya.

Semalam, Timbalan Ketua Umno Bahagian Petaling Jaya Utara, Mohd Azli Mohd Saad dilaporkan mahu Umno bertegas dengan ugutan 'orang dalam' yang mengugut untuk keluar parti.

Beliau berkata demikian ketika mengulas tindakan sebilangan anggota Umno cawangan Damansara Dalam yang menaikkan kain rentang di bangunan Umno Shah Alam, Kelana Jaya dan PJU.

Kumpulan berkenaan bertindak demikian untuk mencanang rancangan mereka untuk keluar parti beramai-ramai.
 

14 comments:

  1. Tersentuh ati kak jat ... kalau pasal lembu ko org bergaduh, kak jat bnyak lembu, bg tau die je brape ekor ko org nk ... buat malu je smpai nk kuar umno pasal lembu ...kihkihkih

    ReplyDelete
  2. HAHAHA...HAH HAH HAH ...KAH KAH KAH..lawak antarabangsa betul..korang nak keluar parti kerana pasal lembu korban..nak keluar keluar laa...ibarat kalau ayam jantan tak berkokok hari akan tetap siang juga...kalau masuk PR geng cam ni mudah jadi kekatak keh keh keh

    ReplyDelete
  3. Itu lembu sudah berak. Lembu punya tahi sudah kena saya punya muka. Saya bilang kasi angkat kasi cuci. Tapi ini orang batu besar kepala atas ada duduk.

    Tahi lembu punya pasal pun mau gaduh kah ?

    Kasi angkat kasi cuci sudahlah. Apa mau gaduh2. Malulah sama orang. Sudahlah pergi tidur. Orang mau kerja.

    ReplyDelete
  4. lembu mak ijat duduk dalam kondo... dia orang ni mana ada kondo mau taruk itu lembu....kondom adala kot...kesian kesian...macai bawahan tak cukup makan

    ReplyDelete
  5. Umno taik lembu

    ReplyDelete
  6. kalau dah jenis lembu nak buat mcmn....

    ReplyDelete
  7. Awat hang nie pasal lembu pun mau gaduh ke...memang betul lah otak lembu...pasal tu lah dpt kontrak pelihara lembu pun dah jadi lembu...pasal otak lembu lah hang pie letak lembu dlm kondo....

    ReplyDelete
  8. Otak lembu sudah fius

    ReplyDelete
  9. Nak keluar parti pun kena pakai borang jugak ker?

    ReplyDelete
  10. sejk lembu tidur kondo ni. maslh lembudlm umno cukp sensitif spi nk pect memect keahlian. bgtulh bisanya haiwan sprti lmbu dlm parti umno. olh itu dcadgkn dmasa akn dtg umno jgn bagi lembu lg kpd ahli. tukr pulk kpd seladang. sesuai kearah peremajaan pmberian pruntukn haiwan ternakn.

    ReplyDelete
  11. Malang dn malu sungguh parti terbesar bani melayu (katenye le) boleh bepecah belah, hancur lebur jatuh menyembah bumi hanya kerana berebut agihan lembu korban ...kahkahkah

    ReplyDelete
  12. UMNO/BN BANGANG DULU KINI DAN SELAMANYA..CHANGE NOW SAVE MALAYSIA..!!!

    ReplyDelete