KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 12 December 2014

ANTARA CONTOH FACEBOOKER UMNO BERTARAF PALING BANGANG!!!!!



Kami merayu kepada Panglima Angkatan Tentera Malaysia askar askar Melayu komando komando komando Melayu agar bersiap siaga 24 jam sehari kerana gerakan mengulingkan menghapuskan Raja Raja Melayu dan gerakan menjadikan Malaysia negara Republik oleh Ali Abd Jalil aktivis PR penyokong kuat Peliwat Ketum , Dapigs chinpeng dan segolongan ulamak Pasiq yang berpusat di Sweeden
Jadikan Iktibar peristiwa lahad datu dan iktibar APA terjadi di negara Nepal apabila raja Nepal Digulingkan oleh aktivis pembangkang mereka yang berpusat di luar negara

Ahmad Shuaib Ismail


Kalau dah taraf peguam tapi muat naik posting macam ini di FB ... memang patut dan tepat amat-amat Dato' Seri Najib Razak kata penggiat siber UMNO jenis gred bangang-bangang.

Adakah termasuk di akal seorang anak muda yang kini mendapar suaka politik di Sweden mempunyai cukup kuat pengaruh dan sumber sehingga mampu menggulingkan Raja-Raja Melayu dinegara ini?????

Ini dinamakan posting serang lawan tetapi yang cedera parah teruknya kawan sendiri ... serang pembangkang tetapi yang dapat nama busuknya UMNO/BN.

Posting yang jelas menghina kebijaksanaan rakyat diperingkat tertinggi sekali.


Tidak dinafikan kena terima kenyataan dan kebenaran ... ada juga kalangan penggiat siber berdarah UMNO yang bagus ... tetapi mamat ini cukup-cukup memberi malu kepada UMNO/BN serta profesion peguam.

21 comments:

  1. Dah nama.pun banganga....status mestilah bangang2 belaka.hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahmad shuiab ni sebenarnya semalam tak dapat tutoh puki bini walaupun malam jumaat sebab puki bini berdarah dan bosok tak boleh totoh. Jadi dia meroyan sasau gila babi. Inilah orang umno baru tak dapat lendir puki bini dah meroyan kata orang lain macam2. NajiBOROSmah dah makan agin ke korea bercuti sampai 6 januari. Setiap bulan si najiBOROSmah ni bercuti ..habislah duit rakyat. Sungguh celaka punya PM celaka umno. Mudahan2 kedua2 laki bini tu mampos terempas kapal terbang insyaallah...selamatlah malaya. Si moiden mat sembab juga bercuti pergi ke china kita doakan juga kapal terbang yg dinaikki itu terempas insyaallah. Bangkai babi umno.

      Delete
    2. 16:17..kau ni sebenarnya dah lama tak di jubo oleh penjubo tua sebab tu le kau meradang dan meroyan, tu le lain kali cermin dulu jubo kau tu sama ada busuk berkudis atau tidak tu pasal le penjubo tua tak berkenan ngan jubo busuk laknat haramjadah kau tu kihkihkih..doa org munafik laknat haramjadah macam kau ni tak kan dimakbulkan oleh Tuhan malah akan diterbalikkan kpd kau kerana kau adalah munafik laknat haramjadah,silap haribulan bangai jubor sial haramjadah kau tu akan menjadi hitam legam mcm jubo negro akibat dibakar oleh api setan neraka..kehkehkeh

      Delete
    3. yang meroyanya kau,sebab jubo mak kau atau jubo bini telah ditutuh oleh peliwat yang kau tuduh tu.dasar manusia otak di lutut.mati nanti tahulah azab kubur menunggu orng fitnah.

      Delete
  2. ini lah namanya friendly fire...muahhahaha..

    ReplyDelete
  3. Saya rasa gusar dengan mama budak VVIP Pantai yang pergi session touch d hanjing. Korang lepak la dengan mama budak ni, penyakit meroyan ni berjangkit.

    Hanjing lagi penting dari anak yatim, hanya oleh VVIP Pantai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Izzah patut meminta maaf kepada rakyat marhaen parlimen pantai sebab dia pergi session touch d hanjing.

      Wong Cheng dan Elizabeth Wong pun kena minta maaf kepada rakyat marhaen kerana hadir di Oktoberfes. Orang di estet susah2 mana jenis ni berjuang.

      Anwar pun kena minta maaf sebab hal2 berlaku di Selangor dan komen2 yang tak perlu bila dilucutkan anugerah. Woooooooiiiiiiii sorry berkilo tu

      Delete
  4. betol kate shuaib tu.. dulu kite mne pnh tfikir negara kite dikacau n dpecahbelah slps merdeka.. tertiba skg byk yg nk mnjahanamkn MALAYSIA

    ReplyDelete
  5. Lagi halal anjing tu jika nak bandingkan dengan umno.hee

    ReplyDelete
  6. Ada anjing yg masuk syurga jika nak bandingkan dengan peliwat tuya and the geng tu.hee

    ReplyDelete
  7. Jauhi cikgu cikgu semenanjung. Dorg bawa penyakit. Penyakit malas dan dengki.

    ReplyDelete
  8. Anjing jauh lebih mulia jika nak bandingan dengan aljuburi peliwat tua kutuk tu.hee

    ReplyDelete
  9. Ini kerja budak bahalol.... Umno kan di penuhi bebudak bahalol...

    ReplyDelete
  10. Banyak makan donkey ko ni!!! Hahahahahahahahaaha..!!!

    ReplyDelete
  11. Mamat ni saorang peguam. Dah tentu saorang professional. Ya. Professional dalam bidangnya. TAPI DALAM POLITIK,PROFESSIONALMA NYA TAK BOLEH DI PAKAI
    Sebab itu dari dulu,aku dah kata ,mereka yang menggelar diri mereka peoffeasional,belum tentu cerdik dalam politik.
    Dalam PAS puak puak yang megah dengan status proffesional mereka yang cuba menghancorkan PAs
    Merasa lebih cwrdik daripada orang lain.
    dalam pkr,ada cuba tunjok cerdik dan membodohkan orang lain. Akhirnya diri sendiri menjadi bodoh-politik
    Contoh
    Aziz bari dalam krisis MB selangor
    Jadi..kalau kamu ada ijazah doktor,peguam engineer atau lain lain ,bila berada dalam politik ,scroll kau orang tu boleh buat bungkus nasi lemak aja
    Ilmu pollitik tidak ada falam pengajian kau orang.

    ReplyDelete
  12. Sekurang kurangnye dia dh menyahut cabaran najib dn dia dh menunjukkn dia adalh macai yg terbangang dr yg lain ...kahkahkah

    ReplyDelete
  13. Dengar angin angin akta menghasut tak di mansoh
    tapi penggunaannya HANYA ontok puak penentang SAHAJA
    Dalam kes di atas dia akan diberi pingat atawa bintang kebesaran pulak

    ReplyDelete
  14. Kesian mamat ni...tapi tidak menghairankankan kerana hampir semua spesis macai umporno menghadapi masaalah kecelaruan pemikiran atau otak hang..mereka mengalami ketakutan melampau,bayangan porno serta bercakap merapu meraban kerana setan menjadi pendamping setia mereka hehehe

    ReplyDelete
  15. Budak shuib ni org xde pbdirian. Dulu masuk dlm PAS jap. Xlaku.... lps tu aktif dlm PEKIDA. Itu mcm hidup segan mati xmau. Lompat dlm UMNOGOK. Punya lah mengampu...mak ui...bangang sungguh

    ReplyDelete